Chip Tuning
-
- Registered user
- Posts: 842
- Joined: Mon Mar 06, 2006 9:04 am
Chip Tuning
Evo već duže vrijeme razmišljam o stavljanju CHIPA pa me zanima jel tko stavljao isti u AUTOSOUNDU u Osijeku, oni koriste ARROW chip ja mislim, pa ako tko ima kakvih iskustava bio mu jako zahvalan!!:bangin:
-
- Registered User
- Posts: 345
- Joined: Fri Feb 10, 2006 2:39 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Chip Tuning
1. Koji auto imas?
2. Kako to oni rade?
3. Nikad cuo za njih, a nije da nisam u tome, pa ja radje ne bih kod njih nego kod nekog provjerenog
2. Kako to oni rade?
3. Nikad cuo za njih, a nije da nisam u tome, pa ja radje ne bih kod njih nego kod nekog provjerenog
-
- Registered user
- Posts: 842
- Joined: Mon Mar 06, 2006 9:04 am
Chip Tuning
golf IV tdi 90 ks, 2001 god. , a u to se baš puno ne kužim, znam da mjenjaju chip!!! A da znam ne bi pitao, cijena je oko 1800,00 kn!! Gledao sam na stranici arrow chipa i ne čine se loši , ali svi su takvi....
Chip Tuning
ja ti preporučujem da ne stavljas cip jer time skracujes vjek motora:crybaby:
moj frend ti je chipo svog golfa isto je imo 90 ks
i nakon 10 tisuca kilometara motor je oso u kuu...
izvadio cip i stalno ima sad nekih kvarova na motoru
moj frend ti je chipo svog golfa isto je imo 90 ks
i nakon 10 tisuca kilometara motor je oso u kuu...
izvadio cip i stalno ima sad nekih kvarova na motoru
-
- Newbie
- Posts: 91
- Joined: Mon Feb 27, 2006 3:59 pm
- Location: zagreb - maximir
Chip Tuning
sinke .. frend ti očito ne zna kako se vozi turbo dizel a pogotovo kako se vozi načipani dizel ...kako ? turbini UVIJEK moraš dati vremena da se ohladi .. dakle svaki put kada staneš ( hoćeš ugasit auto ) ostaviti auto da radi .. cca minutu .. kako bi se ulje i svi ostali materijali ohladili na normalnu temperaturu
postoji stvarčica koja se zove turbi timer i jako je korisna za turbake .. naime turbo timer ti ostavlja motor u radu dok se turbina ne ohladi ( koliko treba da treba ) .. dakle ti izvadiš ključ zaključaš auto .. a motor ostane radit dok se ne ohladi .
tvoj kompić bitće nije poštivao ovo zlatno pravilo i sad ima probleme .. btw ne moj zaboravit da golfovi i nisu pretjerano kvalitetni
što se tiče čipanja ..
preporučam ti tibora u zagrebu ili http://www.oct-tuning.com/index.php
toliko za sad
postoji stvarčica koja se zove turbi timer i jako je korisna za turbake .. naime turbo timer ti ostavlja motor u radu dok se turbina ne ohladi ( koliko treba da treba ) .. dakle ti izvadiš ključ zaključaš auto .. a motor ostane radit dok se ne ohladi .
tvoj kompić bitće nije poštivao ovo zlatno pravilo i sad ima probleme .. btw ne moj zaboravit da golfovi i nisu pretjerano kvalitetni
što se tiče čipanja ..
preporučam ti tibora u zagrebu ili http://www.oct-tuning.com/index.php
toliko za sad
Chip Tuning
[QUOTE=mcclarion]sinke .. frend ti očito ne zna kako se vozi turbo dizel a pogotovo kako se vozi načipani dizel ...kako ? turbini UVIJEK moraš dati vremena da se ohladi .. dakle svaki put kada staneš ( hoćeš ugasit auto ) ostaviti auto da radi .. cca minutu .. kako bi se ulje i svi ostali materijali ohladili na normalnu temperaturu
postoji stvarčica koja se zove turbi timer i jako je korisna za turbake .. naime turbo timer ti ostavlja motor u radu dok se turbina ne ohladi ( koliko treba da treba ) .. dakle ti izvadiš ključ zaključaš auto .. a motor ostane radit dok se ne ohladi .
tvoj kompić bitće nije poštivao ovo zlatno pravilo i sad ima probleme .. btw ne moj zaboravit da golfovi i nisu pretjerano kvalitetni
što se tiče čipanja ..
preporučam ti tibora u zagrebu ili http://www.oct-tuning.com/index.php
toliko za sad[/QUOTE]
ocito si u pravu frend nije imo pojma o tome kako se treba vozit chipan auto:wallbash:
pa sad pati i pokusava prodat auto a niko mu nece kupit:bangin:
postoji stvarčica koja se zove turbi timer i jako je korisna za turbake .. naime turbo timer ti ostavlja motor u radu dok se turbina ne ohladi ( koliko treba da treba ) .. dakle ti izvadiš ključ zaključaš auto .. a motor ostane radit dok se ne ohladi .
tvoj kompić bitće nije poštivao ovo zlatno pravilo i sad ima probleme .. btw ne moj zaboravit da golfovi i nisu pretjerano kvalitetni
što se tiče čipanja ..
preporučam ti tibora u zagrebu ili http://www.oct-tuning.com/index.php
toliko za sad[/QUOTE]
ocito si u pravu frend nije imo pojma o tome kako se treba vozit chipan auto:wallbash:
pa sad pati i pokusava prodat auto a niko mu nece kupit:bangin:
-
- Registered User
- Posts: 345
- Joined: Fri Feb 10, 2006 2:39 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Chip Tuning
Price o chipanom autu kojem se radi toga razletio motor ne pusim.
Zasto?
Imao cipano dizlo, napravio 50k km sa chipom, ukupno 88 000, sad je auto kod frenda i dalje sve radi super.
Isto tako, atmosferac, koji osim chipa ima prilicno nadrkanu masinu i sve 5 i dalje nakon 200 000k km.
Od chipa sto moze riknut je turbina i to samo ako osoba koja je vlasnik auta ne zna osnovna pravila vezana uz aute s turbinama(bilo dizele bilo benzince).
Sto se cijene tice, ona je OK, ali nikad cuo za njih, to mene malo brine.
Radje bi isao kod nekog provjerenog pa makar platio vise.
Isto ti preporucam Tibora, kod njega su mi svi auti remapirani, kao i jos cca 15ici frendova i sve je super.
Zasto?
Imao cipano dizlo, napravio 50k km sa chipom, ukupno 88 000, sad je auto kod frenda i dalje sve radi super.
Isto tako, atmosferac, koji osim chipa ima prilicno nadrkanu masinu i sve 5 i dalje nakon 200 000k km.
Od chipa sto moze riknut je turbina i to samo ako osoba koja je vlasnik auta ne zna osnovna pravila vezana uz aute s turbinama(bilo dizele bilo benzince).
Sto se cijene tice, ona je OK, ali nikad cuo za njih, to mene malo brine.
Radje bi isao kod nekog provjerenog pa makar platio vise.
Isto ti preporucam Tibora, kod njega su mi svi auti remapirani, kao i jos cca 15ici frendova i sve je super.
- Kroky
- Registered User
- Posts: 5516
- Joined: Fri Feb 10, 2006 10:11 am
- Location: Dugo Selo
- Contact:
Chip Tuning
Nek prica ko sta hoce ali auto sa turbom i to jos cipan nije za svaku susu.... Vec sam napisao, cipao sam ibizu na 20k km, poprilicno gazio, na 100k km izmjerena kompresija kao na novom autu, osim sto sam ju razbio sa 111500km... Da ne velim da na samom motoru (osim remenja na velikom servisu) nije mjenjan niti jedan sarafic a kamoli sta drugo...
Poslje svakog ganjanja ohladena turbina, redovito mjenjano ulje i deri... Ulje je imho najbitnija stvar uz nacin voznje na cipanom dizelu i ako se na to pazi auto ce napravit isto ako ne i vise km od obicnog motora... Vise me ni Isus Bog nebi nagovorio da kupim atnosferca, pa tako cim stigne leon ide na cipanje, uz jos par stvarcica
Poslje svakog ganjanja ohladena turbina, redovito mjenjano ulje i deri... Ulje je imho najbitnija stvar uz nacin voznje na cipanom dizelu i ako se na to pazi auto ce napravit isto ako ne i vise km od obicnog motora... Vise me ni Isus Bog nebi nagovorio da kupim atnosferca, pa tako cim stigne leon ide na cipanje, uz jos par stvarcica
-
- Registered User
- Posts: 345
- Joined: Fri Feb 10, 2006 2:39 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Chip Tuning
E vidis
Sad ti prica po selu na ovo tvoje ide vako nekako:
osoba A:
Jesi ti cuo za ono cipanje, kao dize snagu
osoba B:
Je, al nevalja ti to, cuo sam ja za jednog koji je stavio cip i malo nakon toga motor se razletio i napravio mu totalku na autu
Sad ti prica po selu na ovo tvoje ide vako nekako:
osoba A:
Jesi ti cuo za ono cipanje, kao dize snagu
osoba B:
Je, al nevalja ti to, cuo sam ja za jednog koji je stavio cip i malo nakon toga motor se razletio i napravio mu totalku na autu
- Kroky
- Registered User
- Posts: 5516
- Joined: Fri Feb 10, 2006 10:11 am
- Location: Dugo Selo
- Contact:
Chip Tuning
Totalka nema veze sa cipom, nego sa pijandurom koja se polkruzno okretala na autoputu po gustoj magli, ali mozda je njegov auto bio cipan pa je sam skrenuo izazvao sudar i napuhao 0.97 promila
-
- Registered user
- Posts: 842
- Joined: Mon Mar 06, 2006 9:04 am
Chip Tuning
Sad ste me još više zbunili , zvao sam OC.T i ne da mi se dati 650 € za chip, malo mi je to puno!!!! Ovih 1800,00 kn mi se čini prihvatljivo, ali sada kada usporedim malo je malo, pa sumnjam u kvalitet što je normalno!!!! POMAGAJTE!!!!!!!!! Ne mogu vjerovati da nitkoo nije stavljao taj ARROW chip????????????????
-
- Registered User
- Posts: 345
- Joined: Fri Feb 10, 2006 2:39 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Chip Tuning
Trenutno u HR na vrhu ti je Tibor
A vjerujem da ce uskoro No. 1 biti Dastek
Zasto jedan, zasto drugi?
Tibor zbog iskustva, njegove mape koristi vecina tunera, odnosno radi za njih, ima iskustva, usluzan, hoce objasniti i pomoc.
Zasto Dastek?
Drugacija filozofija, ne bazira se na remapiranje nego na piggyback uredjaj(Unichip) te je njihova velika prednost sto se svaki auto radi individualno te se sve promijene rade na valjcima, dalje je prednost sto Unichip podrzava do 5 razlicitih mapa i jos hrpu naprednih funkcija(aftermarket turbine, NX i sl.)
Sad, Tibor kosta 350€, Dastek cca 3700 kn + PDV, na sto ce se netko odluciti ovisi o tome koliko dubok novcanik ima i sto tocno zeli dobiti.
A vjerujem da ce uskoro No. 1 biti Dastek
Zasto jedan, zasto drugi?
Tibor zbog iskustva, njegove mape koristi vecina tunera, odnosno radi za njih, ima iskustva, usluzan, hoce objasniti i pomoc.
Zasto Dastek?
Drugacija filozofija, ne bazira se na remapiranje nego na piggyback uredjaj(Unichip) te je njihova velika prednost sto se svaki auto radi individualno te se sve promijene rade na valjcima, dalje je prednost sto Unichip podrzava do 5 razlicitih mapa i jos hrpu naprednih funkcija(aftermarket turbine, NX i sl.)
Sad, Tibor kosta 350€, Dastek cca 3700 kn + PDV, na sto ce se netko odluciti ovisi o tome koliko dubok novcanik ima i sto tocno zeli dobiti.
-
- Registered User
- Posts: 6834
- Joined: Fri Feb 10, 2006 2:27 pm
- Location: Rijeka
- KAMENi
- Registered User
- Posts: 1912
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:19 pm
- Location: Velika Gorica
Chip Tuning
upravo to i bude na kraju. dastek za 600 ili tibor i ostala banda za 300€
ja cu opet otici ovako, jer 600€ je 600€. nema ih svatko
cuo sam da je "fora" poslije ganjanja upaliti klimu jer se pali i drugi ventilator i pomogne ohladiti masinu. ima smisla...
ja cu opet otici ovako, jer 600€ je 600€. nema ih svatko
cuo sam da je "fora" poslije ganjanja upaliti klimu jer se pali i drugi ventilator i pomogne ohladiti masinu. ima smisla...
It's not about how fast you drive.
It's about how you drive fast!
It's about how you drive fast!
- Perkan
- Newbie
- Posts: 88
- Joined: Sun Feb 19, 2006 4:21 pm
- Location: Slavonski Brod
Chip Tuning
[QUOTE=hosse]Sad ste me još više zbunili , zvao sam OC.T i ne da mi se dati 650 € za chip, malo mi je to puno!!!! Ovih 1800,00 kn mi se čini prihvatljivo, ali sada kada usporedim malo je malo, pa sumnjam u kvalitet što je normalno!!!! POMAGAJTE!!!!!!!!! Ne mogu vjerovati da nitkoo nije stavljao taj ARROW chip????????????????[/QUOTE]
Ma idi kod Tibora, evo ja idem negdje za cca. 20 dana kod njega, a i Milisic isto, pa ajd i ti da dobijemo neki popust.
Ma idi kod Tibora, evo ja idem negdje za cca. 20 dana kod njega, a i Milisic isto, pa ajd i ti da dobijemo neki popust.