Ford C-max by sonny
Moderator: wildD
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Ford C-max by sonny
Evo i pretinaca nakon vraćenih tepiha i plastika...
Kako napajanje ide lijevom stranom, signal mora kroz sredinu...
Dobro, nije ni to najsretnije rješenje jer je u sredini elektronika airbagova....
Ali je manje zlo od kabela napajanja za pojačala...
Pa je krenulo raskopavanje...
Toliku hrpu plastika i vijaka nisam još do sada vidio
Onda se sjetih, pa ipak je ovo Cmax...
Sva stražnja sjedala su zasebna i moguće ih je vrlo jednostavno izvaditi van jednog po jednog...
Spasilo me to, definitivno, jer ne znam kako bih inače provukao kabele ispod tepiha...
Uklonjena cijela središnja konzola...
Provlačio sam signalni kabel i kabel za potenciometar za podešavanje nivoa subwoofera...
Zajedno s njim sam u snake skin provukao i kabel za remote...
Tu negdje izlaze...
Pa onda ono što me je najviše mučilo...
Akumulator je s lijeve strane, ulaz svih kabela u kabinu s desne, a ja sam priključke za kabel napajanja napravio ( naravno ) na lijevoj strani jer mi ni na kraj pameti nije bilo da na lijevoj strani firewalla nema ulaza u kabinu.... U biti ako i ima, trebale bi mi najmanje dvije uvježbane kobre da provuku kabel.... Stoga sam odlučio prolaz s lijeve na desnu stranu napraviti ispred vozačevog sjedala, pa preko centralnog grebena... Ne na mjestu gdje prolaze originalni kabeli, nego točno ispod kutije filtera zraka za kabinu...
Ovdje se vidi ulaz svih kabela kroz firewall iz motornog prostora...
Sva sreća pa je guma ogromna i kabela je relativno malo, pa je nije bio problem rasjeći....
Kako napajanje ide lijevom stranom, signal mora kroz sredinu...
Dobro, nije ni to najsretnije rješenje jer je u sredini elektronika airbagova....
Ali je manje zlo od kabela napajanja za pojačala...
Pa je krenulo raskopavanje...
Toliku hrpu plastika i vijaka nisam još do sada vidio
Onda se sjetih, pa ipak je ovo Cmax...
Sva stražnja sjedala su zasebna i moguće ih je vrlo jednostavno izvaditi van jednog po jednog...
Spasilo me to, definitivno, jer ne znam kako bih inače provukao kabele ispod tepiha...
Uklonjena cijela središnja konzola...
Provlačio sam signalni kabel i kabel za potenciometar za podešavanje nivoa subwoofera...
Zajedno s njim sam u snake skin provukao i kabel za remote...
Tu negdje izlaze...
Pa onda ono što me je najviše mučilo...
Akumulator je s lijeve strane, ulaz svih kabela u kabinu s desne, a ja sam priključke za kabel napajanja napravio ( naravno ) na lijevoj strani jer mi ni na kraj pameti nije bilo da na lijevoj strani firewalla nema ulaza u kabinu.... U biti ako i ima, trebale bi mi najmanje dvije uvježbane kobre da provuku kabel.... Stoga sam odlučio prolaz s lijeve na desnu stranu napraviti ispred vozačevog sjedala, pa preko centralnog grebena... Ne na mjestu gdje prolaze originalni kabeli, nego točno ispod kutije filtera zraka za kabinu...
Ovdje se vidi ulaz svih kabela kroz firewall iz motornog prostora...
Sva sreća pa je guma ogromna i kabela je relativno malo, pa je nije bio problem rasjeći....
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Ford C-max by sonny
Naravno da je isto moguće napraviti samo s unutrašnje strane...
Nakon što se opet rastavi pola plastika i izvadi pretinac ispred suvozača...
Fingers crossed...
I rješeno....
Pa sklijedi još malo raskopavanja....
Potrebno je skinuti poklopce ventilacije, brisače i još par čuda da sve postane vidljivo/dostupno...
Izabrao sam ovaj put jer mi se učinio najlakšim, a i bio sam na knap s kabelom da bi izvodio egzibicije ulaska u blatobrane i formiranja zajedno s instalacijom motora brisača...
Zanimljivo, ova cijela plastičurina nije plastika nego stakloplastika...
No, ušarafljen glavni osigurač...
I napravljen spoj na plus klemu...
Naravno, sve to treba posložiti i nazad...
Spoj za "masu" je ispod vijka stražnjih pojaseva...
Morao sam bušiti i rupu fi 10 na stopici naravno...
Jer su mi sve stopice s rupom fi 8 mm...
Ono što još moram napraviti naknadno je stisnuti sve stopice kliještima za iste, koje sam zaboravio uzeti s posla...
No, stisnute su junački primitivnom metodom stiskanja rolcangama...
Kabel ne mogu izvući iz stopice, tako da ponekad i primitivne metode uspjevaju
Priključivanje signalnih kabela na HU ( head unit-radio po naški ) nisam slikao, kome to treba....
Naravno da originalni HU nema nikakav izlaz za remote kabel...
Kud to nisam pogledao prije :x
No, privremeno sam spojio remote na kontakt bravu jer ovako i onako upalim HU čim upalim i auto...
No treba to rješiti definitivno...
Evo ih, vrte Adcomi veselo ventilatore... I to oba jednako, što bi reklo da sam dobro obavio posao s podešavanjem mirnih struja na posljednjem servisu...
Jedan Adcom je otkazao poslušnost ( op.a. )...
Za sada su ovako otvoreni...
Kad se bude finiširao posao, vjerojatno ću ih zatvoriti...
I eto, puno slika fali, ali mislim da je jasno kakav je posao obavljen...
Kabeli su spojeni na onaj konektor s treće slike...
Odrezani na mjestu gdje dolaze od HUa i spojeni na pojačalo....
I sve radi kako treba...
Što je najbitnije nema apsolutno nikakvih šumova, zujanja i sličnog...
Danas sutra je u planu spojiti i kugle u auto i iz tog razloga su kabeli dupli a i aktivna skretnica je spremna za taj posao...
Za sada je višak kabela smotan ispod tepiha...
Nije neko rješenje, ali ne pada mi napamet rezati ih pa makar ih nikad ne koristio...
Sub je također u bunkeru...
Treba posložiti Magnata do kraja i spojiti na sub...
Sad kad je veeeeeeelika većina posla obavljena, lako ću posložiti i gornju stranu duplog poda...
Kako će u konačnici izgladati neka ostane mala tajna...
Nakon što se opet rastavi pola plastika i izvadi pretinac ispred suvozača...
Fingers crossed...
I rješeno....
Pa sklijedi još malo raskopavanja....
Potrebno je skinuti poklopce ventilacije, brisače i još par čuda da sve postane vidljivo/dostupno...
Izabrao sam ovaj put jer mi se učinio najlakšim, a i bio sam na knap s kabelom da bi izvodio egzibicije ulaska u blatobrane i formiranja zajedno s instalacijom motora brisača...
Zanimljivo, ova cijela plastičurina nije plastika nego stakloplastika...
No, ušarafljen glavni osigurač...
I napravljen spoj na plus klemu...
Naravno, sve to treba posložiti i nazad...
Spoj za "masu" je ispod vijka stražnjih pojaseva...
Morao sam bušiti i rupu fi 10 na stopici naravno...
Jer su mi sve stopice s rupom fi 8 mm...
Ono što još moram napraviti naknadno je stisnuti sve stopice kliještima za iste, koje sam zaboravio uzeti s posla...
No, stisnute su junački primitivnom metodom stiskanja rolcangama...
Kabel ne mogu izvući iz stopice, tako da ponekad i primitivne metode uspjevaju
Priključivanje signalnih kabela na HU ( head unit-radio po naški ) nisam slikao, kome to treba....
Naravno da originalni HU nema nikakav izlaz za remote kabel...
Kud to nisam pogledao prije :x
No, privremeno sam spojio remote na kontakt bravu jer ovako i onako upalim HU čim upalim i auto...
No treba to rješiti definitivno...
Evo ih, vrte Adcomi veselo ventilatore... I to oba jednako, što bi reklo da sam dobro obavio posao s podešavanjem mirnih struja na posljednjem servisu...
Jedan Adcom je otkazao poslušnost ( op.a. )...
Za sada su ovako otvoreni...
Kad se bude finiširao posao, vjerojatno ću ih zatvoriti...
I eto, puno slika fali, ali mislim da je jasno kakav je posao obavljen...
Kabeli su spojeni na onaj konektor s treće slike...
Odrezani na mjestu gdje dolaze od HUa i spojeni na pojačalo....
I sve radi kako treba...
Što je najbitnije nema apsolutno nikakvih šumova, zujanja i sličnog...
Danas sutra je u planu spojiti i kugle u auto i iz tog razloga su kabeli dupli a i aktivna skretnica je spremna za taj posao...
Za sada je višak kabela smotan ispod tepiha...
Nije neko rješenje, ali ne pada mi napamet rezati ih pa makar ih nikad ne koristio...
Sub je također u bunkeru...
Treba posložiti Magnata do kraja i spojiti na sub...
Sad kad je veeeeeeelika većina posla obavljena, lako ću posložiti i gornju stranu duplog poda...
Kako će u konačnici izgladati neka ostane mala tajna...
- davor-ri
- Registered User
- Posts: 10346
- Joined: Fri Mar 10, 2006 7:11 pm
- Location: Rijeka
Odg: Ford C-max by sonny
Bravo
PB: 152,9dB
Državni prvak: Street B 2012
Team Broken Windshield
http://www.akomisalj.hr/board/index.php/
Državni prvak: Street B 2012
Team Broken Windshield
http://www.akomisalj.hr/board/index.php/
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Ford C-max by sonny
mali posao? pa rastavio pol auta, dobro da motor nisi morao vaditi
good job done
good job done
Das "C" projekt
-
- Registered User
- Posts: 1112
- Joined: Sat Dec 12, 2009 6:29 pm
- Location: Zagreb
Odg: Ford C-max by sonny
Dobro si potegnuo .
team Gemišt
12"& 300W 144.2dB
12"& 600W 145,6dB
PB 147.8
trebaš MDF ringove ??? info PM
12"& 300W 144.2dB
12"& 600W 145,6dB
PB 147.8
trebaš MDF ringove ??? info PM
-
- Registered User
- Posts: 2709
- Joined: Thu Nov 30, 2006 10:02 pm
Odg: Ford C-max by sonny
Identican posao koji sam ja jucer radio kumu na Fiesti ST 2006.
Ovog se sjecam kao da je bilo pred 5 minuta
Isto kabel sa desne strane, aku na lijevoj strani pa ispod brsaca provlacili...
Nego kakva su ovo pojacala u bunkeru?
Ovog se sjecam kao da je bilo pred 5 minuta
Isto kabel sa desne strane, aku na lijevoj strani pa ispod brsaca provlacili...
Nego kakva su ovo pojacala u bunkeru?
-
- Registered User
- Posts: 2187
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:56 pm
- Location: Marija Bistrica, HR
Odg: Ford C-max by sonny
Naradiš se samo dok to sve poslikaš
Car Audio Fanatic
Club 150+, single 12"
Club 150+, single 12"
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Ford C-max by sonny
2 x stari dobri Adcom GFA5250...RemX wrote: ...Nego kakva su ovo pojacala u bunkeru?
Posjedujem ih već godinama i samo selim iz auta u auto
BTW, danas prestalo sve svirat'
Hladni lem na kondenzatoru oscilatora u napajanju aktivne skretnice...
Ehhhhhh...
Last edited by sonny on Sun May 05, 2013 1:38 pm, edited 1 time in total.
-
- Registered User
- Posts: 2583
- Joined: Fri Jan 15, 2010 9:00 pm
- Location: BL - BiH
Odg: Ford C-max by sonny
jesi ti ikad pokupio one konektore od onog brax konda ? od davora ako se dobro sjećam
- davor-ri
- Registered User
- Posts: 10346
- Joined: Fri Mar 10, 2006 7:11 pm
- Location: Rijeka
Odg: Ford C-max by sonny
sonny wrote:
Hladni lem na kondenzatoru oscilatora u napajanju aktivne skretnice...
Ehhhhhh...
sonny će opravit'
@marko_v: aj' pogađaj
PB: 152,9dB
Državni prvak: Street B 2012
Team Broken Windshield
http://www.akomisalj.hr/board/index.php/
Državni prvak: Street B 2012
Team Broken Windshield
http://www.akomisalj.hr/board/index.php/
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Ford C-max by sonny
Vec je
Ovo ostalo stavljam u podsjetnik za iduci tjedan. Imat cu vise vremena. Duzan sam jos neke stvari obaviti, pa...
Ovo ostalo stavljam u podsjetnik za iduci tjedan. Imat cu vise vremena. Duzan sam jos neke stvari obaviti, pa...
Last edited by sonny on Sun May 05, 2013 3:35 pm, edited 1 time in total.
-
- Registered User
- Posts: 164
- Joined: Sun Sep 30, 2012 9:16 pm
- Location: Samobor
Odg: Ford C-max by sonny
Zbilja puno plastika za povadit...svaka čast,zbilja sve izgleda uredno napravljeno,svaka čast.
Bilo jednom davno...ma koga briga,bitna je budućnost!
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Ford C-max by sonny
Neće me elektronika u zadnje vrijeme, to je nešto nevjerojatno...
Objesit' ću lemilicu o klin jednoga dana, definitivno :mrgreen:
Crkla mi je ona aktivna skretnica sa slika prije, pa dok je ne popravim, vozim Rockford Fosgate OEQ ekvalajzer u bunkeru ( the_bebe posudio )...
I to radi prilično dobro...
The_bebe je slušao ( istina kratko ), ali nek on kaže neku više...
Proveo sam par sati nad HUom u potrazi za mjestom gdje bih mogao izvući signal za remote...
Bezuspješno...
Kako je HU povezan CANom s ostatkom instalacije auta, tako se prilikom primjerice otključavanja auta odmah uključuje displej na HUu gdje se prikazuje sat i datum...
Što znači da su odmah prisutni i sistemski naponi unutar HUa bez da je HU uključen...
Što bi značilo da bi se odmah uključivala i pojačala bez obzira želim li to ili ne...
Pa sam ( opet bezuspješno ) probao s uključivanjem preko signala za pojačalo...
Kao što imaju primjerice kućni aktivni subwooferi...
Nije mi preostalo ništa drugo nego negdje postaviti prekidač za uključivanje pojačala...
No to nikako ne volim...
Čak i da je negdje skriven, sama pomisao da se negdje moram saginjati, otvarati pretince ili slično, da bi došao do prekidača, me u startu odbija...
Onda je negdje iz zakutka mozga iskočila ideja za uključivanje/isključivanje jednim tipkalom...
Odmah iza nje je slijedila i ideja da mi ne treba off stanje tipkalom i da se to ne izvede tipkalom nego kao na starim TVima samo dodirom prsta...
Prototip sam napravio u pola sata na univerzalnoj pločici, još se idućih sat borio s podešavanjem i stvar radi...
Kako se radi o NE555, stvar radi kao tajmer nakon što se uključi preko pina 2...
Vrijednost kondenzatora i otpornika određuju vrijeme "držanja" izlaza...
Počeo sam s kombinacijom 1Mohm i 10uF, završio s 10Mohma i 1000uF, što bi prema računici trebalo dati vrijeme "držanja" oko 3 sata...
U praksi je i nešto više, provjeravao sam do cca 3 sata i 15 minuta, dalje mi se nije dalo čekati...
Koristio sam univerzalnu pločicu, za napajanje NE555 sam iskoristio i stabilizator 7810 iako za to nema ni potrebe... Al' nek se nađe... Relej je 12V...
Imao sam jedno slobodno mjesto za prekidač kraj HUa pa sam njegov poklopac iskoristio za smještaj...
Morao sam malo i rezuckati komponente
Na slički se vidi "kontakt" za uključivanje...
Dodirom prsta se stvar uključuje, LE dioda signalizira uključenost...
Kako je napajanje vezano za ACC, odnosno na kontakt bravu, sklop se uključuje samo kada je ključ u bravi i sključuje prilikom vađenja istog iz brave...
To mi je u početki radilo malo problema jer sam kod isprobavanja koristio mali prekidač na napajanju i sklop je bio osjetljiv na samouključivanje prilikom "dolaska" napajanja...
To sam rješio tako da sam trigger ulaz ( pin 2 ) spojio preko otpornika na + pol napajanja... Osjetljivost se nešto malo smanjila, ali stvar i dalje radi, ovaj put bez "smetnji" samouključivanja pri spajanju na napajanje...
Eto...
Jedan problem rješen...
-----------------------
Da bi tijekom puta do Šibenika imali što slušati, valja ovo završiti čim prije...
Magnata sam posložio do kraja tijekom tjedna...
Pa je valjalo podignuti istoga od poda...
Prvotni planovi su bili drugačiji, ali tako je to kada od početka instalacije prođe skoro godinu dana...
Zavojnice suba su spojene u seriju ( 8 ohma )... Tako mi je svirao najbolje...
Za sada je kutija bez konektora ( moram pronaći gdje sam ga "pospremio" ), kabel je sproveden kroz stražnju stranu...
Također nema ni ispune... Za sada...
Pojačalo montirano i pospajano...
Neću reći da je sve u najboljem redu jer me elektronički Murphy uvijek dostigne svojim dugim ručicama u zadnje vrijeme
Tako mi je i ovaj put... Ne znam gdje mi je još jedan imbus vijak za sub
Svi su lijepo bili u vrećici i sad jedan fali...
Makar ih imam u Rijeci priličan broj...
Tijekom tjedna treba izraditi barem grubu verziju poklopca da možemo zagurati stvari u bunker i posložiti instalaciju...
Nakon 3 sata ubitačne košnje danas nisam imao volje još i za to....
Kako će prednji sistem ostati ovakav kakav je, sve mi se čini, osim eventualne zamjene midbasseva, pošto mi se ekstremno sviđa kako ovo svira za sada ( bez kemijanja s kuglama i sličnim ), the_bebe me nagovara da stavim Adcome u bridge... Za to trebam izraditi Y konektore.... Uffff... Nikad kraja....
Objesit' ću lemilicu o klin jednoga dana, definitivno :mrgreen:
Crkla mi je ona aktivna skretnica sa slika prije, pa dok je ne popravim, vozim Rockford Fosgate OEQ ekvalajzer u bunkeru ( the_bebe posudio )...
I to radi prilično dobro...
The_bebe je slušao ( istina kratko ), ali nek on kaže neku više...
Proveo sam par sati nad HUom u potrazi za mjestom gdje bih mogao izvući signal za remote...
Bezuspješno...
Kako je HU povezan CANom s ostatkom instalacije auta, tako se prilikom primjerice otključavanja auta odmah uključuje displej na HUu gdje se prikazuje sat i datum...
Što znači da su odmah prisutni i sistemski naponi unutar HUa bez da je HU uključen...
Što bi značilo da bi se odmah uključivala i pojačala bez obzira želim li to ili ne...
Pa sam ( opet bezuspješno ) probao s uključivanjem preko signala za pojačalo...
Kao što imaju primjerice kućni aktivni subwooferi...
Nije mi preostalo ništa drugo nego negdje postaviti prekidač za uključivanje pojačala...
No to nikako ne volim...
Čak i da je negdje skriven, sama pomisao da se negdje moram saginjati, otvarati pretince ili slično, da bi došao do prekidača, me u startu odbija...
Onda je negdje iz zakutka mozga iskočila ideja za uključivanje/isključivanje jednim tipkalom...
Odmah iza nje je slijedila i ideja da mi ne treba off stanje tipkalom i da se to ne izvede tipkalom nego kao na starim TVima samo dodirom prsta...
Prototip sam napravio u pola sata na univerzalnoj pločici, još se idućih sat borio s podešavanjem i stvar radi...
Kako se radi o NE555, stvar radi kao tajmer nakon što se uključi preko pina 2...
Vrijednost kondenzatora i otpornika određuju vrijeme "držanja" izlaza...
Počeo sam s kombinacijom 1Mohm i 10uF, završio s 10Mohma i 1000uF, što bi prema računici trebalo dati vrijeme "držanja" oko 3 sata...
U praksi je i nešto više, provjeravao sam do cca 3 sata i 15 minuta, dalje mi se nije dalo čekati...
Koristio sam univerzalnu pločicu, za napajanje NE555 sam iskoristio i stabilizator 7810 iako za to nema ni potrebe... Al' nek se nađe... Relej je 12V...
Imao sam jedno slobodno mjesto za prekidač kraj HUa pa sam njegov poklopac iskoristio za smještaj...
Morao sam malo i rezuckati komponente
Na slički se vidi "kontakt" za uključivanje...
Dodirom prsta se stvar uključuje, LE dioda signalizira uključenost...
Kako je napajanje vezano za ACC, odnosno na kontakt bravu, sklop se uključuje samo kada je ključ u bravi i sključuje prilikom vađenja istog iz brave...
To mi je u početki radilo malo problema jer sam kod isprobavanja koristio mali prekidač na napajanju i sklop je bio osjetljiv na samouključivanje prilikom "dolaska" napajanja...
To sam rješio tako da sam trigger ulaz ( pin 2 ) spojio preko otpornika na + pol napajanja... Osjetljivost se nešto malo smanjila, ali stvar i dalje radi, ovaj put bez "smetnji" samouključivanja pri spajanju na napajanje...
Eto...
Jedan problem rješen...
-----------------------
Da bi tijekom puta do Šibenika imali što slušati, valja ovo završiti čim prije...
Magnata sam posložio do kraja tijekom tjedna...
Pa je valjalo podignuti istoga od poda...
Prvotni planovi su bili drugačiji, ali tako je to kada od početka instalacije prođe skoro godinu dana...
Zavojnice suba su spojene u seriju ( 8 ohma )... Tako mi je svirao najbolje...
Za sada je kutija bez konektora ( moram pronaći gdje sam ga "pospremio" ), kabel je sproveden kroz stražnju stranu...
Također nema ni ispune... Za sada...
Pojačalo montirano i pospajano...
Neću reći da je sve u najboljem redu jer me elektronički Murphy uvijek dostigne svojim dugim ručicama u zadnje vrijeme
Tako mi je i ovaj put... Ne znam gdje mi je još jedan imbus vijak za sub
Svi su lijepo bili u vrećici i sad jedan fali...
Makar ih imam u Rijeci priličan broj...
Tijekom tjedna treba izraditi barem grubu verziju poklopca da možemo zagurati stvari u bunker i posložiti instalaciju...
Nakon 3 sata ubitačne košnje danas nisam imao volje još i za to....
Kako će prednji sistem ostati ovakav kakav je, sve mi se čini, osim eventualne zamjene midbasseva, pošto mi se ekstremno sviđa kako ovo svira za sada ( bez kemijanja s kuglama i sličnim ), the_bebe me nagovara da stavim Adcome u bridge... Za to trebam izraditi Y konektore.... Uffff... Nikad kraja....
- IgoRR
- Registered User
- Posts: 455
- Joined: Tue May 29, 2007 12:39 pm
- Location: Zagreb
Odg: Ford C-max by sonny
Stalno ti nekaj delaš
Daj mi reci u koliko litara kompresije ti je sub? Jesi koristio više kutija sa raznim litražama?
Kažeš na 8 ohma? Kaj ga je tjeralo?
Daj mi reci u koliko litara kompresije ti je sub? Jesi koristio više kutija sa raznim litražama?
Kažeš na 8 ohma? Kaj ga je tjeralo?
Pojačaj!
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Ford C-max by sonny
Da budem iskren, potpuno sam zaboravio koliko je litara kutija...
Također se ne sjećam ni kolika je bila kutija u Astri, ali mislim da se "vrtila" oko 30tak litara...
Pošto si mi "ubacio bubu u uho", moram sutra provjeriti...
Što se pojačala tiče, gore prikazani Classic 1000 ( u starom izdanju tada ), no u zadnje vrijeme u Astri je bio i na Combatu 4 na 8 ohma...
Također se ne sjećam ni kolika je bila kutija u Astri, ali mislim da se "vrtila" oko 30tak litara...
Pošto si mi "ubacio bubu u uho", moram sutra provjeriti...
Što se pojačala tiče, gore prikazani Classic 1000 ( u starom izdanju tada ), no u zadnje vrijeme u Astri je bio i na Combatu 4 na 8 ohma...
Last edited by sonny on Sat May 18, 2013 11:30 pm, edited 1 time in total.