307 Breaknck
Moderator: wildD
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
307 Breaknck
Konacno zapocinjem pricu o svom "novom" autu.
Nakon sto sam 7 godina vozio divni bijeli 1993 405 T16, morao sam da uradim veliku promjenu i prodam ga,
da bih kupio nesto pouzdanije, novije i sa vise prtljaznog prostora za moje bicikle. T16 je prodan u Englesku,
a ja sam poceo da trazim 307, ispocetka SW, ali sam se kasnije odlucio za obicni karavan. Odustao sam od
ideje da uzmem dizela i zelio auto za relaksirajucu voznju, tako da sam suzio izbor na 2.0 16v sa automatskim
mjenjacem i full opremom.
Medjutim, problem je nastao kada sam izvrsio pretragu na mobile.de i nasao samo sest auto tih karakteristika,
od vise od 1500 karavana na prodaju! Tako da, kada mi je neko u BL ponudio bas ono sto sam trazio, svjeze
uvezen is Svicarske i registrovan (a i za veoma dobru cijenu), jednostavno sam morao da ga kupim, cak i ako
je bio u jedinoj "boji" koju nisam htio - bijeloj.
Dakle, eto ga, fin 5 godina star 307, u vrijeme kupovine (prije godinu i po), sto je mnooogo iznad prosjeka
starosti automobila koje sam posjedovao do sada .
Ista shema boja kao na T16, ali 10 godina, 85 ks i 2 pogonska tocka manje . Pun je opreme, pocevsi sa
sekvencijalnim automatskim mjenjacem (sa 4 brzine), ABS, ESP, GPS, GSM, MP3, board computer, automatska
klima, sva 4 automatska prozora, elektricno sklapanje retrovizora itd itd, jedino su nedostajala polu-kozna
sjedista, kakva sam imao u svim autima do sada. .
Nakon obavezne provjere svega, zamjene ulja i filtera i saznanja da je za uzasan zvuk kucanja krivac jedna od
gumica na balans stangi, auto je bio spreman za cestu, a ja spreman da ga pocnem prilagodjavati svojoj viziji
kako je 307 karavan ustvari trebao da izgleda .
Fotografije ovdje: http://photos.cybernck.com/307breaknck
Nakon sto sam 7 godina vozio divni bijeli 1993 405 T16, morao sam da uradim veliku promjenu i prodam ga,
da bih kupio nesto pouzdanije, novije i sa vise prtljaznog prostora za moje bicikle. T16 je prodan u Englesku,
a ja sam poceo da trazim 307, ispocetka SW, ali sam se kasnije odlucio za obicni karavan. Odustao sam od
ideje da uzmem dizela i zelio auto za relaksirajucu voznju, tako da sam suzio izbor na 2.0 16v sa automatskim
mjenjacem i full opremom.
Medjutim, problem je nastao kada sam izvrsio pretragu na mobile.de i nasao samo sest auto tih karakteristika,
od vise od 1500 karavana na prodaju! Tako da, kada mi je neko u BL ponudio bas ono sto sam trazio, svjeze
uvezen is Svicarske i registrovan (a i za veoma dobru cijenu), jednostavno sam morao da ga kupim, cak i ako
je bio u jedinoj "boji" koju nisam htio - bijeloj.
Dakle, eto ga, fin 5 godina star 307, u vrijeme kupovine (prije godinu i po), sto je mnooogo iznad prosjeka
starosti automobila koje sam posjedovao do sada .
Ista shema boja kao na T16, ali 10 godina, 85 ks i 2 pogonska tocka manje . Pun je opreme, pocevsi sa
sekvencijalnim automatskim mjenjacem (sa 4 brzine), ABS, ESP, GPS, GSM, MP3, board computer, automatska
klima, sva 4 automatska prozora, elektricno sklapanje retrovizora itd itd, jedino su nedostajala polu-kozna
sjedista, kakva sam imao u svim autima do sada. .
Nakon obavezne provjere svega, zamjene ulja i filtera i saznanja da je za uzasan zvuk kucanja krivac jedna od
gumica na balans stangi, auto je bio spreman za cestu, a ja spreman da ga pocnem prilagodjavati svojoj viziji
kako je 307 karavan ustvari trebao da izgleda .
Fotografije ovdje: http://photos.cybernck.com/307breaknck
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
Odg: 307 Breaknck
Sumnjam na to da neko iz uprave Peugeota dodje kada je dizajn auta zavrsen i naredi
inzinjerima da podignu auto za 10-ak cm, jer visina novih auta uopste, a narocito Peugeota,
izgleda veoma neprirodno, u poredjenju sa oblikom auta. Barem je to neko moje dizajnersko
vidjenje situacije.
I ne samo to, nego naginjanje karoserije u krivinama i hod amortizera cini "zadovoljstvo"
voznje ovog auta ravno voznji camca. Ne znam, mozda je do mene, jer sam navikao na
tzv. sportske aute (205 GTI i 405 T16), ali voznja 307-ice mi je bila mucna - i to bukvalno,
a i bojao sam se uletati u krivine. Srecom, lijek za mucninu i gresku u dizajnu je dosao iz
Engleske, u vidu Jamex coilover kita.
Radnicima Brkic Servisa, ugradnja je bila jednostavna, a evo i rezultata:
Ovo je totalno transformisalo lezanje auta - ekscesivno naginjanje je gotovo skroz eliminisano,
mnogo ostrije skretanje, brze gutanje rupa itd - i bilo je totalno vrijedno novca, ali do izrazaja
je dosla potreba da se gume "balonke" zamijene nekim koji ce raditi bolje uz coilovere.
Fotografije ovdje: http://photos.cybernck.com/307breaknck
inzinjerima da podignu auto za 10-ak cm, jer visina novih auta uopste, a narocito Peugeota,
izgleda veoma neprirodno, u poredjenju sa oblikom auta. Barem je to neko moje dizajnersko
vidjenje situacije.
I ne samo to, nego naginjanje karoserije u krivinama i hod amortizera cini "zadovoljstvo"
voznje ovog auta ravno voznji camca. Ne znam, mozda je do mene, jer sam navikao na
tzv. sportske aute (205 GTI i 405 T16), ali voznja 307-ice mi je bila mucna - i to bukvalno,
a i bojao sam se uletati u krivine. Srecom, lijek za mucninu i gresku u dizajnu je dosao iz
Engleske, u vidu Jamex coilover kita.
Radnicima Brkic Servisa, ugradnja je bila jednostavna, a evo i rezultata:
Ovo je totalno transformisalo lezanje auta - ekscesivno naginjanje je gotovo skroz eliminisano,
mnogo ostrije skretanje, brze gutanje rupa itd - i bilo je totalno vrijedno novca, ali do izrazaja
je dosla potreba da se gume "balonke" zamijene nekim koji ce raditi bolje uz coilovere.
Fotografije ovdje: http://photos.cybernck.com/307breaknck
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
Odg: 307 Breaknck
Nakon ugradnje coilovera - feluge i gume su bile iduce na listi. Isprobao sam svoje 307 CC
Challenger feluge (6.5x17" ET31) koje sam kupio nekoliko godina ranije, sa namjerom da ih
ugradim na "buduci" 307 . Nisam mogao pronaci 205/50/17 gume (fabricka dimenzija),
pa sam ih probao sa 205/45/17, ali su bile previse "mrsave" za 307-icine blatobrane,
tako da sam odlucio da ih skinem.
Mojoj 205-ici GTI je trebao novi akumulator, pa sam ga "maznuo" iz 307-ice i zamijenio ga
novim Varta Silver Dynamic 63Ah. To je bio savrsen tajming, jer sam se upravio spremao
na ugradnju neke audio opreme - mjesavina onog sta sam vec imao i sta sam uspio dobiti
kroz zamjenu za neki posao . Originalni 307-icin audio sistem sa 6 zvucnika je uzasan,
rekao bih mnogo losiji nego kod nekih drugih proizvodjaca - i to sa isto tako uzasnom
pripremom za bolji sistem (prednji wooferi montirani na tapacirung koji "zvoni" i sa skoro
ni malo zapremine u kojoj rade).
Za prednje zvucnike sam uzeo Ground Zero Titanium mk2 16.5 cm / 6.5" komponentne
zvucnike, a za zadnje 13 cm / 5" koaksijane, iz iste serije GZ-a. Pojacalo za prednje
zvucnike (i buduci sub-woofer) je stari, ali solidan, Magnat Rave 440, dok je headunit
moj stari dobri Kenwood kasetas, sa 10 CD changerom - ovo mi je treci auto u koji
sam ga ugradio .
307-ica je sada mnogo ljepse mjesto za provoditi vrijeme .
Fotografije: [url=http://"http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=3"]http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=3[/url]
Naredni update uskoro...
Challenger feluge (6.5x17" ET31) koje sam kupio nekoliko godina ranije, sa namjerom da ih
ugradim na "buduci" 307 . Nisam mogao pronaci 205/50/17 gume (fabricka dimenzija),
pa sam ih probao sa 205/45/17, ali su bile previse "mrsave" za 307-icine blatobrane,
tako da sam odlucio da ih skinem.
Mojoj 205-ici GTI je trebao novi akumulator, pa sam ga "maznuo" iz 307-ice i zamijenio ga
novim Varta Silver Dynamic 63Ah. To je bio savrsen tajming, jer sam se upravio spremao
na ugradnju neke audio opreme - mjesavina onog sta sam vec imao i sta sam uspio dobiti
kroz zamjenu za neki posao . Originalni 307-icin audio sistem sa 6 zvucnika je uzasan,
rekao bih mnogo losiji nego kod nekih drugih proizvodjaca - i to sa isto tako uzasnom
pripremom za bolji sistem (prednji wooferi montirani na tapacirung koji "zvoni" i sa skoro
ni malo zapremine u kojoj rade).
Za prednje zvucnike sam uzeo Ground Zero Titanium mk2 16.5 cm / 6.5" komponentne
zvucnike, a za zadnje 13 cm / 5" koaksijane, iz iste serije GZ-a. Pojacalo za prednje
zvucnike (i buduci sub-woofer) je stari, ali solidan, Magnat Rave 440, dok je headunit
moj stari dobri Kenwood kasetas, sa 10 CD changerom - ovo mi je treci auto u koji
sam ga ugradio .
307-ica je sada mnogo ljepse mjesto za provoditi vrijeme .
Fotografije: [url=http://"http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=3"]http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=3[/url]
Naredni update uskoro...
-
- Newbie
- Posts: 44
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:28 am
- Location: Travnik,BiH
Odg: 307 Breaknck
Extra je Peugeot!!Dobro mu stoji i bijela boja,sto jest jest!
Daj mi reci,kako mu odgovara na njegovu tezinu 136 konja,jos automatik?!
Ne tako davno,propustih priliku za jednim primjerkom 307, 2.0 ali troja vrata...
Daj mi reci,kako mu odgovara na njegovu tezinu 136 konja,jos automatik?!
Ne tako davno,propustih priliku za jednim primjerkom 307, 2.0 ali troja vrata...
- Nick
- Registered User
- Posts: 3342
- Joined: Wed Jun 25, 2008 5:47 pm
- Location: Zagreb
Odg: 307 Breaknck
Kad će slike novog setupa?
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
Odg: 307 Breaknck
Aladin> Mogu ti reci da sasvim fino ide za svoje 4 brzine, a trosi kao 500 kg laksi 205 GTI :).
Fazon je sto motor nije isforsiran, ima 30-ak ks manje nego sto je Peugeot-ov standard za
takav motor, pa zato ima fin obrtni momenat i to sve radi OK.
Nick> Sutnja je zlato . Bice dok dodje na red (a i tako nisam TO jos zavrsio).
Fazon je sto motor nije isforsiran, ima 30-ak ks manje nego sto je Peugeot-ov standard za
takav motor, pa zato ima fin obrtni momenat i to sve radi OK.
Nick> Sutnja je zlato . Bice dok dodje na red (a i tako nisam TO jos zavrsio).
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
Odg: 307 Breaknck
Trazeci "na sve strane" subwoofer koji ce da zadovolji moj ukus, isprobao sam mnoge
10" i 12" subwoofere, ali ni jedan od njih nije bio ono sto sam trazio. Ono sto su svi imali
zajednicko je bas-reflex kutija. Shvatio sam da mi treba subwoofer sa "kompresijskom"
kutijom, a onda je ovaj momak slucajno naisao:
Focal 33A 13" subwoofer u kompresiji. Radio je kao san, a oduvijek mi je bio san da imam
Focal zvucnike, tako da je to bilo to! Nabavio sam i Kenwood 10 CD MP3 changer i switcher
za dva changera, sa dodatnim AUX in-om. Jedna od malih, ali bitnih, stvari koje sam napravio,
bilo je i skidanje odvratnih nosaca registarskih tablica i nitovanje istih direktno na auto.
A onda VELIKE vijesti, u svakom smislu - kupio sam nove tockove! Replika jedne od mojih
omiljenih feluga svih vremena - Arospeed RSGT. Odabrao sam grafitno sive sa poliranim
rubom, u velicini 7.5x18" ET15 i sa 225/40/18 gumama - izgledaju odlicno i same za sebe
i na autu, a savrseno popunjavaju blatobrane.
Zajedno za coiloverima, auto se sada ponasa i lezi onako kako sam zelio - veoma precizno.
Kasnije sam spustio prednji kraj jos nekih 10-15 mm, da dobijem skoro savrsenu visinu.
A kao i coiloveri - i tockovi su dosli iz Engleske .
Fotografije: http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=4
Nastavak uskoro!
10" i 12" subwoofere, ali ni jedan od njih nije bio ono sto sam trazio. Ono sto su svi imali
zajednicko je bas-reflex kutija. Shvatio sam da mi treba subwoofer sa "kompresijskom"
kutijom, a onda je ovaj momak slucajno naisao:
Focal 33A 13" subwoofer u kompresiji. Radio je kao san, a oduvijek mi je bio san da imam
Focal zvucnike, tako da je to bilo to! Nabavio sam i Kenwood 10 CD MP3 changer i switcher
za dva changera, sa dodatnim AUX in-om. Jedna od malih, ali bitnih, stvari koje sam napravio,
bilo je i skidanje odvratnih nosaca registarskih tablica i nitovanje istih direktno na auto.
A onda VELIKE vijesti, u svakom smislu - kupio sam nove tockove! Replika jedne od mojih
omiljenih feluga svih vremena - Arospeed RSGT. Odabrao sam grafitno sive sa poliranim
rubom, u velicini 7.5x18" ET15 i sa 225/40/18 gumama - izgledaju odlicno i same za sebe
i na autu, a savrseno popunjavaju blatobrane.
Zajedno za coiloverima, auto se sada ponasa i lezi onako kako sam zelio - veoma precizno.
Kasnije sam spustio prednji kraj jos nekih 10-15 mm, da dobijem skoro savrsenu visinu.
A kao i coiloveri - i tockovi su dosli iz Engleske .
Fotografije: http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=4
Nastavak uskoro!
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
Odg: 307 Breaknck
p.s. Sub sam (polovan) kupio u Ronisu - prodali su mi ga kao 33V1, a kasnije se ispostavilo da je 33A .
- jurki
- Registered user
- Posts: 983
- Joined: Sun Oct 21, 2007 2:28 pm
- Location: Zaprešić
Odg: 307 Breaknck
Felgice odlicno sjele
"I think vintage audio is a waste of money and can't even match the sound of todays midfi"
www.zaphaudio.com
www.zaphaudio.com
- zelja_vw
- Registered User
- Posts: 1067
- Joined: Tue Feb 19, 2008 1:14 pm
- Location: Zagreb
-
- Registered User
- Posts: 261
- Joined: Sat Sep 27, 2008 5:03 pm
- Location: Labin-Rijeka
- Rulez
- Registered user
- Posts: 782
- Joined: Wed Jul 22, 2009 2:12 am
- Location: Omiš
Odg: 307 Breaknck
extra auto, stvarno predivno izgleda... jos samo da je lajsne piturat u boju auta, bio bi savrsen
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
Odg: 307 Breaknck
U razmatranju je .
- cybernck
- Newbie
- Posts: 71
- Joined: Fri Oct 03, 2008 4:26 am
- Location: Banja Luka
Odg: 307 Breaknck
Odlucio sam da nastavim sa "Focalizacijom" ozvucenja, tako da sam nabavio skoro novi par
Focal 130CA (5"/13cm coaxial) zvucnika, za zadnja vrata. Jeste da ih bas i necu mnogo cuti,
ali zadnji putnici bi mogli.
Entry-level Focali protiv entry-level Ground Zeroa. Focali su osjetljiviji, ide mrvicu nize, imaju
cisci mid-range i mnogo detaljniji visokotonac. Isto tako, Focali imaju nesto veci magnet, deblju
i meksu suspenziju membrane i rotirajuci visokotonac.
Pored toga, nabavio sam i ugradio rucicu tempomata, jer mrzim drzati nogu fiksiranu nekoliko sati
na autoputu. Skoro da je plug & play instalacija, barem na mom autu, sa elektronski kontrolisanim
gasom i automatskim mjenjacem. Jedino sto je potrebno uraditi je napraviti malu modifikaciju na
donjem poklopcu iza volana i aktivirati tempomat u BSI-ju.
U galeriji sam prikazao instalaciju korak-po-korak, pa pogledajte, ako vas zanima.
I konacno - mozete vidjeti novu visinu auta (nakon dodatnog spustanja) i jos neke zanimljive fotke:
Fotografije: http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=5
Focal 130CA (5"/13cm coaxial) zvucnika, za zadnja vrata. Jeste da ih bas i necu mnogo cuti,
ali zadnji putnici bi mogli.
Entry-level Focali protiv entry-level Ground Zeroa. Focali su osjetljiviji, ide mrvicu nize, imaju
cisci mid-range i mnogo detaljniji visokotonac. Isto tako, Focali imaju nesto veci magnet, deblju
i meksu suspenziju membrane i rotirajuci visokotonac.
Pored toga, nabavio sam i ugradio rucicu tempomata, jer mrzim drzati nogu fiksiranu nekoliko sati
na autoputu. Skoro da je plug & play instalacija, barem na mom autu, sa elektronski kontrolisanim
gasom i automatskim mjenjacem. Jedino sto je potrebno uraditi je napraviti malu modifikaciju na
donjem poklopcu iza volana i aktivirati tempomat u BSI-ju.
U galeriji sam prikazao instalaciju korak-po-korak, pa pogledajte, ako vas zanima.
I konacno - mozete vidjeti novu visinu auta (nakon dodatnog spustanja) i jos neke zanimljive fotke:
Fotografije: http://photos.cybernck.com/307breaknck?page=5
- josip
- Registered User
- Posts: 2713
- Joined: Thu Sep 13, 2007 11:18 pm
- Location: Zagreb-Dubrava
Odg: 307 Breaknck
Uf ovaj tempomat je jebena stvarcica
PB 146,9 1x30 Treo SSx-12+SPL Dynamics S4002
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb