Alpine i SQ?!

Post Reply
Danko
Newbie
Newbie
Posts: 40
Joined: Tue Jul 24, 2007 2:21 pm
Location: Rijeka

Alpine i SQ?!

Post by Danko »

Eto...sa obzirom da me Alpine od uvijek privlacio (ne znam zasto) pribavio sam si nekoliko komponenti starijeg tipa,ali provjerene kvalitete.Dakle,HU CDA 9835, sub Type R (starije generacije u oriđđi kompresijskoj kutiji), pojacalo za sub MRD 1005 I pojacalo za prednje sisteme MRV T 757,dakle,oba pojacala V12.U dogledno vrijeme dolaze Type r prednji sistemi. Ono sto me zanima je,s obzirom da sam poprilican amater kad je SQ u pitanju koliko mogu i da li mogu nekakav rezultat postici sa navedenim komponentama, te kako se uopce Alpine snalazi u podrucjima kvalitete zvuka? Sav pripadajuci materijal je pribavljen...damping,kabeli,snake skin...jedino se jos dvoumim izmedju cinceva...
Eto,nemojte zamjerit...ali,kako se kaze...tko pita,ne skita...zahvaljujem unaprijed  :)
bego
Registered User
Registered User
Posts: 4360
Joined: Wed Feb 07, 2007 8:38 pm
Location: Zagreb
Contact:

Odg: Alpine i SQ?!

Post by bego »

Alpine koliko ja znam ima samo jednu seriju (ovo novije) sq-a, a to je su type X sistemi, sub...naravno ima dosta starih stvari...ali kako je netko rekao za type r sisteme da sviraju super ali trebaju dosta snage... :)
Image
Danko
Newbie
Newbie
Posts: 40
Joined: Tue Jul 24, 2007 2:21 pm
Location: Rijeka

Odg: Alpine i SQ?!

Post by Danko »

Specifikacije za MRV T 757.....mislim da ima sasvim dovoljno snage....a negdje na forumu sam procitao da ima i vise od deklarirane snage...

Output Power at 12.0V (20Hz ∼ 20kHz):
2 x 75W @ 4 ohms (0.04% THD)
2 x 150W @ 2 ohms (0.3% THD)
1 x 300W @ 4 ohms Bridged (0.3% THD)
Output Power at 14.4V (20Hz ∼ 20kHz):
2 x 100W @ 4 ohms (0.04% THD)
2 x 200W @ 2 ohms (0.3% THD)
1 x 400W @ 4 ohms Bridged (0.3% THD)
Freq. Response: 10Hz ∼ 50kHz (+0/-1 dB)
S/N Ratio: 105dBA (at rated power)
Damping Factor: >500
Fuse: 40A
Dimensions: 13" x 10.2" x 2.4" (33cm x 26cm x 6cm)
Weight: 11.46 lb. (5.2 kg.)
bego