hi-low konvertor pozicija
-
- Posts: 12
- Joined: Fri Apr 26, 2013 7:14 pm
- Location: Rijeka
hi-low konvertor pozicija
znam da ovo nije neka sreca ( mislim nije uopce ) ali sto je tu je. pojacalo ce se nalaziti ispod suvozaceva sjedala
varijanta a - konverter montiran kod HU i cinchcinch kabel do pojacala
varijanta b - konverter montiran kod pojacala i do njega povucen zvucnicki kabel
malo vise naginjem drugoj verziji iz razloga sto konvertor mogu vrlo uredno fiksirat tik do pojacala, u slucaju da ga montiram iza HU nije bas da imam neko krasno mjesto i on ce vise-manje visiti negdje
varijanta a - konverter montiran kod HU i cinchcinch kabel do pojacala
varijanta b - konverter montiran kod pojacala i do njega povucen zvucnicki kabel
malo vise naginjem drugoj verziji iz razloga sto konvertor mogu vrlo uredno fiksirat tik do pojacala, u slucaju da ga montiram iza HU nije bas da imam neko krasno mjesto i on ce vise-manje visiti negdje
- KAMENi
- Registered User
- Posts: 1912
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:19 pm
- Location: Velika Gorica
Re: hi-low konvertor pozicija
ne zelim biti grub, ali ovo je kao izjava gdje ce ti biti pojacalo?
a sto tocno sa tim konverterom? sto ce ti on? cemu sluzi?
jedno prakticno pitanje - da li ces kako zastititi opremu ispod sjedala da netko sa nogama ne moze unistiti konektore, kablove...?
a sto tocno sa tim konverterom? sto ce ti on? cemu sluzi?
jedno prakticno pitanje - da li ces kako zastititi opremu ispod sjedala da netko sa nogama ne moze unistiti konektore, kablove...?
-
- Registered User
- Posts: 2399
- Joined: Sun Jun 04, 2006 6:05 pm
- Location: Požega
Re: hi-low konvertor pozicija
Logičnije je da se duljim putem vodi signal većeg napona pa bi stoga odgovor bio da konverter staviš kod pojačala.
A o tom, koliko je praktično išta metat ispod sica, ćemo drugom prilikom...
A o tom, koliko je praktično išta metat ispod sica, ćemo drugom prilikom...
-
- Posts: 12
- Joined: Fri Apr 26, 2013 7:14 pm
- Location: Rijeka
Re: hi-low konvertor pozicija
pa zasto se nebi raspravljalo o tome gdje ce biti pojacalo? mogli bi razviti dosta teorija o tome i gubicima napona zar ne?
mozda bi ga bilo idelano staviti sto blize akumulatoru pa koristiti 1m kabela za napajanje
ako neznas sto cu sa tim konverterom ( nadam se da se salis ) zbilja nevidim zasto ulazis u raspravu na topicu, ne zelim biti grub
svakako ce pojacalo ispod sjedala biti vrlo zasticeno, ima jako puno mjesta + dno automobila ima kao poprecna ojacanja pa ce pojacalo biti u "kadici" i 100% nevidljivo-nedostupno u obje krajnje pozicije sjedala
mozda bi ga bilo idelano staviti sto blize akumulatoru pa koristiti 1m kabela za napajanje
ako neznas sto cu sa tim konverterom ( nadam se da se salis ) zbilja nevidim zasto ulazis u raspravu na topicu, ne zelim biti grub
svakako ce pojacalo ispod sjedala biti vrlo zasticeno, ima jako puno mjesta + dno automobila ima kao poprecna ojacanja pa ce pojacalo biti u "kadici" i 100% nevidljivo-nedostupno u obje krajnje pozicije sjedala
- KAMENi
- Registered User
- Posts: 1912
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:19 pm
- Location: Velika Gorica
Re: hi-low konvertor pozicija
kuzim ja o cemu ti pricas samo pokusavam dobiti detaljniji opis radi ostalih koji ne znaju...
slazem se sa mocartom vezano za polozaj, ali ne znam kakav HU imas, kakav auto i ne znam zasto uopce koristiti hi-low konverter. (mijenjaj HU)
polozaj pojacala nije toliko kritican radi pada napona jer se on kompenzira adekvatnim kablovima. poanta je da disipacijom temperature omogucis hladenje i normalni rad pojacala.
izmedu ostalog, a o kakvom se pojacalu radi? sto tocno slazes?
slazem se sa mocartom vezano za polozaj, ali ne znam kakav HU imas, kakav auto i ne znam zasto uopce koristiti hi-low konverter. (mijenjaj HU)
polozaj pojacala nije toliko kritican radi pada napona jer se on kompenzira adekvatnim kablovima. poanta je da disipacijom temperature omogucis hladenje i normalni rad pojacala.
izmedu ostalog, a o kakvom se pojacalu radi? sto tocno slazes?
-
- Registered User
- Posts: 2399
- Joined: Sun Jun 04, 2006 6:05 pm
- Location: Požega
Re: hi-low konvertor pozicija
Evo moj spisak razloga zašto ne ispod sica:
1. zbog teške dostupnosti i kontroli opreme.
2. zbog bunta kablova koji mora prolazit uz pomično sjedalo koje pri tom ima moment koji kida sve kablove koji slučajno zapnu za bilo koji dio sjedala.
3. Zbog nogu neopreznih suvozača.
4. zbog predmeta koji se nađu na podu i ispod sjedala koji mogu uzrokovat svakakve neželjene posljedice po opremu a i auto.
5. zbog vlage koja se može akumulirat na dotičnom mjestu (posebno ako imaš "kadicu") a koju donosimo u auto u vidu mokre obuće, snjega a pogotovo kiše koja zna upast kroz prozor neopreznom vlasniku.
edit: eto nisam se sjetio ni loše disipacije topline od pojačala u tom skučenom prostoru...
Ali, sve se može sredit kad se hoće!
1. zbog teške dostupnosti i kontroli opreme.
2. zbog bunta kablova koji mora prolazit uz pomično sjedalo koje pri tom ima moment koji kida sve kablove koji slučajno zapnu za bilo koji dio sjedala.
3. Zbog nogu neopreznih suvozača.
4. zbog predmeta koji se nađu na podu i ispod sjedala koji mogu uzrokovat svakakve neželjene posljedice po opremu a i auto.
5. zbog vlage koja se može akumulirat na dotičnom mjestu (posebno ako imaš "kadicu") a koju donosimo u auto u vidu mokre obuće, snjega a pogotovo kiše koja zna upast kroz prozor neopreznom vlasniku.
edit: eto nisam se sjetio ni loše disipacije topline od pojačala u tom skučenom prostoru...
Ali, sve se može sredit kad se hoće!
-
- Posts: 12
- Joined: Fri Apr 26, 2013 7:14 pm
- Location: Rijeka
Re: hi-low konvertor pozicija
HU nema RCA izlaze ( ne da ih nema fizicki nego ih bas nema )
mogu probati ih izvuci ( nije neka nauka ) ali to ce mozda doci na red kasnije
HU necu mijenjati ( stock na P 308SW ) , prvenstveno radi izgleda + sa njime upravljam dosta opcija od automobila ( bordcomputer i sl.... )
dakle ispod sjedala ide old skul Sony XCM C2000, to je 6 kanalno pojacalo koje moze raditi kao front + rear + sub ili front low/mid + front mid/high + sub
dakle ide naprijed aktiva ( Hertz ESX 165.5 ) . sub je u fazi trazenja, nesto jako maleno ( 8" vjerojatno )
mogu probati ih izvuci ( nije neka nauka ) ali to ce mozda doci na red kasnije
HU necu mijenjati ( stock na P 308SW ) , prvenstveno radi izgleda + sa njime upravljam dosta opcija od automobila ( bordcomputer i sl.... )
dakle ispod sjedala ide old skul Sony XCM C2000, to je 6 kanalno pojacalo koje moze raditi kao front + rear + sub ili front low/mid + front mid/high + sub
dakle ide naprijed aktiva ( Hertz ESX 165.5 ) . sub je u fazi trazenja, nesto jako maleno ( 8" vjerojatno )
-
- Posts: 12
- Joined: Fri Apr 26, 2013 7:14 pm
- Location: Rijeka
Re: hi-low konvertor pozicija
uza sve lose stvari smjestaja pojacala ispod sjedala u mome slucaju u bunkeru je jos gora situacija
1. cesto se u njemu vozi moj pas ( 40kg )
2. prijevoz hrpe alata, kutija koje lete po bunkeru....
3. prijevoz bicikala koji su takodjer teski, ostri.....
4. i kao mozda najozbiljniji utjecaj je prijevoz skijaske opreme koja je nakon skijanja, mokra, vlazna....... ( barem 40-dana takvih godisnje )
1. cesto se u njemu vozi moj pas ( 40kg )
2. prijevoz hrpe alata, kutija koje lete po bunkeru....
3. prijevoz bicikala koji su takodjer teski, ostri.....
4. i kao mozda najozbiljniji utjecaj je prijevoz skijaske opreme koja je nakon skijanja, mokra, vlazna....... ( barem 40-dana takvih godisnje )
- KAMENi
- Registered User
- Posts: 1912
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:19 pm
- Location: Velika Gorica
Re: hi-low konvertor pozicija
ja bih opet radije gledao napraviti kakvo kuciste za njega u prtljazniku, pogotovo ako mislis dodati sub u cijelu pricu...
ne moras ga staviti na leda zadnjeg sjedala... moze biti bocno, u podu, dupla stranica u kutiji suba...
varijanta je 10ak najmanje a daleko lakse se rijese svi problemi koje je mocart naveo, a i slozis dobru ventilaciju samog pojacala lako (kao najmanji problem od navedenih)...
ne moras ga staviti na leda zadnjeg sjedala... moze biti bocno, u podu, dupla stranica u kutiji suba...
varijanta je 10ak najmanje a daleko lakse se rijese svi problemi koje je mocart naveo, a i slozis dobru ventilaciju samog pojacala lako (kao najmanji problem od navedenih)...
-
- Registered User
- Posts: 474
- Joined: Fri Dec 17, 2010 8:54 pm
- Location: ŠIROKI BRIJEG
Re: hi-low konvertor pozicija
ja isto preporučujem pojačalo u prtljažnik. Skini one oplate sa strana, mora negdje biti prostora da se ubaci pojačalo
-
- Posts: 12
- Joined: Fri Apr 26, 2013 7:14 pm
- Location: Rijeka
Re: hi-low konvertor pozicija
nema prostora u prtljazniku
straznja sjedala su zasebna ( 3 komada ) i ona se precesto preklapaju i vade.......
rezervna guma je ispod dna prtljaznika - spusta se na cestu tako da je dno prtljaznika potpuno ravno bez ikakvih udubina
kak se radi o karavnu sa izuzetno sirokim vratima nema nikakvih plastika ili udubina gdje bi se pojacalo moglo ugurati. jedine dvije udubine lijevo i desno su vrlo, vrlo uske. da bi tamo montirao panel dovoljne velicine morao bih izici van barem 10-ak cm - dakle 0 bodova
no da se opet vratim smjesaju pod sjedalo
razmak pod-sjedalo je cca 17cm ( isao sam mjeriti maloprije ). dakle pojacalo montiram na panel i postavim ga "na rebra" na dnu automobila. sto ce reci da netko u sjedne iza tko ima broj noge 84, taj ce lupati u pregradu a ne u pojacalo.
kako se pojacalo nalazi na panelu svo ozicenje se vezicama ucvrsti za njega i sve skupa nece biti 3cm slobodne zice negdje
na kraju
odraslu osobu vozim iza jednom mjesecno, prtljaznik krcam cijelo vrijeme i ne pazim kako ga krcam i nemam namjeru paziti kako ga krcam
npr - stavim iza 3 kutije alata ( svaka + 10kg ) i naravno da ih nicime ne ucvrstim, nakon par zescih zavoja iza nastaje kaos
straznja sjedala su zasebna ( 3 komada ) i ona se precesto preklapaju i vade.......
rezervna guma je ispod dna prtljaznika - spusta se na cestu tako da je dno prtljaznika potpuno ravno bez ikakvih udubina
kak se radi o karavnu sa izuzetno sirokim vratima nema nikakvih plastika ili udubina gdje bi se pojacalo moglo ugurati. jedine dvije udubine lijevo i desno su vrlo, vrlo uske. da bi tamo montirao panel dovoljne velicine morao bih izici van barem 10-ak cm - dakle 0 bodova
no da se opet vratim smjesaju pod sjedalo
razmak pod-sjedalo je cca 17cm ( isao sam mjeriti maloprije ). dakle pojacalo montiram na panel i postavim ga "na rebra" na dnu automobila. sto ce reci da netko u sjedne iza tko ima broj noge 84, taj ce lupati u pregradu a ne u pojacalo.
kako se pojacalo nalazi na panelu svo ozicenje se vezicama ucvrsti za njega i sve skupa nece biti 3cm slobodne zice negdje
na kraju
odraslu osobu vozim iza jednom mjesecno, prtljaznik krcam cijelo vrijeme i ne pazim kako ga krcam i nemam namjeru paziti kako ga krcam
npr - stavim iza 3 kutije alata ( svaka + 10kg ) i naravno da ih nicime ne ucvrstim, nakon par zescih zavoja iza nastaje kaos
-
- Newbie
- Posts: 59
- Joined: Thu May 17, 2012 8:27 am
- Location: kostrena
Re: hi-low konvertor pozicija
ako si se odlucio za HI ti LOW nemoj kupovati klasicne kovektore jer nemaju remote i nema srece snjima osim ako nisu aktivni sistemi . vec potrosi malo vise novaca i kupi odlicnu stvar ja sam sebi to instaliro u hondu Civic Type R. pod 1:jer nisam zelio mijenjat Orginal HU pod 2: taj sport me kosto da bi promijenio HU cca 1500kn ako kupim adapter za radio plus adapter sa struju .....zaak wrote:znam da ovo nije neka sreca ( mislim nije uopce ) ali sto je tu je. pojacalo ce se nalaziti ispod suvozaceva sjedala
varijanta a - konverter montiran kod HU i cinchcinch kabel do pojacala
varijanta b - konverter montiran kod pojacala i do njega povucen zvucnicki kabel
malo vise naginjem drugoj verziji iz razloga sto konvertor mogu vrlo uredno fiksirat tik do pojacala, u slucaju da ga montiram iza HU nije bas da imam neko krasno mjesto i on ce vise-manje visiti negdje
Znaci taj SOUNDSTREAM Icq4 je za 4kanala postoji Icq2 i Icq6. ja sam sebi uzeo Icq4 fora je u tome sto ti netreba nikakav remot sto bi njega upalio i sto bi on upalio pojacalo vec koristi sistem kao kucni aktivni subwoofer kad dobije signal od radia automatski se pali i tako pali pojacalo. Preoute mozes dignut do 7.5 V ima klip lamicu tako da mozes postelat da ti signal ne klipa i ima aux IN, Remote level control koji ujedno sluzi za prebacivanje izvora da li AUX IN ili RADIO.
Ja sam zadovoljan snjim radio odlicno
Soundstream ICQ-4 4x4Multi Channel Car Audio OEM Integration Module
Input/Output Channels: 4 x 4
Up to 8ch. OEM Integration Module
Multi-Channel High Level Inputs on Direct Wire Connectors
Low Noise Floor Line Driver w/ Independent Level Control
Amplified Remote Turn-on by Signal Sense or Direct Input
Auxiliary Source High Level Input
Dash Mount Remote Level Control Included
Auxiliary Input
Remote Gain Control
Dimension: 4.5"w x 1"h 6.75"
Weight: 2.00
http://www.ebay.co.uk/itm/181246029086? ... EBIDX%3AIT