Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
-
- Newbie
- Posts: 27
- Joined: Wed Oct 18, 2006 7:58 am
- Location: Zagreb
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
Instalacija OCTAVIA VRS
Ovo su slike auta kako sada izgleda,u planu su još neke dorade i prerade (sva 4 vrata,krov...............),inače kompletan auto njegov dizajn i izvedbu je napravio Saša iz AudioConcepta.
HEADUNIT : Pioneer dexP90rs+deqP90
PREDNJI SISTEM : Dynaudio (md102,md142,mw162,mw182)
POJAČALA : Helix (2x Competitone A2 i Competitione A4)
OŽIČENJE : Mogami Ultra Pure,Mogami Car Precisione,Brax Power Trax
Ovo su slike auta kako sada izgleda,u planu su još neke dorade i prerade (sva 4 vrata,krov...............),inače kompletan auto njegov dizajn i izvedbu je napravio Saša iz AudioConcepta.
HEADUNIT : Pioneer dexP90rs+deqP90
PREDNJI SISTEM : Dynaudio (md102,md142,mw162,mw182)
POJAČALA : Helix (2x Competitone A2 i Competitione A4)
OŽIČENJE : Mogami Ultra Pure,Mogami Car Precisione,Brax Power Trax
Last edited by DarioV on Tue Jun 19, 2007 10:57 pm, edited 1 time in total.
- Outlaw
- Registered User
- Posts: 4181
- Joined: Fri Feb 10, 2006 1:10 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
Mislim da je totalno nepotrebno reci da je setup fenomenalan...
Nego me zanima ova refleksija od prednje sajbe. Prije sam nesto citao da to bas i nije dobro rjesenje, pa da se moze s procesorom korigirat (sto tocno i kako?) i sad vidim da puno ljudi stavlja ovako zvucnike...
Pa me zanima ako mozda znas nesto o tome. Koje su mane takvog setupa? Na sto "pazit" ili kako nesto korigirat...
Nego me zanima ova refleksija od prednje sajbe. Prije sam nesto citao da to bas i nije dobro rjesenje, pa da se moze s procesorom korigirat (sto tocno i kako?) i sad vidim da puno ljudi stavlja ovako zvucnike...
Pa me zanima ako mozda znas nesto o tome. Koje su mane takvog setupa? Na sto "pazit" ili kako nesto korigirat...
Last edited by Outlaw on Wed Jun 20, 2007 12:12 am, edited 1 time in total.
-
- Registered User
- Posts: 1989
- Joined: Tue Sep 12, 2006 1:17 am
- Location: Zagreb, Gornji Stupnik
- Contact:
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
ne mogu vjerovati. ideje koje sam imao u glavi kao moguce u svom buducem sustavu su ovdje prikazane. damn
sustav ti je mrak. svaka cast Marko. nadam se da cu imati prilike cuti ovo
sustav ti je mrak. svaka cast Marko. nadam se da cu imati prilike cuti ovo
Pozdrav!
G@RO
G@RO
- DarioV
- Registered User
- Posts: 2376
- Joined: Fri Feb 10, 2006 12:18 pm
- Location: Zagreb
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
inače kompletan auto njegov dizajn i izvedbu je napravio Saša iz AudioConcepta.
Nemoj biti toliko skroman,koliko sam vidio i ti si dao ruke.
inače po meni najhebenija instalacija u HR i šire.
EMMA 2009 - Prvak Hrvatske Advanced Unlimited
EMMA 2008 - Prvak Južne Europe Advanced Unlimited
EMMA 2007 - Prvak Hrvatske Advanced 5 Channel
EMMA 2007 - Vice Prvak Južne Europe Advanced 5 Channel
EMMA 2006 - Prvak Hrvatske Rookie Unlimited
EMMA 2008 - Prvak Južne Europe Advanced Unlimited
EMMA 2007 - Prvak Hrvatske Advanced 5 Channel
EMMA 2007 - Vice Prvak Južne Europe Advanced 5 Channel
EMMA 2006 - Prvak Hrvatske Rookie Unlimited
- tarantula
- Registered User
- Posts: 2362
- Joined: Sun Jun 11, 2006 10:41 pm
- Location: temporary: Đurđevac
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
Imao sam prilike poslušati ovaj setup i mogu samo reći da je to nešto najbolje što sam ikad čuo!!!
A tek instalacija: melem za oči!
2Markobravo
A tek instalacija: melem za oči!
2Markobravo
Last edited by tarantula on Tue Jul 03, 2007 2:15 pm, edited 1 time in total.
-
- Registered User
- Posts: 1794
- Joined: Sat Feb 11, 2006 11:45 pm
- Location: Zaprešić
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
Fantastična oprema, maštovita instalacija prepuna truda.
Svaka čast na tome... Nemoj mi zamjeriti, ali ipak ču biti kritičan kad se več sve to slagalo.
Moram priznati da ima tona stvari koja mi se ne sviđa. Od pozicije mida naspram kicka pa istog tog mida napram tweetera.
Naime mid i tweet su podosta osjetljivi na smještaj pored reflektivnih područja (kao i woofer no u manjem postotku) jer ti armatura i staklo tvore mini hornu male površine usta koja bi mogla dignuti spektar od 500+Hz. Isto to staklo stvara na nekim frekvama +3 db porast koji nije linearan u cijelom spektru pa se javljaju rezonancije i velika potreba za ekvilizacijom outputa. Jače izraženo u tvom slučaju u području mida nego naspram kicka jer je on direktno „pod“ staklom. Nadalje, tweeter gleda prema drugom tweeteru što znači da ti slušaš off axis odziv tog tweeter koji je u najmanju ruku ubijen na taj način. Samim time ti se u višem spektru zvuka čini da setup naginje na desnu stranu jer čuješ jače desni tweeter radi položaja a i radi činjenice da imaš reflektirani zvuk od desnog stakla koji dolazi zajedno sa direktnim zvukom desnog tweetera. Pošto je tweeter tako smješten to znači da imaš jako veliki postotak refleksije od suprotnog stakla što ubija famoznu "točku" a jednako tako bi se osvrnuo na smjer rasprostiranja zvuka mida koji se prelama na prednjoj šajbi i širi u rasprostiranju zvuka te se tako "virtualno širi pozornica" no ubija se ista ta famozna "točka" i gubi se fokus pozornice.
Fokus se gubi i na TCu jer ono sve uglazbiti i dobiti da svira kako treba je samo po sebi nauka a kamoli da se to može napraviti u par dana. Vjerujem da bi za takvo nešto trebalo malo više vremena.
Osvrnuo bi se i na ergonomiju same instalacije koja mi isto tako nije baš pre jasna. Prebacivati instrumentnu ploču na sredinu armature je puno posla koji samo otežava preglednost tokom vožnje i skida pogled sa ceste. S obzirom da je 1.8T motor po haubom pretpostavljam da se ne voziš baš po propisima. Gepeka nemaš jer u njemu su ampovi koji su mogli zauzeti puno manje prostora i ostaviti sasvim dovoljno prtljažnog prostora. Nadalje, osigurači su mi malo „nespretno“ izvedeni na onim bakrenim pločicama čisto iz nekog sigurnosnog razloga. Drže se na jednom šerafu i gibljivi su po jednoj osi ako šeraf nije dobro stegnut. Samim time osigurači gube svoj smisao. Naravno, ovo je worst case scenario.
S pozitivne strane.
Pobornik sam woofera naprijed koji je u ovom slučaju jedan od meni najdražih. Vrlo rado bi posjedovao par takvih u vratima no kako financije ne dopuštaju za sada su mi samo tiha patnja. Komponente su vrhunske kvalitete i birane su očigledno sa više stvari u planu i dopuštaju customizaciju skoro svakog aspekta zvuka i zvučne pozornice a to u ovom slučaju izvlači kompletan setup na onu dobru stranu. Iako mi to baš i nije po volji jer sam zagovornik puno instalacije a malo elektroničke korekcije ali to je sad nebitno.
O ukusima oko estetike nebih puno jer je to stvar osobne naravi.
Zašto toliko komentara?
Predobra oprema i visoka očekivanja koja su uložena u takav setup a po meni izvedba nije na tom nivou, dapače... Dalo bi se tu poraditi na tome još podosta.
Eto,komentari su striktno dobronamjerni i nikako nisu tu da omalovažavaju tebe, tvoj rad, trud, volju i znanje. Samo su tu kao konstruktivna kritika.
Svaka čast na tome... Nemoj mi zamjeriti, ali ipak ču biti kritičan kad se več sve to slagalo.
Moram priznati da ima tona stvari koja mi se ne sviđa. Od pozicije mida naspram kicka pa istog tog mida napram tweetera.
Naime mid i tweet su podosta osjetljivi na smještaj pored reflektivnih područja (kao i woofer no u manjem postotku) jer ti armatura i staklo tvore mini hornu male površine usta koja bi mogla dignuti spektar od 500+Hz. Isto to staklo stvara na nekim frekvama +3 db porast koji nije linearan u cijelom spektru pa se javljaju rezonancije i velika potreba za ekvilizacijom outputa. Jače izraženo u tvom slučaju u području mida nego naspram kicka jer je on direktno „pod“ staklom. Nadalje, tweeter gleda prema drugom tweeteru što znači da ti slušaš off axis odziv tog tweeter koji je u najmanju ruku ubijen na taj način. Samim time ti se u višem spektru zvuka čini da setup naginje na desnu stranu jer čuješ jače desni tweeter radi položaja a i radi činjenice da imaš reflektirani zvuk od desnog stakla koji dolazi zajedno sa direktnim zvukom desnog tweetera. Pošto je tweeter tako smješten to znači da imaš jako veliki postotak refleksije od suprotnog stakla što ubija famoznu "točku" a jednako tako bi se osvrnuo na smjer rasprostiranja zvuka mida koji se prelama na prednjoj šajbi i širi u rasprostiranju zvuka te se tako "virtualno širi pozornica" no ubija se ista ta famozna "točka" i gubi se fokus pozornice.
Fokus se gubi i na TCu jer ono sve uglazbiti i dobiti da svira kako treba je samo po sebi nauka a kamoli da se to može napraviti u par dana. Vjerujem da bi za takvo nešto trebalo malo više vremena.
Osvrnuo bi se i na ergonomiju same instalacije koja mi isto tako nije baš pre jasna. Prebacivati instrumentnu ploču na sredinu armature je puno posla koji samo otežava preglednost tokom vožnje i skida pogled sa ceste. S obzirom da je 1.8T motor po haubom pretpostavljam da se ne voziš baš po propisima. Gepeka nemaš jer u njemu su ampovi koji su mogli zauzeti puno manje prostora i ostaviti sasvim dovoljno prtljažnog prostora. Nadalje, osigurači su mi malo „nespretno“ izvedeni na onim bakrenim pločicama čisto iz nekog sigurnosnog razloga. Drže se na jednom šerafu i gibljivi su po jednoj osi ako šeraf nije dobro stegnut. Samim time osigurači gube svoj smisao. Naravno, ovo je worst case scenario.
S pozitivne strane.
Pobornik sam woofera naprijed koji je u ovom slučaju jedan od meni najdražih. Vrlo rado bi posjedovao par takvih u vratima no kako financije ne dopuštaju za sada su mi samo tiha patnja. Komponente su vrhunske kvalitete i birane su očigledno sa više stvari u planu i dopuštaju customizaciju skoro svakog aspekta zvuka i zvučne pozornice a to u ovom slučaju izvlači kompletan setup na onu dobru stranu. Iako mi to baš i nije po volji jer sam zagovornik puno instalacije a malo elektroničke korekcije ali to je sad nebitno.
O ukusima oko estetike nebih puno jer je to stvar osobne naravi.
Zašto toliko komentara?
Predobra oprema i visoka očekivanja koja su uložena u takav setup a po meni izvedba nije na tom nivou, dapače... Dalo bi se tu poraditi na tome još podosta.
Eto,komentari su striktno dobronamjerni i nikako nisu tu da omalovažavaju tebe, tvoj rad, trud, volju i znanje. Samo su tu kao konstruktivna kritika.
- Outlaw
- Registered User
- Posts: 4181
- Joined: Fri Feb 10, 2006 1:10 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
2 Giz: Hvala na odgovoru na refleksiju od sajbe. To me zanimalo. Znaci ipak bolje izbjegavat? Ili samo na EQ "popravit"?
-
- Registered User
- Posts: 6834
- Joined: Fri Feb 10, 2006 2:27 pm
- Location: Rijeka
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
FIAT Tipo 2.0 16v ie
-
- Newbie
- Posts: 27
- Joined: Wed Oct 18, 2006 7:58 am
- Location: Zagreb
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
Hvala svima na pohvalama,inace auto je rađen iskljucivo kao natjecateljski auto za EMMA SQ i sve je tome podređeno,još ga naravno treba puno uštimavati i siguran sam da ce se svi problemi koji su se mogli pojaviti samim smještajem zvučnika bez problema rijesiti sa procesorom.
Svatko tko želi je i više nego dobrodošao da posluša auto i da svoje mišljenje,komentar ili kritiku.
Svatko tko želi je i više nego dobrodošao da posluša auto i da svoje mišljenje,komentar ili kritiku.
-
- Registered User
- Posts: 5295
- Joined: Thu Oct 26, 2006 8:03 pm
- Location: konavle
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
ja imam pitanje...setup neću komentirat mislim da je nepotrebno, ali zašto krema koža?crveno auto i to sve..
-
- Registered User
- Posts: 1303
- Joined: Wed Mar 07, 2007 10:48 pm
- Location: Sibenik
- Contact:
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
za ideju, dizajn nemam sta rec nego
potpisivam samo kaznu gospon policajcu
-
- Registered User
- Posts: 1807
- Joined: Thu Feb 16, 2006 12:05 pm
- Location: Čakovec / Varaždin
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
Jel imas u buducnosti u planu promjeniti volan??? ovaj se nikako ne uklapa.... barem meni...
-
- Newbie
- Posts: 27
- Joined: Wed Oct 18, 2006 7:58 am
- Location: Zagreb
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
[QUOTE=Franca]Jel imas u buducnosti u planu promjeniti volan??? ovaj se nikako ne uklapa.... barem meni...[/QUOTE]
Najvjerojatnije ce doci do modifikacije postojeceg volana
Najvjerojatnije ce doci do modifikacije postojeceg volana
-
- Registered User
- Posts: 1795
- Joined: Tue Feb 21, 2006 10:59 am
- Location: Pazin
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
Svaka cast na izvedbi,ali dizajn i nije bas neki,puno velikih,a jednolicnih i praznih ploha... I cemu vadjenje straznjih sjedala,kad Octavia ionako ima poveliki bunker,koji jos k tome nije odvojen od kabine... Ali izbor komponenti je za desetku!!
-
- Registered User
- Posts: 1025
- Joined: Fri Oct 13, 2006 4:08 pm
- Location: Rijeka-Grobnik
Marko - Instalacija Škoda Octavia RS
svaka cast na trudu al meni izgleda ovo odvratno i smjesno.znam da je tu puno para i truda ulozeno ali mi sve zjedno izgleda ful bezveze.al svejedno big