dobar ti to woofer i kutija na kojima si slusao tog "Renia" ...[/QUOTE]
usporedno s helixom razlika je velika, znam kaj sam napisal
pitanja o gashenju svjetla
-
- Registered User
- Posts: 3004
- Joined: Fri Feb 10, 2006 9:58 am
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
pitanja o gashenju svjetla
[QUOTE=Djuro]Plocica je onoliko velika koliko je napravis da bude velika
S obzirom na broj komponenata, 5x5cm je i vise nego dosta za sve.
Ne pada mi na pamet neko smisleno mjesto gdje to staviti [/QUOTE]
U neku malenu plastičnu kutijicu, pa odmah kraj svjetla u kabini, ispod krovnog tapecirunga... Tako je kod mene već dvije godine...
S obzirom na broj komponenata, 5x5cm je i vise nego dosta za sve.
Ne pada mi na pamet neko smisleno mjesto gdje to staviti [/QUOTE]
U neku malenu plastičnu kutijicu, pa odmah kraj svjetla u kabini, ispod krovnog tapecirunga... Tako je kod mene već dvije godine...
pitanja o gashenju svjetla
[QUOTE=sonny]Dobra, ali ima jedna još bolja, koja omogućuje gašenje svjetla čim se okrene ključ u kontakt bravi ili recimo upale glavna svjetla... I još jedna prednost.. Kod ove gore sva struja sijalice prolazi kroz tranzistor snage, pošto se radi o serijskom načinu rada, pa se isti poprilično grije ( pogotovo kod smanjenja intenziteta ).. Kod druge verzije te pojave nema, pošto se radi o paralelnom načinu rada...
Dakle evo sheme.. Kondenzatorom C1 najlakše je promijeniti interval postupnog gašenja... Ulaz ACC služi za automatsko gašenje svjetla čim se na njega dovede napon 12 v ( recimo sa kontakt brave ili slično )... Ulaza može biti više, samo se onda svi spajaju preko otoprnika 220 kohma na bazu tranzistora Q6...
[/QUOTE]
Čekaj po ovoj tvojoj shemi prekidači na vratima prekidaju masu. Jel tako na svim autima?
Dakle evo sheme.. Kondenzatorom C1 najlakše je promijeniti interval postupnog gašenja... Ulaz ACC služi za automatsko gašenje svjetla čim se na njega dovede napon 12 v ( recimo sa kontakt brave ili slično )... Ulaza može biti više, samo se onda svi spajaju preko otoprnika 220 kohma na bazu tranzistora Q6...
[/QUOTE]
Čekaj po ovoj tvojoj shemi prekidači na vratima prekidaju masu. Jel tako na svim autima?
-
- Registered User
- Posts: 3114
- Joined: Fri Feb 10, 2006 1:45 am
- Location: Zagreb
- Contact:
pitanja o gashenju svjetla
DAjte vishe procitajte pokoji savjet/pravilo itd. molim vas da ove theradove ostavite na miru a pitanja postavljata u instalaciji.
nemogu stic sve cistit za vama
nemogu stic sve cistit za vama
The quieter you become the more you are able to hear
pitanja o gashenju svjetla
heh. o cem je rijec ovdje. vidim neki prekidaci ,ali ne vidim ni prvi post , a ni prvih par .
Pretpostavljam da je neki sklop za polako stisavanje svjetla na autu. Ak je to onda je to vrlo lagano za napraviti.
Pretpostavljam da je neki sklop za polako stisavanje svjetla na autu. Ak je to onda je to vrlo lagano za napraviti.
-
- Registered User
- Posts: 1170
- Joined: Fri Feb 10, 2006 11:39 am
- Location: Veliko Trgovišće
pitanja o gashenju svjetla
Izgleda da je S@ki pobriso i ono kaj ne treba ili je čak prselio u instalaciju...
hmm idem pogledat
EDIT:A joj ovo već je u instalaciji:laugh: , al di je dio na kojeg se nadovezuje ovaj gornji?
hmm idem pogledat
EDIT:A joj ovo već je u instalaciji:laugh: , al di je dio na kojeg se nadovezuje ovaj gornji?
Last edited by Matt on Sun Feb 19, 2006 10:17 pm, edited 1 time in total.
Svi elektronicki uredaji rade na bijeli dim!
Kad dim izade uredaj vise ne radi!!!
Kad dim izade uredaj vise ne radi!!!
-
- Registered User
- Posts: 129
- Joined: Sun Feb 19, 2006 9:43 pm
- Location: zagreb
- Contact:
pitanja o gashenju svjetla
hm ni meni ovo s tim bas nije jasno di se spaja to sv na kraju na vrata ili ne svijetlu ili di ono dajte ljudi nisu svi da sve znaju neko nezna pa mora da pita
ako nij tesko nek se u original post tavae tih par ndopuna
inace sve 5
ako nij tesko nek se u original post tavae tih par ndopuna
inace sve 5
1.8t LPG
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
pitanja o gashenju svjetla
Sheme sklopa za postupno gašenje svjetala nalaze se u threadu HOW TO, s@ki je zaključao thread, a višak postova za koje treba objašnjenje prebacio ovdje...
Što se tiče prve sheme, rekao sam da se radi o serijskom načinu rada, odnosna sklop se spaja u seriju sa prekidačem na vratima, te sva struja sijalice teče kroz tranzistor snage, što uzrokuje njegovo zagrijavanje... Zato on mora ići na hladilo, što povećava gabarite sklopa... Druga stvar je što se meni kod tog sklopa nekoliko puta desilo da je svjetlo ostalo uključeno konstantno... zašto ne znam, ali zbog jeftinoće istog nisam niti razbijao glavu zašto, nego sam napravio sklop sa druge sheme....
Prednosti sam napisao par postova iznad, nema grijanja, niti potrebe za hladilom tranzistora, sklop može biti postavljen neposredno uz sijalicu, te se ne moraju rezati žice... Problem se javlja kod automobila kod kojih prekidač na vratima ne prekida masu, nego plus, ali i to se može riješiti modifikacijom sheme:thumbup:
Što se tiče prve sheme, rekao sam da se radi o serijskom načinu rada, odnosna sklop se spaja u seriju sa prekidačem na vratima, te sva struja sijalice teče kroz tranzistor snage, što uzrokuje njegovo zagrijavanje... Zato on mora ići na hladilo, što povećava gabarite sklopa... Druga stvar je što se meni kod tog sklopa nekoliko puta desilo da je svjetlo ostalo uključeno konstantno... zašto ne znam, ali zbog jeftinoće istog nisam niti razbijao glavu zašto, nego sam napravio sklop sa druge sheme....
Prednosti sam napisao par postova iznad, nema grijanja, niti potrebe za hladilom tranzistora, sklop može biti postavljen neposredno uz sijalicu, te se ne moraju rezati žice... Problem se javlja kod automobila kod kojih prekidač na vratima ne prekida masu, nego plus, ali i to se može riješiti modifikacijom sheme:thumbup: