Recesion car
Moderator: wildD
- josip
- Registered User
- Posts: 2713
- Joined: Thu Sep 13, 2007 11:18 pm
- Location: Zagreb-Dubrava
Odg: Recesion car
svaka ti čast autic je jeben ocekujemo nove slikice s promjenama
PB 146,9 1x30 Treo SSx-12+SPL Dynamics S4002
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Idemo dalje...
dotične 15" felge zbog izbačaja nema šanse da stanu pod blatobrane čak niti sa 195/50 gumom. A i izlupao bi si cijeli auto sa kamenčićima
Šteta, dobro izgledaju na njemu
Par pogleda "ispod":
Lijepo je kada vrata od gepeka napokon stoje na svojim nogama - zamijenjeni amortizeri istih:
Vraćeni tapecirunzi gepeka nakon ovlaš pranja
I nikak se ne mogu načuditi kak tak mali auto ima tak veliki gepek
dotične 15" felge zbog izbačaja nema šanse da stanu pod blatobrane čak niti sa 195/50 gumom. A i izlupao bi si cijeli auto sa kamenčićima
Šteta, dobro izgledaju na njemu
Par pogleda "ispod":
Lijepo je kada vrata od gepeka napokon stoje na svojim nogama - zamijenjeni amortizeri istih:
Vraćeni tapecirunzi gepeka nakon ovlaš pranja
I nikak se ne mogu načuditi kak tak mali auto ima tak veliki gepek
Das "C" projekt
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Malo se vozali danas... no ujutro me prvo razveselila pristigla pošiljka u sandučiću. Naravno da smo je namontirali
Pa krenuli put Nedelišća po zimski set felgi:
Pa Nedelišće-Bjelovar... našao se na Opel meetu sa crnom ofcom roccom. No nije bilo uopće bitno jer je ekipa za pet
Ali najbolja stvar, na kraju dana, 298 km mjereno po GPS-u:
Me like this car.
Pa krenuli put Nedelišća po zimski set felgi:
Pa Nedelišće-Bjelovar... našao se na Opel meetu sa crnom ofcom roccom. No nije bilo uopće bitno jer je ekipa za pet
Ali najbolja stvar, na kraju dana, 298 km mjereno po GPS-u:
Me like this car.
Das "C" projekt
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Malo problema oko novih guma...
Navučene 175/65R14 Alpinke (tnx 2 my friend dobročinitelj )
E, sad, ET ovih felgi je 45 pa su se fino naslonile na kočiona kliješta naprijed. No, fear not... distance od 5 mm su riješile problem.
Zbog balonki sad auto ne nabija više toliko na rupama, a nije skoro ništa izgubio na upravljivosti. Good
Promijenjen je i remen alternatora, sad više nema dosadnog cviljenja. Za 25 kuna se stvarno ne isplati nervirati...
Sad može zapasti i snijeg da vidimo kako rocco može uz i niz sljeme
Navučene 175/65R14 Alpinke (tnx 2 my friend dobročinitelj )
E, sad, ET ovih felgi je 45 pa su se fino naslonile na kočiona kliješta naprijed. No, fear not... distance od 5 mm su riješile problem.
Zbog balonki sad auto ne nabija više toliko na rupama, a nije skoro ništa izgubio na upravljivosti. Good
Promijenjen je i remen alternatora, sad više nema dosadnog cviljenja. Za 25 kuna se stvarno ne isplati nervirati...
Sad može zapasti i snijeg da vidimo kako rocco može uz i niz sljeme
Das "C" projekt
-
- Registered User
- Posts: 2505
- Joined: Thu Aug 02, 2007 8:23 am
- Location: NS/Footog, Cyberia
Odg: Recesion car
e sve je super, samo bi bilo bolje da napakujes vrh old school ozvucenje i to moze da svira znaci ko najvrh cyber setupi i jos bolje!
Last edited by DYNABLASTER on Wed Dec 08, 2010 3:40 am, edited 1 time in total.
- davor-ri
- Registered User
- Posts: 10346
- Joined: Fri Mar 10, 2006 7:11 pm
- Location: Rijeka
Odg: Recesion car
honda čepovi na felgama
PB: 152,9dB
Državni prvak: Street B 2012
Team Broken Windshield
http://www.akomisalj.hr/board/index.php/
Državni prvak: Street B 2012
Team Broken Windshield
http://www.akomisalj.hr/board/index.php/
-
- Registered User
- Posts: 2399
- Joined: Sun Jun 04, 2006 6:05 pm
- Location: Požega
Odg: Recesion car
Bogami i potrošnja goriva je u recesiji!
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Eheee... malo me nije bilo tu Daaklem, napokon origigi farovi, sad je to SCIROCCO
Nove felgulje, ATS, 7Jx15, ET25, godina proizvodnje 1986.
Radilo se kad sam stigao s mora, imali smo 4-dnevno druženje:
Presvlake siceva prije pranja:
Pa sam ih hitio u mašinu - nakon nekog vremena sam izvadio ovakve presvlake van, a fuj smeđa voda je otplovila niz kanalizaciju
No, dok su sjedala vani, idealan trenutak za izvaditi i tepihe. Late night miniwash session ih je doveo u vrlo pristojno stanje:
Vrijeme je za snickers, nakon što sam iščupao svu instalaciju iz motornog prostora
Lim ventilatora ošmirglan od hrđe i nanovo lakiran:
Pa kad već imamo lakši pristup, ugrađeno i ovo:
Usporedba dosadašnji vs. novi. Novi su napravljeni od tvrđe gume, bit će dooobrooo
Stavljamo GTD čukice - dakle, alternator rastavljen, očišćen i izveden W izvod na njemu.
Kad smo već kod GTD čukice, evo i kako riješiti da golf/scirocco/jetta čukice fino svijetle ponoći. Skinuto kućište za žaruljice osvijetljenja table:
Napravljene 24 rupe, prethodno označene prema LED nizu. LEDice samo provučene kroz rupe, dok je veći dio ostao sa vanjske strane.
Napravljeno osam plosnatih rupa sa malim borerom da se na 4 mjesta sa zip-vezicama osiguraju LEDice da ostanu tamo gdje bi i trebale biti Plastika se zalijepi natrag na mjesto i LED-ice (koje rade na 12V) se direktno spoje na bivši konektor žaruljice.
Nove felgulje, ATS, 7Jx15, ET25, godina proizvodnje 1986.
Radilo se kad sam stigao s mora, imali smo 4-dnevno druženje:
Presvlake siceva prije pranja:
Pa sam ih hitio u mašinu - nakon nekog vremena sam izvadio ovakve presvlake van, a fuj smeđa voda je otplovila niz kanalizaciju
No, dok su sjedala vani, idealan trenutak za izvaditi i tepihe. Late night miniwash session ih je doveo u vrlo pristojno stanje:
Vrijeme je za snickers, nakon što sam iščupao svu instalaciju iz motornog prostora
Lim ventilatora ošmirglan od hrđe i nanovo lakiran:
Pa kad već imamo lakši pristup, ugrađeno i ovo:
Usporedba dosadašnji vs. novi. Novi su napravljeni od tvrđe gume, bit će dooobrooo
Stavljamo GTD čukice - dakle, alternator rastavljen, očišćen i izveden W izvod na njemu.
Kad smo već kod GTD čukice, evo i kako riješiti da golf/scirocco/jetta čukice fino svijetle ponoći. Skinuto kućište za žaruljice osvijetljenja table:
Napravljene 24 rupe, prethodno označene prema LED nizu. LEDice samo provučene kroz rupe, dok je veći dio ostao sa vanjske strane.
Napravljeno osam plosnatih rupa sa malim borerom da se na 4 mjesta sa zip-vezicama osiguraju LEDice da ostanu tamo gdje bi i trebale biti Plastika se zalijepi natrag na mjesto i LED-ice (koje rade na 12V) se direktno spoje na bivši konektor žaruljice.
Das "C" projekt
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Brika na položaju releja goriva, da dobijem kroz postojeću instalaciju uredan izlaz 12V za grijače.
Relej i osigurač ubačeni u bivšu BMW kutiju releja, sa original uvodnicama i OEM-look instalacijom Inače, da nije bilo www.a2resource.com stranice, pogubio bih se u instalaciji. Sad je napokon pod haubom instalacija koja je uredno izolirana i ide kud treba ići Hvala Hitrecu na nabavci nove instalacije :zivio
OK! Motorni prostor posložen!
Tepisi na mjestu!
Navlake na sicevima navučene natrag, sicevi u autu!
Lights, camera, action!
Za 4 dana rada, neloš posao. Me happy
-------------------------
Opa - stigli xenoni H4 bixenon, 3000K
OEM namontirano i zaštićeno od vlage
Našao zgodno mjesto za uvaliti balaste - kod kraka šasije, taman kao da je za njih napravljeno
To je to nimalo "sumnjivo bijelo"
Mala serija slika odozgora prema dolje. Zadnja je skoro sa poda slikana
Relej i osigurač ubačeni u bivšu BMW kutiju releja, sa original uvodnicama i OEM-look instalacijom Inače, da nije bilo www.a2resource.com stranice, pogubio bih se u instalaciji. Sad je napokon pod haubom instalacija koja je uredno izolirana i ide kud treba ići Hvala Hitrecu na nabavci nove instalacije :zivio
OK! Motorni prostor posložen!
Tepisi na mjestu!
Navlake na sicevima navučene natrag, sicevi u autu!
Lights, camera, action!
Za 4 dana rada, neloš posao. Me happy
-------------------------
Opa - stigli xenoni H4 bixenon, 3000K
OEM namontirano i zaštićeno od vlage
Našao zgodno mjesto za uvaliti balaste - kod kraka šasije, taman kao da je za njih napravljeno
To je to nimalo "sumnjivo bijelo"
Mala serija slika odozgora prema dolje. Zadnja je skoro sa poda slikana
Das "C" projekt
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
I slika kratko - dugo. Mucho svjetla za razliku od klasičnih H4, a ne "špricaju" posvuda. Naravno, farovi su očišćeni iznutra
Dosada mi još nitko nije ablendnuo, dakle, ne špricaju svjetlo tamo gdje ne treba. Good.
----------------------
Ništa novo, samo par fotki
---------------------------
E, sad, pošto je motor počeo trošiti ulje cca litru na 1000 km (što, unatoč izmjerenoj potrošnji od 5,3 L/100km po GPS-u nije preopterećujuće financijski), no nervirao me oblak plavog dima pogotovo pri prvom jutarnjem paljenju, odlučih nabaviti drugu dizlovinu. 1,6D motori se prodaju 200-300€, a turbacima cijena ide u nebesa, pa iako bi mi fino legao GTD pod haubu, zasad će malo pričekati . Problem sa takvim motorom je što po prodavaču je obično "odličan", a zapravo kupuješ mačka u vreći. Poslije kad se ti ubiješ od ubacivanja motora, ako nešto ne valja, svi se prave toše, kao "pa sve je bilo OK kad smo ga izvadili iz auta". Zato smo napravili slijedeće...
Kupljen cijeli golf, podovi i pragovi truli do bola, no u njemu je motor iz dvojke, 1986. Također, na autu je 4T duga getriba, a šlag na tortu je spucknapf volan Pali na zub (kao i ovaj dosadašnji), ali dima - nema zadimi crno kad se zaturira do ibera, ali ne OBLAČINU, već normalno za dizela. Primjetite kolegu Vladu u autu, inače zagriženog opelaša, kako mu je teško
Trenutni status - motor jučer izvučen iz golfa, slijedi tretman čišćenja, malo uređivanja, zamjena brtve kartera i ventildekla jer sline i danas ili sutra motor ide u rocca. Ostatak golfa ide u dijelove za kikiriki cijene, stavim oglas
Dosada mi još nitko nije ablendnuo, dakle, ne špricaju svjetlo tamo gdje ne treba. Good.
----------------------
Ništa novo, samo par fotki
---------------------------
E, sad, pošto je motor počeo trošiti ulje cca litru na 1000 km (što, unatoč izmjerenoj potrošnji od 5,3 L/100km po GPS-u nije preopterećujuće financijski), no nervirao me oblak plavog dima pogotovo pri prvom jutarnjem paljenju, odlučih nabaviti drugu dizlovinu. 1,6D motori se prodaju 200-300€, a turbacima cijena ide u nebesa, pa iako bi mi fino legao GTD pod haubu, zasad će malo pričekati . Problem sa takvim motorom je što po prodavaču je obično "odličan", a zapravo kupuješ mačka u vreći. Poslije kad se ti ubiješ od ubacivanja motora, ako nešto ne valja, svi se prave toše, kao "pa sve je bilo OK kad smo ga izvadili iz auta". Zato smo napravili slijedeće...
Kupljen cijeli golf, podovi i pragovi truli do bola, no u njemu je motor iz dvojke, 1986. Također, na autu je 4T duga getriba, a šlag na tortu je spucknapf volan Pali na zub (kao i ovaj dosadašnji), ali dima - nema zadimi crno kad se zaturira do ibera, ali ne OBLAČINU, već normalno za dizela. Primjetite kolegu Vladu u autu, inače zagriženog opelaša, kako mu je teško
Trenutni status - motor jučer izvučen iz golfa, slijedi tretman čišćenja, malo uređivanja, zamjena brtve kartera i ventildekla jer sline i danas ili sutra motor ide u rocca. Ostatak golfa ide u dijelove za kikiriki cijene, stavim oglas
Das "C" projekt
- terrordrome
- Registered User
- Posts: 9157
- Joined: Thu Dec 28, 2006 10:40 pm
- Location: Rijeka
Odg: Recesion car
Svaka čast na volji...
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Dakle, nakon 4 dana, prebačen novi motor u rocca. Nisam prije stavio slike jer se trebalo odmoriti... sve sam sam radio
Motor koji je već vidio dvije šasije, golf dvojku, pa onda golf jedinica. Kladim se da nije niti slutio da će se naći u Sciroccu
Odmah problemi... nisam otpustio glavčine, auto je već u zraku i sa skinutim kočnicama, a ja sam. No smislih na brzinu pomagalo. Pravokutna cijev, jedna rupa za šaraf felge, ušarafljeno i otpuštanje bez problema (uz polugu, naravno). Ista stvar se pokazala korisnom kada sam otpuštao prirubnice.
Nakon skidanja svih cijevi, žica, sajli... motor je izvučen van.
Opran...
Ispušteno ulje, karter opran, pofarban, stavljen novi dihtung kartera.
Hauba dolje, znači prešli smo na rocca
Dzi old enđin
Genijalna točka za dizanje auta - čašica prednjeg nosača motora. Taman stane lanac dizalice, i hop u zrak sa prednjim dijelom
Nakon noćnog odspajanja svih stvari između motora i karoserije, slijedeće jutro stari motor je popustio i morao je izaći van...
Get out, you big black thing
Po slijedećim dvjema slikama ćete sami zaključiti što se tu radilo
Motor koji je već vidio dvije šasije, golf dvojku, pa onda golf jedinica. Kladim se da nije niti slutio da će se naći u Sciroccu
Odmah problemi... nisam otpustio glavčine, auto je već u zraku i sa skinutim kočnicama, a ja sam. No smislih na brzinu pomagalo. Pravokutna cijev, jedna rupa za šaraf felge, ušarafljeno i otpuštanje bez problema (uz polugu, naravno). Ista stvar se pokazala korisnom kada sam otpuštao prirubnice.
Nakon skidanja svih cijevi, žica, sajli... motor je izvučen van.
Opran...
Ispušteno ulje, karter opran, pofarban, stavljen novi dihtung kartera.
Hauba dolje, znači prešli smo na rocca
Dzi old enđin
Genijalna točka za dizanje auta - čašica prednjeg nosača motora. Taman stane lanac dizalice, i hop u zrak sa prednjim dijelom
Nakon noćnog odspajanja svih stvari između motora i karoserije, slijedeće jutro stari motor je popustio i morao je izaći van...
Get out, you big black thing
Po slijedećim dvjema slikama ćete sami zaključiti što se tu radilo
Das "C" projekt
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Pa dok je motor vani, čovjek ima dosta prostora za obaviti neke druge stvarčice, nevezane za motor...aaah, me so horny !
Nova antena, jedina koju sam našao a da nije iznad linije krova. Rabrrrrr staffff!
Pa kako sam skinuo plastiku blatobrana, eto dvije fotke stanja ispod
Novi motor u stavu gotovs! Jedini dio posla gdje mi je pomogao kolega - susjed sa cice foruma - Mare, da uvaljam motor na poziciju lijevog i desnoh nosača i učvrstim ga. Mare, Tnx!
Skinut ventildekl, očišćen, prefarban, zamjenjen dihtung ventildekla...
E sad, zajeb vikenda.... nisam obratio pažnju da su ispušne grane drugačije. I to na onaj zayebani način Od G2 motora je spojnica negdje oko trećeg cilindra, a kod starog motora je bila na sredini. I veća. A to je zapravo 4-2-1 grana, dok je na golfu bila 4-1. Niš, skidaj ispušne. Naravno da sam ispušnu od izvađenog motora odšarafio sa dva prsta, dok sam se na onoj na motoru koji je već bio u autu pošteno oznojio, potrošivši usput trećinu bočice rost lösera
No, na kraju, odgovorno tvrdim da su šarafi jedna jako pametna nacija jer redovito popuštaju (na ovaj ili onaj način...). Ovi moji su bili neki kulturni pa nijedan nije pukao
Evo ilustracija:
Odličan savjet kolege vw-polo sa VWCC foruma - držači auspuha našpanati šarafom, kad se navuku na spoj, uhvati se spojnica kliještima i šarafncigerom izbije vijak van, sve sjeda na mjesto.
Nova antena, jedina koju sam našao a da nije iznad linije krova. Rabrrrrr staffff!
Pa kako sam skinuo plastiku blatobrana, eto dvije fotke stanja ispod
Novi motor u stavu gotovs! Jedini dio posla gdje mi je pomogao kolega - susjed sa cice foruma - Mare, da uvaljam motor na poziciju lijevog i desnoh nosača i učvrstim ga. Mare, Tnx!
Skinut ventildekl, očišćen, prefarban, zamjenjen dihtung ventildekla...
E sad, zajeb vikenda.... nisam obratio pažnju da su ispušne grane drugačije. I to na onaj zayebani način Od G2 motora je spojnica negdje oko trećeg cilindra, a kod starog motora je bila na sredini. I veća. A to je zapravo 4-2-1 grana, dok je na golfu bila 4-1. Niš, skidaj ispušne. Naravno da sam ispušnu od izvađenog motora odšarafio sa dva prsta, dok sam se na onoj na motoru koji je već bio u autu pošteno oznojio, potrošivši usput trećinu bočice rost lösera
No, na kraju, odgovorno tvrdim da su šarafi jedna jako pametna nacija jer redovito popuštaju (na ovaj ili onaj način...). Ovi moji su bili neki kulturni pa nijedan nije pukao
Evo ilustracija:
Odličan savjet kolege vw-polo sa VWCC foruma - držači auspuha našpanati šarafom, kad se navuku na spoj, uhvati se spojnica kliještima i šarafncigerom izbije vijak van, sve sjeda na mjesto.
Das "C" projekt
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Recesion car
Motor: feeeed meeeee! Oellll! Wassserrr!!!
I odgovorno tvrdim da je ovaj diesel iz dvojke neusporedivo više user friendly od starog motora
I upalio iz prve, radi ko beba, puno tiši od starog motora (nisam više trajekt prizna-žigljen u leru hehehe ), i unatoč dužoj getribi, vuče bolje od starog motora i rađe se vrti. Bit će da je stari motor bio malo zaklan
Oh... 110 km/h... RABRRRRRRR!!!
Spucknapf!
I nabavljene dvije ćukice, jedan od slijedećih zadataka - ubaciti umjesto pepeljare i jedne ćuke - blendu sa tri instrumenta jer je pepeljara ionako rasturena
Sad se s auto nekak lepše vozi
I odgovorno tvrdim da je ovaj diesel iz dvojke neusporedivo više user friendly od starog motora
I upalio iz prve, radi ko beba, puno tiši od starog motora (nisam više trajekt prizna-žigljen u leru hehehe ), i unatoč dužoj getribi, vuče bolje od starog motora i rađe se vrti. Bit će da je stari motor bio malo zaklan
Oh... 110 km/h... RABRRRRRRR!!!
Spucknapf!
I nabavljene dvije ćukice, jedan od slijedećih zadataka - ubaciti umjesto pepeljare i jedne ćuke - blendu sa tri instrumenta jer je pepeljara ionako rasturena
Sad se s auto nekak lepše vozi
Das "C" projekt
-
- Newbie
- Posts: 46
- Joined: Thu Feb 24, 2011 12:23 am
- Location: Kamanje
Odg: Recesion car
ti si moj idol