Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
-
- Newbie
- Posts: 31
- Joined: Sat Dec 22, 2007 1:38 pm
- Location: Sarajevo
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
Prije svega da kazem da sam prelistao citav forum i koristio opciju search ali nisam bas mnogo toga nasao na forumu o spl kutiji.
Dakle radi se o dva Pioneer-ova 306C koje gura jedan DLS CAD 11 i sve to u Skodu Fabiu, sad mi treba pomoc oko pravljenja SPL kutije posto smo odlucili drug u cije se auto sve to pakuje i ja da to pokusamo malo sami napravit i kemijati jer u tome i jest car, pa nam trebaju male natuknice i na sta treba da pazimo i obratimo paznju na sve, ako neko ima dimenzije kutije i porta dobro bi nam dosli.
Jos bi vas pitao za slot port, da li da radimo slot port ili "standardni".
Mozda jos neke cake koje vi znate a mi ne i koje uticu na rezultat.
Hvala unaprijed svima.
Dakle radi se o dva Pioneer-ova 306C koje gura jedan DLS CAD 11 i sve to u Skodu Fabiu, sad mi treba pomoc oko pravljenja SPL kutije posto smo odlucili drug u cije se auto sve to pakuje i ja da to pokusamo malo sami napravit i kemijati jer u tome i jest car, pa nam trebaju male natuknice i na sta treba da pazimo i obratimo paznju na sve, ako neko ima dimenzije kutije i porta dobro bi nam dosli.
Jos bi vas pitao za slot port, da li da radimo slot port ili "standardni".
Mozda jos neke cake koje vi znate a mi ne i koje uticu na rezultat.
Hvala unaprijed svima.
Imam lud da sam papir
-
- Registered User
- Posts: 1712
- Joined: Sat Mar 04, 2006 8:05 pm
- Location: Kaštela
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
meni se čini da si neke stvari slabo čita evo ti C/p sa jednog threada
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi može i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slušanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to više nece držat,zato kupite matice za drvo,one šta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegneš.
Kod sastavljanja kutije ne žalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz niže.
PORT-ako vec trošite lovu za spl sustav potrošite još koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te više sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu(ako su u gepeku ako su malo naprijed gledaju u krov).
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte žalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme poviše 1kw obavezno kabel 50mm2 i više.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvažnije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi može i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slušanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to više nece držat,zato kupite matice za drvo,one šta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegneš.
Kod sastavljanja kutije ne žalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz niže.
PORT-ako vec trošite lovu za spl sustav potrošite još koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te više sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu(ako su u gepeku ako su malo naprijed gledaju u krov).
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte žalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme poviše 1kw obavezno kabel 50mm2 i više.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvažnije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.
-
- Registered User
- Posts: 1989
- Joined: Tue Sep 12, 2006 1:17 am
- Location: Zagreb, Gornji Stupnik
- Contact:
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
bar tako svi prakticiraju
ovo mi je najbolje objasnjenje za sva pitanja a cuo sam ga puno puta.
zanimljivo je da se po natjecanjima skuplja ekipa i radi stvari u autu koje su vidjeli negdje drugdje i drze se ko pijani plota,a da nemaju blage veze zasto to raditi, da li je to uopce dobro i kako neke stvari poboljsati. ne mogu vjerovati da nema istrazivackog duha i znatizelje da se netko zapita ZASTO i da pokusa shvatiti neke stvari u svezi toga cime se bavi...
ovo mi je najbolje objasnjenje za sva pitanja a cuo sam ga puno puta.
zanimljivo je da se po natjecanjima skuplja ekipa i radi stvari u autu koje su vidjeli negdje drugdje i drze se ko pijani plota,a da nemaju blage veze zasto to raditi, da li je to uopce dobro i kako neke stvari poboljsati. ne mogu vjerovati da nema istrazivackog duha i znatizelje da se netko zapita ZASTO i da pokusa shvatiti neke stvari u svezi toga cime se bavi...
Last edited by G@RO on Thu Apr 10, 2008 7:38 pm, edited 1 time in total.
Pozdrav!
G@RO
G@RO
- dB Junky
- Registered User
- Posts: 2113
- Joined: Sat Feb 11, 2006 7:01 pm
- Location: Rijeka
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
[QUOTE=Escort RS;230982]meni se čini da si neke stvari slabo čita evo ti C/p sa jednog threada
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi može i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slušanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to više nece držat,zato kupite matice za drvo,one šta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegneš.
Kod sastavljanja kutije ne žalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz niže.
PORT-ako vec trošite lovu za spl sustav potrošite još koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te više sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu(ako su u gepeku ako su malo naprijed gledaju u krov).
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte žalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme poviše 1kw obavezno kabel 50mm2 i više.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvažnije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.[/QUOTE]
ovo je još malo jače... evo da nebi bilo da samo zajebavam, večeras padaju neke slikice od neke SPL kutije koja je sasvim ok za 151dB cca... a i dosta od ovih navoda bi mogli bit točni, ali se nikako ne smiju uzet kao pravilo jer sve zavisi od auta do auta..
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi može i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slušanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to više nece držat,zato kupite matice za drvo,one šta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegneš.
Kod sastavljanja kutije ne žalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz niže.
PORT-ako vec trošite lovu za spl sustav potrošite još koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te više sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu(ako su u gepeku ako su malo naprijed gledaju u krov).
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte žalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme poviše 1kw obavezno kabel 50mm2 i više.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvažnije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.[/QUOTE]
ovo je još malo jače... evo da nebi bilo da samo zajebavam, večeras padaju neke slikice od neke SPL kutije koja je sasvim ok za 151dB cca... a i dosta od ovih navoda bi mogli bit točni, ali se nikako ne smiju uzet kao pravilo jer sve zavisi od auta do auta..
Last edited by dB Junky on Thu Apr 10, 2008 8:14 pm, edited 1 time in total.
-
- Registered User
- Posts: 4360
- Joined: Wed Feb 07, 2007 8:38 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
151db sa dve 306-ice? jel moguće
-
- Registered User
- Posts: 1427
- Joined: Wed Nov 15, 2006 2:30 pm
- Location: Travnik - BiH
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
pa nije ni rekao koji subovi..
- dB Junky
- Registered User
- Posts: 2113
- Joined: Sat Feb 11, 2006 7:01 pm
- Location: Rijeka
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
[QUOTE=bego;231007]151db sa dve 306-ice? jel moguće[/QUOTE]
ma ne... pričao sam o SPL kutiji, ali mislim da je ALEX napravio jaaaako dobar score sa baš tim subićima..
btw, o kojem se autu radi uopće? dampiran, ne dampiran, kakvo pojačalo...
ma ne... pričao sam o SPL kutiji, ali mislim da je ALEX napravio jaaaako dobar score sa baš tim subićima..
btw, o kojem se autu radi uopće? dampiran, ne dampiran, kakvo pojačalo...
-
- Registered User
- Posts: 348
- Joined: Mon Apr 03, 2006 10:25 am
- Location: Novi Sad,Srbija
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
Pa pise gore da je auto Skoda fabia,a Alex je pravio 151,8 db sa 2 komada 306 C...U Yugu je to pravio,a sad u Skodi koliko bi moglo....
-
- Registered User
- Posts: 4360
- Joined: Wed Feb 07, 2007 8:38 pm
- Location: Zagreb
- Contact:
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
fabia i yugo su tu negdje po velicini... jel Alex imao dampiran?
sry dB Yunky malo sam pomješao postove
sry dB Yunky malo sam pomješao postove
- dB Junky
- Registered User
- Posts: 2113
- Joined: Sat Feb 11, 2006 7:01 pm
- Location: Rijeka
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
ne možeš gledat po vanjskoj veličini.. to su potpuno različiti auti i njegov jugo je bio j... dampiran... na frekvi oko 65Hz( cirka) a fabija ima oko 52-55Hz
-
- Registered User
- Posts: 348
- Joined: Mon Apr 03, 2006 10:25 am
- Location: Novi Sad,Srbija
-
- Registered User
- Posts: 1712
- Joined: Sat Mar 04, 2006 8:05 pm
- Location: Kaštela
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
i još jedna ispravka sad od mene...one savjete sam ja samo kopira...a nisa, ih ja pisa...mada ne vidin šta je krivo napisano
-
- Moderator
- Posts: 16927
- Joined: Sat Feb 11, 2006 12:32 am
- Location: Hreljin
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
zaobliti sa fiberom mislim da ti to ne igra kako treba...
-
- Newbie
- Posts: 31
- Joined: Sat Dec 22, 2007 1:38 pm
- Location: Sarajevo
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
U pitanju je Skoda Fabia i nije dampirana, pitao je neko i za pojacalo, i to pise CAD 11
Mislim da je realno 145 dB u Skodi, i to sa dosta rada i truda
@ escort znam ovo citao sam vec davno nekad , ali zanima me da li bi neko mogao izbacit dimenzije kutije ili nesto tako konretno, da vidimo jesmo li blizu i da imamo neku orijentaciju.
Hvala svima na odgovorima.
Mislim da je realno 145 dB u Skodi, i to sa dosta rada i truda
@ escort znam ovo citao sam vec davno nekad , ali zanima me da li bi neko mogao izbacit dimenzije kutije ili nesto tako konretno, da vidimo jesmo li blizu i da imamo neku orijentaciju.
Hvala svima na odgovorima.
Imam lud da sam papir
- dB Junky
- Registered User
- Posts: 2113
- Joined: Sat Feb 11, 2006 7:01 pm
- Location: Rijeka
Pomoc oko SPL kutiza ja 306C
nekako imam osjećaj da bi ti term lab bio najbolja orjentacija....