vw passat 35i b3 1.9d

Instalacije članova CICE foruma. Nije vidljivo gostima i članovima s manje od 100 postova.

Moderator: wildD

Post Reply
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

problem je u tome da dok ja dižem lpf na ampu preko 85 sub sve glasnije radi, i to je normalno, ali nije normalno u slučaju kad je  u isto vrijeme  lpf na hu stavit na 85. kako je to moguće? kako može sub glasnije raditi dizanjem na ampu a na hu je već zadan maksimum 85 hz?
Vukovar grad heroja
User avatar
Nick
Registered User
Registered User
Posts: 3342
Joined: Wed Jun 25, 2008 5:47 pm
Location: Zagreb

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by Nick »

Moguće ako neki od navedenih zapravno nije točan
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

i onda kad sam "usuglasio"obje skretnice na otprilike istoj razini, odem do hu-a i onda na njemu sa 85 dignem na 120 i 160 i onda OPET sub počne glasnije raditi a trebao bi biti na oko 85 hz "usuglašen" tj. podešen???? wtf
Vukovar grad heroja
User avatar
terrordrome
Registered User
Registered User
Posts: 9157
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:40 pm
Location: Rijeka

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by terrordrome »

ZBOG STRMINE REZAAAAAAA
terrordrome wrote: To šta je LPF određen i namješten na nekoj frekvenciji ne znači da će ti sub svirati samo do te frekve!
Pročitaj malo o strmini reza.
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

pa proučio sam to, ali razlika u glasnoći između skretnica je prevelika za strminu reza
Vukovar grad heroja
User avatar
terrordrome
Registered User
Registered User
Posts: 9157
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:40 pm
Location: Rijeka

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by terrordrome »

Zadnji graf:
Image
E sad, recimo 3dB razlike ti dođe isto kao naprimjer povećanje snage za DUPLO... pa ti sad probaj percipirati.
Naravno, driver ima svoj limit, nemože se glasnoća povećavat u beskonačnost.
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

razlika je u glasnoći zvuka prevelika zato me to toliko nervira. na ampu imam skretnicu 12 db što znači da na hu onda imam 24db skretnicu jer se stvara tolika razlika u glasnoći... i onda po toj logici, nije ni čudno što nemogu ih približno jednako podesiti... ah ništa onda, budem po uvetu naštimao na ampovoj skretnici a hu-ovu skretnicu nebudem više ni dirao... hvala na angažmanu i strpljenju  :respect:
Vukovar grad heroja
User avatar
terrordrome
Registered User
Registered User
Posts: 9157
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:40 pm
Location: Rijeka

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by terrordrome »

Neznam dal ti je na HU 24dB/oct al nebitno.
Na tvom mjestu bi možda razmišljao o upgrade-u. ;)
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

kakav upgrade, onda sve živo moram mijenjat... :P :P
Vukovar grad heroja
User avatar
karlo
Registered user
Registered user
Posts: 714
Joined: Mon Oct 04, 2010 1:10 pm
Location: Zagreb

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by karlo »

damire, ja i dalje mislim da ti i dalje ne kuzis kaj se zapravi dogadja kad dignes skretnicu na hu.
normalno je da se glasnije cuje, jer lpf na ampu nije skroz "odrezao" od 85 na vise.
ono sto se isto tako moze desit je da imas problem s fazama, da ti je output  na nekoj frekvi poduplan, u smislu sinergije midbasa i suba. ugl. nemoj koristit obja filtera, jer se oni na neki nacin zbrajaju i dobivas nesto sto ne znas sto je, pogoto zato kaj ne mozes odredit frekvu reza na ampu, a vidim da nisi ziher ni koje su strmine reza.
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

ma mislim da sam shvatio, lpf od hu-a ima jednu strminu reza a skretnica od ampa drugu (12db), znam da signal ispod odrezane frekvencije ne nestane u potpunosti nego se stišava s obzirom na strminu reza (opet 12db ili neznam, 18, 24db) dalje, nisam ja htio imati u funkciji obe skretnice, nego sam samo pokušao pomoću ove "digitalno" prikazane skretnice koja je na hu, preciznije postaviti onu "manualnu" na ampu koja se podešava preko kotačića i nema točno naznačene vrijednosti. ispostavilo se da je problem u strmini reza koji je različit na oba uređaja i zbog toga nije ni moguće usporediti navedene skretnice. još jedan problem sam otkrio na skretnici na ampu a to je da onaj kotačić sa vrijednostima između 30 i 320 hz, on nema precizno prema svom hodu definirane i naznačene vrijednosti frekvencija. radi se o tome da bi po nekoj logici ako kotačić usporedimo sa satom, 175 hz trebalo biti na 12 sati, stoga bi i 80-90hz trebalo biti na 9.15h. po tome sam se ravnao i zato nisam nikako mogao dobiti željeni rezultat. sad sam kotačić postavio na 11h i rekao bih da je sad zvuk puno bolji i čišći i iz suba i iz sistema (i na njima sam isto tako ko i na subu, danas iznova podesio hpf prema novim saznanjima) valjda bu sad bolje  :respect:
Vukovar grad heroja
User avatar
karlo
Registered user
Registered user
Posts: 714
Joined: Mon Oct 04, 2010 1:10 pm
Location: Zagreb

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by karlo »

ok, nisam ni ja dobro čitao od početka, a pametujem :-[
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

evo mali video, sad je sve onako kako mi najbolje odgovara za house i elektronsku muziku, i očito je da moram ovaj SE X8 mijenjati... volume je kad  auto stoji na 24 onako jako glasno u vožnji je 26 onako jako glasno, ide do nekih 32 bez problema


http://www.youtube.com/watch?v=7GLRUclIeo0
Last edited by damirko on Sun Feb 03, 2013 7:33 pm, edited 1 time in total.
Vukovar grad heroja
damirko
Registered User
Registered User
Posts: 573
Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
Location: novska

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by damirko »

SRAMOTA ŽIVA  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

auto već tri mjeseca stoji neregistriran i evo već ga tri mjeseca popravljam. ne može čovjek vjerovat da se auto može kvariti a neide nikud iz dvorišta... pa poludit ću  više :wallbash: :wallbash:

evo neko jutro ja u auto a ono malo vode u malom pretincu pokraj vozačevog sjedala. ja reko šta je sad, možda guma na vratima ne brtvi, pa malo gledam i gledam a ono malo prozor otvoren... ajd reko bezveze se uplašio, zatvorim prozor i dobro... sutradan ono opet malo prozor otvoren (ima eletrične podizače) ja opet sad već malo sumnjam šta se događa al dobro zatvorim prozor i ok... i jutros :respect: :respect: :respect: :respect: cijeli prozor otvoren  :P :P :P :P aj ga jeb sad, ja dignem prozor i ok, i sad prije sat vremena opet prozor spustit malo, idem ga zatvorit i nemogu, neško klika al neće ni gore ni dolje... gledam osigurač, čitavo, suvozačeva strana isto neće, nešto tam kod struje tiho zavija, ja dam kontakt prestane zavijat al podizači više ni ne klikaju... ja upalit auto, ni da se javi, muzika isto... skinem aku i metnem punit, nije prazan... 

neznam šta više napravit, auto stoji i kvari se pomalo... mogu samo izludit i to je to :respect: :respect:
Vukovar grad heroja
Silvach
Registered User
Registered User
Posts: 3360
Joined: Sun Feb 10, 2008 11:30 am
Location: Marija Bistrica

Odg: vw passat 35i b3 1.9d

Post by Silvach »

a da ti nemaš nekog malog glodavca pa ti žice glođe?
Post Reply

Return to “Instalacije članova”