dampiranje...

Post Reply
User avatar
Shmajs
Registered User
Registered User
Posts: 1317
Joined: Tue Apr 04, 2006 1:32 pm
Location: Bezdan

dampiranje...

Post by Shmajs »

posto sam izdampirao auto u granicama normale, mene interesuje da li moram vretit nazad original tapacirunge na vratima/krovu/podu???

jer sam hteo ceo pod obloziti limom zbog lakseg odrzavanja auta...
165,3db and rising
Jere

dampiranje...

Post by Jere »

?

radi lakseg odrzavanja auta ?, cek jel to neko dostavno radno vozilo ili kaj ?

lim po ljeti, pa krepat ces kad se to usije ;)
hrvoje
Administrator
Administrator
Posts: 2872
Joined: Fri Feb 10, 2006 7:15 am
Location: Karlovac
Contact:

dampiranje...

Post by hrvoje »

sve ovisi za koju klasu radis auto?
User avatar
Shmajs
Registered User
Registered User
Posts: 1317
Joined: Tue Apr 04, 2006 1:32 pm
Location: Bezdan

dampiranje...

Post by Shmajs »

street klasa a lim bi bio onaj aluminijski gazni. ako znate na sta mislim. ako ne moze uzeti neke gumene patosnice i gotovo
165,3db and rising
hrvoje
Administrator
Administrator
Posts: 2872
Joined: Fri Feb 10, 2006 7:15 am
Location: Karlovac
Contact:

dampiranje...

Post by hrvoje »

u street klasama nesmije se vidjet damping tj sav mora biti skriven od ociju , isto tako lim nije dozvoljen kao niti razne smole, fiber, kitovi i sl tj svi materijali koji nakon nanosenja mjenjaju svoja fizicka svojstva

Dampinzi koji su dozvoljeni su materijali koji dolaze u nekim plocama (dynamit extream, magic mate i sl) a da su svom svojom povrsinom jednake debljine, ima raznih materijala koji dolaze u plocama

najjeftinija je obicna ljepenka tj bitumen u roli za koristelje u gradjevini i sl. sto je za koristenje po db dragovima i db cupovima sasvim OK jer tu nisu tako rigorozna pravila, ako bi radio auto za europsko prevenstvo tada moras koristit materijal koj ima certifikat i dozvoljen je za dampiranje auta za SPL po sluzbenim pravilima, ako imas neki svoj materijal a htio bi ga koristit na takvom automobilu tada posaljes komd na analizu i ako zadovolji svojstva tada prolazi, inace takva analiza tj dobivanje certifikata je oko 800eura :D

Isto tako premazi ne dolaze u obzir zbog namogucnosti da se izmjeri i nanesa ista debljina damping materijala koja mora bit po cjeloj povrsini jednolika i to 4mm
Last edited by hrvoje on Sun Jul 30, 2006 5:33 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Shmajs
Registered User
Registered User
Posts: 1317
Joined: Tue Apr 04, 2006 1:32 pm
Location: Bezdan

dampiranje...

Post by Shmajs »

blagodarim na detaljnom odgovoru!
165,3db and rising
LBaudio
Registered User
Registered User
Posts: 3369
Joined: Mon Feb 13, 2006 12:50 pm
Location: Ljubljana/SLO

dampiranje...

Post by LBaudio »

[QUOTE=hrvoje]u street klasama nesmije se vidjet damping tj sav mora biti skriven od ociju , isto tako lim nije dozvoljen kao niti razne smole, fiber, kitovi i sl tj svi materijali koji nakon nanosenja mjenjaju svoja fizicka svojstva

Dampinzi koji su dozvoljeni su materijali koji dolaze u nekim plocama (dynamit extream, magic mate i sl) a da su svom svojom povrsinom jednake debljine, ima raznih materijala koji dolaze u plocama

najjeftinija je obicna ljepenka tj bitumen u roli za koristelje u gradjevini i sl. sto je za koristenje po db dragovima i db cupovima sasvim OK jer tu nisu tako rigorozna pravila, ako bi radio auto za europsko prevenstvo tada moras koristit materijal koj ima certifikat i dozvoljen je za dampiranje auta za SPL po sluzbenim pravilima, ako imas neki svoj materijal a htio bi ga koristit na takvom automobilu tada posaljes komd na analizu i ako zadovolji svojstva tada prolazi, inace takva analiza tj dobivanje certifikata je oko 800eura :D

Isto tako premazi ne dolaze u obzir zbog namogucnosti da se izmjeri i nanesa ista debljina damping materijala koja mora bit po cjeloj povrsini jednolika i to 4mm[/QUOTE]

2X - TACNO TAKO
For Fast Moving Concerts
Team LBaudio
Team Hybrid audio
CUSTOM AEROPORTS and INSTALLS
2x WR SETTER dBDrag S-B -156.7dB - 2005
http://www.lbaudio.org
Post Reply

Return to “SPL”