Recesion car

Instalacije članova CICE foruma. Nije vidljivo gostima i članovima s manje od 100 postova.

Moderator: wildD

Post Reply
User avatar
josip
Registered User
Registered User
Posts: 2713
Joined: Thu Sep 13, 2007 11:18 pm
Location: Zagreb-Dubrava

Odg: Recesion car

Post by josip »

svaka ti čast autic je jeben ocekujemo nove slikice s promjenama  :RESPECT:
PB 146,9 1x30 Treo SSx-12+SPL Dynamics S4002
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Idemo dalje... :D

dotične 15" felge zbog izbačaja nema šanse da stanu pod blatobrane čak niti sa 195/50 gumom. A i izlupao bi si cijeli auto sa kamenčićima :(

Image

Image

Šteta, dobro izgledaju na njemu :(
Par pogleda "ispod":

Image

Image

Lijepo je kada vrata od gepeka napokon stoje na svojim nogama - zamijenjeni amortizeri istih:

Image

Vraćeni tapecirunzi gepeka nakon ovlaš pranja

Image

I nikak se ne mogu načuditi kak tak mali auto ima tak veliki gepek :)

Image
Das "C" projekt
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Malo se vozali danas... no ujutro me prvo razveselila pristigla pošiljka u sandučiću. Naravno da smo je namontirali ;)

Image

Pa krenuli put Nedelišća po zimski set felgi:

Image

Pa Nedelišće-Bjelovar... našao se na Opel meetu sa crnom ofcom roccom. No nije bilo uopće bitno jer je ekipa za pet ;)
Ali najbolja stvar, na kraju dana, 298 km mjereno po GPS-u:

Image

Me like this car. :)
Das "C" projekt
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Malo problema oko novih guma...

Navučene 175/65R14 Alpinke (tnx 2 my friend dobročinitelj ;) )

Image

E, sad, ET ovih felgi je 45 pa su se fino naslonile na kočiona kliješta naprijed. No, fear not... distance od 5 mm su riješile problem.

Image

Zbog balonki sad auto ne nabija više toliko na rupama, a nije skoro ništa izgubio na upravljivosti. Good :)
Promijenjen je i remen alternatora, sad više nema dosadnog cviljenja. Za 25 kuna se stvarno ne isplati nervirati...

Sad može zapasti i snijeg da vidimo kako rocco može uz i niz sljeme ;)
Das "C" projekt
DYNABLASTER
Registered User
Registered User
Posts: 2505
Joined: Thu Aug 02, 2007 8:23 am
Location: NS/Footog, Cyberia

Odg: Recesion car

Post by DYNABLASTER »

e sve je super, samo bi bilo bolje da napakujes vrh old school ozvucenje i to moze da svira znaci ko najvrh cyber setupi i jos bolje! :lol:
Last edited by DYNABLASTER on Wed Dec 08, 2010 3:40 am, edited 1 time in total.
User avatar
davor-ri
Registered User
Registered User
Posts: 10346
Joined: Fri Mar 10, 2006 7:11 pm
Location: Rijeka

Odg: Recesion car

Post by davor-ri »

honda čepovi na felgama :D :D
PB: 152,9dB     
Državni prvak: Street B 2012
Team Broken Windshield
http://www.akomisalj.hr/board/index.php/
mocart
Registered User
Registered User
Posts: 2399
Joined: Sun Jun 04, 2006 6:05 pm
Location: Požega

Odg: Recesion car

Post by mocart »

Bogami i potrošnja goriva je u recesiji!
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Eheee... malo me nije bilo tu :) Daaklem, napokon origigi farovi, sad je to SCIROCCO :D

Image

Nove felgulje, ATS, 7Jx15, ET25, godina proizvodnje 1986.

Image

Radilo se kad sam stigao s mora, imali smo 4-dnevno druženje:

Presvlake siceva prije pranja:

Image

Pa sam ih hitio u mašinu - nakon nekog vremena sam izvadio ovakve presvlake van, a fuj smeđa voda je otplovila niz kanalizaciju  ;D

Image

No, dok su sjedala vani, idealan trenutak za izvaditi i tepihe. Late night miniwash session ih je doveo u vrlo pristojno stanje:

Image

Vrijeme je za snickers, nakon što sam iščupao svu instalaciju iz motornog prostora :)

Image

Lim ventilatora ošmirglan od hrđe i nanovo lakiran:

Image

Pa kad već imamo lakši pristup, ugrađeno i ovo:

Image

Usporedba dosadašnji vs. novi. Novi su napravljeni od tvrđe gume, bit će dooobrooo :D

Image

Stavljamo GTD čukice - dakle, alternator rastavljen, očišćen i izveden W izvod na njemu.

Image

Kad smo već kod GTD čukice, evo i kako riješiti da golf/scirocco/jetta čukice fino svijetle ponoći. Skinuto kućište za žaruljice osvijetljenja table:

Image

Napravljene 24 rupe, prethodno označene prema LED nizu. LEDice samo provučene kroz rupe, dok je veći dio ostao sa vanjske strane.

Image

Image

Napravljeno osam plosnatih rupa sa malim borerom da se na 4 mjesta sa zip-vezicama osiguraju LEDice da ostanu tamo gdje bi i trebale biti :) Plastika se zalijepi natrag na mjesto i LED-ice (koje rade na 12V) se direktno spoje na bivši konektor žaruljice.

Image

Image
Das "C" projekt
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Brika na položaju releja goriva, da dobijem kroz postojeću instalaciju uredan izlaz 12V za grijače.

Image

Image

Relej i osigurač ubačeni u bivšu BMW kutiju releja, sa original uvodnicama i OEM-look instalacijom :) Inače, da nije bilo www.a2resource.com stranice, pogubio bih se u instalaciji. Sad je napokon pod haubom instalacija koja je uredno izolirana i ide kud treba ići ;) Hvala Hitrecu na nabavci nove instalacije  :zivio

Image

OK! Motorni prostor posložen!

Image

Tepisi na mjestu!

Image

Navlake na sicevima navučene natrag, sicevi u autu!

Image

Lights, camera, action! :D

Image

Image

Za 4 dana rada, neloš posao. Me happy :D

-------------------------

Opa - stigli xenoni :) H4 bixenon, 3000K

OEM namontirano i zaštićeno od vlage

Image

Našao zgodno mjesto za uvaliti balaste - kod kraka šasije, taman kao da je za njih napravljeno ;)

Image

To je to :) nimalo "sumnjivo bijelo" :)

Image

Mala serija slika odozgora prema dolje. Zadnja je skoro sa poda slikana

Image
Das "C" projekt
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

I slika kratko - dugo. Mucho svjetla za razliku od klasičnih H4, a ne "špricaju" posvuda. Naravno, farovi su očišćeni iznutra ;)

Image

Image

Dosada mi još nitko nije ablendnuo, dakle, ne špricaju svjetlo tamo gdje ne treba. Good. :)

----------------------

Ništa novo, samo par fotki  :respect:

Image

Image

Image

Image

Image

---------------------------

E, sad, pošto je motor počeo trošiti ulje cca litru na 1000 km (što, unatoč izmjerenoj potrošnji od 5,3 L/100km po GPS-u nije preopterećujuće financijski), no nervirao me oblak plavog dima pogotovo pri prvom jutarnjem paljenju, odlučih nabaviti drugu dizlovinu. 1,6D motori se prodaju 200-300€, a turbacima cijena ide u nebesa, pa iako bi mi fino legao GTD pod haubu, zasad će malo pričekati :). Problem sa takvim motorom je što po prodavaču je obično "odličan", a zapravo kupuješ mačka u vreći. Poslije kad se ti ubiješ od ubacivanja motora, ako nešto ne valja, svi se prave toše, kao "pa sve je bilo OK kad smo ga izvadili iz auta". Zato smo napravili slijedeće...

Image

Kupljen cijeli golf, podovi i pragovi truli do bola, no u njemu je motor iz dvojke, 1986. Također, na autu je 4T duga getriba, a šlag na tortu je spucknapf volan :) Pali na zub (kao i ovaj dosadašnji), ali dima - nema :) zadimi crno kad se zaturira do ibera, ali ne OBLAČINU, već normalno za dizela. Primjetite kolegu Vladu u autu, inače zagriženog opelaša, kako mu je teško  ;D

Trenutni status - motor jučer izvučen iz golfa, slijedi tretman čišćenja, malo uređivanja, zamjena brtve kartera i ventildekla jer sline i danas ili sutra motor ide u rocca. Ostatak golfa ide u dijelove za kikiriki cijene, stavim oglas ;)
Das "C" projekt
User avatar
terrordrome
Registered User
Registered User
Posts: 9157
Joined: Thu Dec 28, 2006 10:40 pm
Location: Rijeka

Odg: Recesion car

Post by terrordrome »

Svaka čast na volji...  :respect:
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Dakle, nakon 4 dana, prebačen novi motor u rocca. Nisam prije stavio slike jer se trebalo odmoriti... sve sam sam radio :)

Motor koji je već vidio dvije šasije, golf dvojku, pa onda golf jedinica. Kladim se da nije niti slutio da će se naći u Sciroccu :D

Image

Odmah problemi... nisam otpustio glavčine, auto je već u zraku i sa skinutim kočnicama, a ja sam. No smislih na brzinu pomagalo. Pravokutna cijev, jedna rupa za šaraf felge, ušarafljeno i otpuštanje bez problema (uz polugu, naravno). Ista stvar se pokazala korisnom kada sam otpuštao prirubnice.

Image

Nakon skidanja svih cijevi, žica, sajli... motor je izvučen van.

Image

Opran...

Image

Ispušteno ulje, karter opran, pofarban, stavljen novi dihtung kartera.

Image

Hauba dolje, znači prešli smo na rocca :)

Image

Dzi old enđin ;)

Image

Genijalna točka za dizanje auta - čašica prednjeg nosača motora. Taman stane lanac dizalice, i hop u zrak sa prednjim dijelom :)

Image

Nakon noćnog odspajanja svih stvari između motora i karoserije, slijedeće jutro stari motor je popustio i morao je izaći van...

Image

Get out, you big black thing :D

Image

Po slijedećim dvjema slikama ćete sami zaključiti što se tu radilo :)

Image

Image
Das "C" projekt
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Pa dok je motor vani, čovjek ima dosta prostora za obaviti neke druge stvarčice, nevezane za motor...aaah, me so horny ! :)

Image

Nova antena, jedina koju sam našao a da nije iznad linije krova. Rabrrrrr staffff! :D

Image

Pa kako sam skinuo plastiku blatobrana, eto dvije fotke stanja ispod ;)

Image

Image

Novi motor u stavu gotovs! Jedini dio posla gdje mi je pomogao kolega - susjed sa cice foruma - Mare, da uvaljam motor na poziciju lijevog i desnoh nosača i učvrstim ga. Mare, Tnx! ;)

Image

Skinut ventildekl, očišćen, prefarban, zamjenjen dihtung ventildekla...

Image

Image

E sad, zajeb vikenda.... nisam obratio pažnju da su ispušne grane drugačije. I to na onaj zayebani način :) Od G2 motora je spojnica negdje oko trećeg cilindra, a kod starog motora je bila na sredini. I veća. A to je zapravo 4-2-1 grana, dok je na golfu bila 4-1. Niš, skidaj ispušne. Naravno da sam ispušnu od izvađenog motora odšarafio sa dva prsta, dok sam se na onoj na motoru koji je već bio u autu pošteno oznojio, potrošivši usput trećinu bočice rost lösera :)

No, na kraju, odgovorno tvrdim da su šarafi jedna jako pametna nacija jer redovito popuštaju (na ovaj ili onaj način...). Ovi moji su bili neki kulturni pa nijedan nije pukao :D

Evo ilustracija:

Image

Image

Odličan savjet kolege vw-polo sa VWCC foruma - držači auspuha našpanati šarafom, kad se navuku na spoj, uhvati se spojnica kliještima i šarafncigerom izbije vijak van, sve sjeda na mjesto. :)

Image
Das "C" projekt
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Recesion car

Post by stressman »

Motor: feeeed meeeee! Oellll! Wassserrr!!! :D

Image

I odgovorno tvrdim da je ovaj diesel iz dvojke neusporedivo više user friendly od starog motora ;)

Image

I upalio iz prve, radi ko beba, puno tiši od starog motora (nisam više trajekt prizna-žigljen u leru hehehe :) ), i unatoč dužoj getribi, vuče bolje od starog motora i rađe se vrti. Bit će da je stari motor bio malo zaklan :D

Oh... 110 km/h... RABRRRRRRR!!! :D

Image

Spucknapf! :)

Image

I nabavljene dvije ćukice, jedan od slijedećih zadataka - ubaciti umjesto pepeljare i jedne ćuke - blendu sa tri instrumenta jer je pepeljara ionako rasturena :)

Image

Sad se s auto nekak lepše vozi :)
Das "C" projekt
maverick
Newbie
Newbie
Posts: 46
Joined: Thu Feb 24, 2011 12:23 am
Location: Kamanje

Odg: Recesion car

Post by maverick »

ti si moj idol
Post Reply

Return to “Instalacije članova”