posto sam izdampirao auto u granicama normale, mene interesuje da li moram vretit nazad original tapacirunge na vratima/krovu/podu???
jer sam hteo ceo pod obloziti limom zbog lakseg odrzavanja auta...
dampiranje...
- Shmajs
- Registered User
- Posts: 1317
- Joined: Tue Apr 04, 2006 1:32 pm
- Location: Bezdan
dampiranje...
165,3db and rising
dampiranje...
?
radi lakseg odrzavanja auta ?, cek jel to neko dostavno radno vozilo ili kaj ?
lim po ljeti, pa krepat ces kad se to usije
radi lakseg odrzavanja auta ?, cek jel to neko dostavno radno vozilo ili kaj ?
lim po ljeti, pa krepat ces kad se to usije
-
- Administrator
- Posts: 2872
- Joined: Fri Feb 10, 2006 7:15 am
- Location: Karlovac
- Contact:
dampiranje...
sve ovisi za koju klasu radis auto?
- Shmajs
- Registered User
- Posts: 1317
- Joined: Tue Apr 04, 2006 1:32 pm
- Location: Bezdan
dampiranje...
street klasa a lim bi bio onaj aluminijski gazni. ako znate na sta mislim. ako ne moze uzeti neke gumene patosnice i gotovo
165,3db and rising
-
- Administrator
- Posts: 2872
- Joined: Fri Feb 10, 2006 7:15 am
- Location: Karlovac
- Contact:
dampiranje...
u street klasama nesmije se vidjet damping tj sav mora biti skriven od ociju , isto tako lim nije dozvoljen kao niti razne smole, fiber, kitovi i sl tj svi materijali koji nakon nanosenja mjenjaju svoja fizicka svojstva
Dampinzi koji su dozvoljeni su materijali koji dolaze u nekim plocama (dynamit extream, magic mate i sl) a da su svom svojom povrsinom jednake debljine, ima raznih materijala koji dolaze u plocama
najjeftinija je obicna ljepenka tj bitumen u roli za koristelje u gradjevini i sl. sto je za koristenje po db dragovima i db cupovima sasvim OK jer tu nisu tako rigorozna pravila, ako bi radio auto za europsko prevenstvo tada moras koristit materijal koj ima certifikat i dozvoljen je za dampiranje auta za SPL po sluzbenim pravilima, ako imas neki svoj materijal a htio bi ga koristit na takvom automobilu tada posaljes komd na analizu i ako zadovolji svojstva tada prolazi, inace takva analiza tj dobivanje certifikata je oko 800eura
Isto tako premazi ne dolaze u obzir zbog namogucnosti da se izmjeri i nanesa ista debljina damping materijala koja mora bit po cjeloj povrsini jednolika i to 4mm
Dampinzi koji su dozvoljeni su materijali koji dolaze u nekim plocama (dynamit extream, magic mate i sl) a da su svom svojom povrsinom jednake debljine, ima raznih materijala koji dolaze u plocama
najjeftinija je obicna ljepenka tj bitumen u roli za koristelje u gradjevini i sl. sto je za koristenje po db dragovima i db cupovima sasvim OK jer tu nisu tako rigorozna pravila, ako bi radio auto za europsko prevenstvo tada moras koristit materijal koj ima certifikat i dozvoljen je za dampiranje auta za SPL po sluzbenim pravilima, ako imas neki svoj materijal a htio bi ga koristit na takvom automobilu tada posaljes komd na analizu i ako zadovolji svojstva tada prolazi, inace takva analiza tj dobivanje certifikata je oko 800eura
Isto tako premazi ne dolaze u obzir zbog namogucnosti da se izmjeri i nanesa ista debljina damping materijala koja mora bit po cjeloj povrsini jednolika i to 4mm
Last edited by hrvoje on Sun Jul 30, 2006 5:33 pm, edited 1 time in total.
- Shmajs
- Registered User
- Posts: 1317
- Joined: Tue Apr 04, 2006 1:32 pm
- Location: Bezdan
-
- Registered User
- Posts: 3369
- Joined: Mon Feb 13, 2006 12:50 pm
- Location: Ljubljana/SLO
dampiranje...
[QUOTE=hrvoje]u street klasama nesmije se vidjet damping tj sav mora biti skriven od ociju , isto tako lim nije dozvoljen kao niti razne smole, fiber, kitovi i sl tj svi materijali koji nakon nanosenja mjenjaju svoja fizicka svojstva
Dampinzi koji su dozvoljeni su materijali koji dolaze u nekim plocama (dynamit extream, magic mate i sl) a da su svom svojom povrsinom jednake debljine, ima raznih materijala koji dolaze u plocama
najjeftinija je obicna ljepenka tj bitumen u roli za koristelje u gradjevini i sl. sto je za koristenje po db dragovima i db cupovima sasvim OK jer tu nisu tako rigorozna pravila, ako bi radio auto za europsko prevenstvo tada moras koristit materijal koj ima certifikat i dozvoljen je za dampiranje auta za SPL po sluzbenim pravilima, ako imas neki svoj materijal a htio bi ga koristit na takvom automobilu tada posaljes komd na analizu i ako zadovolji svojstva tada prolazi, inace takva analiza tj dobivanje certifikata je oko 800eura
Isto tako premazi ne dolaze u obzir zbog namogucnosti da se izmjeri i nanesa ista debljina damping materijala koja mora bit po cjeloj povrsini jednolika i to 4mm[/QUOTE]
2X - TACNO TAKO
Dampinzi koji su dozvoljeni su materijali koji dolaze u nekim plocama (dynamit extream, magic mate i sl) a da su svom svojom povrsinom jednake debljine, ima raznih materijala koji dolaze u plocama
najjeftinija je obicna ljepenka tj bitumen u roli za koristelje u gradjevini i sl. sto je za koristenje po db dragovima i db cupovima sasvim OK jer tu nisu tako rigorozna pravila, ako bi radio auto za europsko prevenstvo tada moras koristit materijal koj ima certifikat i dozvoljen je za dampiranje auta za SPL po sluzbenim pravilima, ako imas neki svoj materijal a htio bi ga koristit na takvom automobilu tada posaljes komd na analizu i ako zadovolji svojstva tada prolazi, inace takva analiza tj dobivanje certifikata je oko 800eura
Isto tako premazi ne dolaze u obzir zbog namogucnosti da se izmjeri i nanesa ista debljina damping materijala koja mora bit po cjeloj povrsini jednolika i to 4mm[/QUOTE]
2X - TACNO TAKO
For Fast Moving Concerts
Team LBaudio
Team Hybrid audio
CUSTOM AEROPORTS and INSTALLS
2x WR SETTER dBDrag S-B -156.7dB - 2005
http://www.lbaudio.org
Team LBaudio
Team Hybrid audio
CUSTOM AEROPORTS and INSTALLS
2x WR SETTER dBDrag S-B -156.7dB - 2005
http://www.lbaudio.org