evo, ovo je sklop koji sam jos davno napravija, jako jednostavan i funkcionalan.
dakle, kad zatvorimo vrata, svijetlo jos par trenutaka svijetli.
pomocu otpornika RT mjenjamo trajanje duzine svijetla, od par sekundi do minute, zavisi o otporniku...
zicu P1 i P2 spajamo na prekidac svitla na vratima, samo triba paziti na +.
meni to u puntu sljaka punih godinu dana, a u tatinoj regati par godina, nikad greske...
ovo za one koji imaju volje prckati...
DIY - svijetlo u automobilu sa kasnjenjem
- stajpi
- Registered User
- Posts: 452
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:04 pm
- Location: Zadar
- Contact:
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
DIY - svijetlo u automobilu sa kasnjenjem
Dobra, ali ima jedna još bolja, koja omogućuje gašenje svjetla čim se okrene ključ u kontakt bravi ili recimo upale glavna svjetla... I još jedna prednost.. Kod ove gore sva struja sijalice prolazi kroz tranzistor snage, pošto se radi o serijskom načinu rada, pa se isti poprilično grije ( pogotovo kod smanjenja intenziteta ).. Kod druge verzije te pojave nema, pošto se radi o paralelnom načinu rada...
Dakle evo sheme.. Kondenzatorom C1 najlakše je promijeniti interval postupnog gašenja... Ulaz ACC služi za automatsko gašenje svjetla čim se na njega dovede napon 12 v ( recimo sa kontakt brave ili slično )... Ulaza može biti više, samo se onda svi spajaju preko otoprnika 220 kohma na bazu tranzistora Q6...
Dakle evo sheme.. Kondenzatorom C1 najlakše je promijeniti interval postupnog gašenja... Ulaz ACC služi za automatsko gašenje svjetla čim se na njega dovede napon 12 v ( recimo sa kontakt brave ili slično )... Ulaza može biti više, samo se onda svi spajaju preko otoprnika 220 kohma na bazu tranzistora Q6...