Žica sa otporom. ?

Područje za 12V-18V instalacije
Post Reply
DAČOKTT
Registered User
Registered User
Posts: 198
Joined: Sat Dec 11, 2010 7:09 pm
Location: Dugo Selo.

Žica sa otporom. ?

Post by DAČOKTT »

Možda netko zna gdje ima za kupit žicu (koliko sam ja skuzio frenda kroz sredinu ide signal a oko signala valjda plus i minus.) ili ako netko bolje zna o tome neka napise. to je inace zica od knock senzora.(detonacije)ali posto sam ja radio SWAP kad je vadit motor lik je prerezao tu žicu i ona se nevalja lemit jer ce slat krive informacije i nece radit auto kako spada. molio bih za pomoc ako se itko kuzi ili ako ima struju za
Opel Astru GSI 2.0 16v C20XE Struja Bosch Motronic M2.8 motor je ubačen u Kadett D. Svaka informacija dobrodosla.
mocart
Registered User
Registered User
Posts: 2399
Joined: Sun Jun 04, 2006 6:05 pm
Location: Požega

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by mocart »

Ček, a i da nađeš takvu žicu, kak si nju mislio "okačit" na svoj knock senzor ako kažeš da se nesmije lemit?
Možda se ta žica nemože zalemit kao i neke druge signalne žice što se inače znaju nać oko motora. Ja sam npr imao slučaj da sam si morao produžit žice između wideband sonde i njene elektronike a te žice se nisu dale lemit (bar ne standardnim lemljenjem) pa sam si našao tanku metalnu cjevčicu cca 1-2mm promjera i završetak te originalne žice i početak produžne žice jednostavno sprešao u komadić te cjevčice...

...al rađe ti pitaj na opel club ili tu kontaktiraj člana Giz ili Stressman, oni su kolko znam čačkarili po c20xe...
__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡̡
DAČOKTT
Registered User
Registered User
Posts: 198
Joined: Sat Dec 11, 2010 7:09 pm
Location: Dugo Selo.

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by DAČOKTT »

Pa stisnut žicu u stopice od đeka,može se ona zalemit al tu vec mjenja otpor i nece dobro radit motor,A ovo sta si ti radio jeli to šljaka normalno,mislim auto ce radit normalno al ak je losa smjesa zgore ventili itd. A decko sta slaže struju slozio je preko 20 C20XE motora. zato mi preporuca da nabavim žicu jer nece radit normalno.Vec je imao problema sa tim.
sonny
Registered User
Registered User
Posts: 3615
Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
Location: Rijeka/Gorsky kotar
Contact:

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by sonny »

Ja još nisam čuo da se nešto ne može zalemit' i da će se otpor toliko drastično promijeniti da auto neće dobro raditi :D
A slagao sam nekoliko instalacija i od M2.5 i M2.8 i M1.5 i M1.5.2...
Gdje sam i rezao i produžavao kabele, lemio i izolirao što termo bužirom što kombinacijom termo bužira i Tessa trake...
I nijedan auto nije spalio klipove niti ventile ;)
Uostalom, ovo o čemu ti pričaš su signalni kabeli, kao i kod audio akustike...
Pa da zalemiš najeftiniji chinc kabel, otpor se neće promijeniti toliko da auto neće raditi...
Uostalom, koliko me sjećanje služi, radi se o piezoelektričnom elementu...
Na kraju krajeva, pogledaj si usporedne sheme M2.5 i M2.8
Ne pametujem previše, samo mi ovo o čemu pričaš nema puno smisla....

Image

Image
Image
DAČOKTT
Registered User
Registered User
Posts: 198
Joined: Sat Dec 11, 2010 7:09 pm
Location: Dugo Selo.

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by DAČOKTT »

Dobro a sa čim si ti produživao taj kabel od signala. I nisam rekao da se nemože zalemit.
Last edited by DAČOKTT on Wed Dec 22, 2010 4:56 pm, edited 1 time in total.
sonny
Registered User
Registered User
Posts: 3615
Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
Location: Rijeka/Gorsky kotar
Contact:

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by sonny »

Najobičnijom žicom...
U biti nije najobičnija....
Sa malo boljom izolacijom... Otpornom na ulje, gorivo i temperaturu do 120°C ako me sjećanje služi....

Što se tiče "produžavanja" i lemljenja oklopa takvih kabela, tih 20-30 mm "skinutog" oklopa neće uzrokovati pojavu tolikih smetnji da auto neće raditi....

EDIT :

Žao mi je što nemam slike kako je "nova" instalacija na mojoj Astri izgledala prije ovog zahvata, ali je bila kompletno iskasapljena.... Što kabeli od injektora, što od senzora opalenja na radilici, što od MAF senzora..... Pa auto najnormalnije radi dan danas....

Image Image
Last edited by sonny on Thu Dec 23, 2010 11:29 am, edited 1 time in total.
Image
DAČOKTT
Registered User
Registered User
Posts: 198
Joined: Sat Dec 11, 2010 7:09 pm
Location: Dugo Selo.

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by DAČOKTT »

Evo žica ce se zalemit pa cemo vidit rezultate.Sutra se auto završava.
Giz
Registered User
Registered User
Posts: 1794
Joined: Sat Feb 11, 2006 11:45 pm
Location: Zaprešić

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by Giz »

Kablovi sa oklopom na XEu su senzor knocka, senzor radilice i senzor bregaste ako se dobro sjećam.

Kad smo meni radili instalaciju za MegaSquirt onda smo osciloskopom snimali signal preko tih senzora i vjeruj mi da se i mali gubitak vanjskog opleta osjeti u vidu zakretanja kuta paljenja ili nemirnog rada povezanog sa cukanjem a to se pak jako osjeti na činjenici da auto slabije "vuče" i radi nemirno. Dakle, presložiti se može, lemiti se može ali bez oklopa NIKAKO!

Naime, ako knock senzor pokupi impuls generiran od svječice, alternatora ili slični impulsni signal automatski detektira knock i mjenja parametru i vidu kuta paljenja.
Slično je sa davačima signala za brzinu vrtnje preko indukcije a to su senzor radilice i bregaste. Posljedica je cukanje i nemiran ler, nerijetko i nedostatak snage.

Dakle, ne preporučam igranje sa opletom na tim kablovima.
DAČOKTT
Registered User
Registered User
Posts: 198
Joined: Sat Dec 11, 2010 7:09 pm
Location: Dugo Selo.

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by DAČOKTT »

Zalemito je,eh ali nismo palili auto jer mi je tip uvalio senzor radilice sa nekog ljevog auta.
sonny
Registered User
Registered User
Posts: 3615
Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
Location: Rijeka/Gorsky kotar
Contact:

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by sonny »

2 Giz....
Koliko je to "mali" nedostatak opleta ?
Imajte na umu da kod konektora fali dio opleta u duljini od 20 mm, originalno, pa auto radi....
Slažem se definitivno da veći gubitak opleta uzrokuje smetnje, ali kod stock motora za svaki dan sa originalnim ECU-om se to ne bi smjelo osjetiti toliko da bi auto postao nevozljiv ili rastopio klipove, kako je navedeno na početku ove teme....
Image
Giz
Registered User
Registered User
Posts: 1794
Joined: Sat Feb 11, 2006 11:45 pm
Location: Zaprešić

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by Giz »

Teško je definirati mali ali ti stari kablovi vole pucati jer imaju godina, najčešće ispadne da imaju hrpu mjesta gdje su ispucali i eto ti problema.
A baš da če to spaliti motor, siguran sam da neće ako je samo do toga.
DAČOKTT
Registered User
Registered User
Posts: 198
Joined: Sat Dec 11, 2010 7:09 pm
Location: Dugo Selo.

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by DAČOKTT »

2-soony

Po motoru je svasta rađeno,ECU je org trenutno i nitko nespominje topljenje klipova,tebi očito nije bitno ak ti auto radi kao traktor,Pa slažem da radi bez greške,nezelim nikakvo trokiranje i loše izgaranje.
Last edited by DAČOKTT on Wed Dec 29, 2010 8:01 pm, edited 1 time in total.
Giz
Registered User
Registered User
Posts: 1794
Joined: Sat Feb 11, 2006 11:45 pm
Location: Zaprešić

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by Giz »

Sonny je nešto drugo htio reći ali ga nisi shvatio očigledno. Napravite instalaciju po pravilima i problema ne bi smjelo biti.

PS
Kritično je da su sve mase ispravne jer na to pati instalacija tog motora. ;)
sonny
Registered User
Registered User
Posts: 3615
Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
Location: Rijeka/Gorsky kotar
Contact:

Odg: Žica sa otporom. ?

Post by sonny »

DAČOKTT wrote: 2-soony

Po motoru je svasta rađeno,ECU je org trenutno i nitko nespominje topljenje klipova,tebi očito nije bitno ak ti auto radi kao traktor,Pa slažem da radi bez greške,nezelim nikakvo trokiranje i loše izgaranje.
:D :D :D :D :D :D :lol: :lol:
Last edited by sonny on Thu Dec 30, 2010 9:30 am, edited 1 time in total.
Image
Post Reply

Return to “Struja”