dampiranje basic
- jiva
- Registered User
- Posts: 1883
- Joined: Sat Jun 06, 2009 10:25 am
- Location: Karlovac
dampiranje basic
Odlučio sam se dampirati vrata, i naravno laik sa 100%, koristio sam funkciju search, ali više-manje sve su to teme na pojedina pitanja, ništa osnovno
Ja sam ovdje gušter, i do prije par mjeseci nisam niti znao da se vrata dumpiraju u svrhu bla-bla, zato molim za sebe i nas više da nastavite how-to tutorial slijed
1. Skinite tapecirung sa vrata
2......
3......
etc...:-)
Ja sam ovdje gušter, i do prije par mjeseci nisam niti znao da se vrata dumpiraju u svrhu bla-bla, zato molim za sebe i nas više da nastavite how-to tutorial slijed
1. Skinite tapecirung sa vrata
2......
3......
etc...:-)
Last edited by jiva on Sat Jun 27, 2009 4:01 pm, edited 1 time in total.
kada zažmiriš i zaželiš nešto a ono šipak....to je znak da te Bog ignorira
-
- Registered User
- Posts: 3708
- Joined: Thu Oct 05, 2006 3:05 pm
- Location: Kaštela
- Contact:
Odg: dumpiranje basic
how to sekcija ne služi da se pita kako nešto napravit nego da se stavi kako nešto napravit
nije dumpiranje nego dampiranje
inače skinu se tapecirunzi, očisti lim benzinon za čišćenje ili slično, i lipi materijal
materijal je prije potribno zagrijat(industrijski fen) pa onda lipit, neki rade tako da zalipe na lim pa onda griju
bitno je nakon lipljenja dobro utisnit materijal
liti na velikin temperaturama i nije potriban fen, dosta je materijal ostavit na suncu malo
nije dumpiranje nego dampiranje
inače skinu se tapecirunzi, očisti lim benzinon za čišćenje ili slično, i lipi materijal
materijal je prije potribno zagrijat(industrijski fen) pa onda lipit, neki rade tako da zalipe na lim pa onda griju
bitno je nakon lipljenja dobro utisnit materijal
liti na velikin temperaturama i nije potriban fen, dosta je materijal ostavit na suncu malo
Last edited by fatal_error on Sat Jun 27, 2009 1:30 pm, edited 1 time in total.
Moram ići kući jesti, stari će mi srati
- jiva
- Registered User
- Posts: 1883
- Joined: Sat Jun 06, 2009 10:25 am
- Location: Karlovac
Odg: dumpiranje basic
pa netko če nadopuniti slijed, pa če biti kako nešto napraviti
kada zažmiriš i zaželiš nešto a ono šipak....to je znak da te Bog ignorira
- dtr
- Newbie
- Posts: 59
- Joined: Fri Mar 20, 2009 2:07 pm
- Location: Kastav (Rijeka)
- Contact:
Odg: dumpiranje basic
pogle moju instalaciju, ima dosta slika
http://www.cice.com.hr/novo/index.php?topic=28872.0
a i ja sam isto tako krenuo od nule
http://www.cice.com.hr/novo/index.php?topic=28872.0
a i ja sam isto tako krenuo od nule
- jiva
- Registered User
- Posts: 1883
- Joined: Sat Jun 06, 2009 10:25 am
- Location: Karlovac
Odg: dumpiranje basic
svaka čast na trudu
kada zažmiriš i zaželiš nešto a ono šipak....to je znak da te Bog ignorira
-
- Newbie
- Posts: 87
- Joined: Thu Dec 01, 2011 10:41 am
- Location: Pula
Odg: dampiranje basic
mene ovo zanima ako ima negdje objasnjeno.
- karlo
- Registered user
- Posts: 714
- Joined: Mon Oct 04, 2010 1:10 pm
- Location: Zagreb
Odg: dampiranje basic
zaguglaj: car sound damping, deadening ili sl. imas na netu hrpu toga
-
- Registered User
- Posts: 573
- Joined: Thu Apr 05, 2012 2:26 pm
- Location: novska
-
- Registered User
- Posts: 672
- Joined: Wed Jan 02, 2008 2:28 pm
- Location: Zagreb
-
- Newbie
- Posts: 87
- Joined: Thu Dec 01, 2011 10:41 am
- Location: Pula
Odg: dampiranje basic
znam da ima a i googlao sam... sto ljudi sto cudi, pa sam mislio da ce se ovdje naci netko tko ce mi to objasniti malo bolje...
skuzio sam da se koriste materijali namjenjeni gradevini koji mnogi pljuju da u tu svrhu ne valjaju, a opet dobra vecina je pocela od toga ili koristi i danas te da postoje materijali namjenjeni striktno tome..
e sad ja koliko sam skuzio materijali namjenjeni striknto tome su ubiti ista stvar samo pudno deblji.. :D
e sad kad smo ustanovili da su to samoljepljive bitumenske trake, krenimo sa dampiranjem. :)
da li cijeli vanjski lim ljepit ili je dovoljno samo kriticne dijelo kako to neki kazu? ako je dovoljno samo kriticne dijelove koji su to?
unutarnji lim se isto dampira, da li je nuzno zatvarat rupe na vratima? sta se dobije sa tim? jasno mi je sa ovim prije da se umrtve limovi ali zatvaranjem rupa?
i tako imam ja puno pitanja samo ih se trebam sjetit.. :lol:
skuzio sam da se koriste materijali namjenjeni gradevini koji mnogi pljuju da u tu svrhu ne valjaju, a opet dobra vecina je pocela od toga ili koristi i danas te da postoje materijali namjenjeni striktno tome..
e sad ja koliko sam skuzio materijali namjenjeni striknto tome su ubiti ista stvar samo pudno deblji.. :D
e sad kad smo ustanovili da su to samoljepljive bitumenske trake, krenimo sa dampiranjem. :)
da li cijeli vanjski lim ljepit ili je dovoljno samo kriticne dijelo kako to neki kazu? ako je dovoljno samo kriticne dijelove koji su to?
unutarnji lim se isto dampira, da li je nuzno zatvarat rupe na vratima? sta se dobije sa tim? jasno mi je sa ovim prije da se umrtve limovi ali zatvaranjem rupa?
i tako imam ja puno pitanja samo ih se trebam sjetit.. :lol:
-
- Registered User
- Posts: 672
- Joined: Wed Jan 02, 2008 2:28 pm
- Location: Zagreb
Odg: dampiranje basic
e, ajde pročitaj ovo kaj sam ti postao, imaš sve u opisu, i koliko antirezonantnih stvari poljepit i gdje, i koliko neoprena i gdje itd, itd.....
-
- Newbie
- Posts: 87
- Joined: Thu Dec 01, 2011 10:41 am
- Location: Pula
Odg: dampiranje basic
e jos kad bi razumio sta covjek pise..
-
- Registered User
- Posts: 672
- Joined: Wed Jan 02, 2008 2:28 pm
- Location: Zagreb
-
- Registered User
- Posts: 3369
- Joined: Mon Feb 13, 2006 12:50 pm
- Location: Ljubljana/SLO
Odg: dampiranje basic
preporuka je upotreba kvalitetnih damping materijala tipa Dynamat, STP, SilentCoat, RoadKill, ......
dobro je kombinirat razlicite materijale...prvi sloj ili dva se lijepe katranske ploce koje dampiraju vibracije, onda se moze aplicirat Brax ExVibration pasta i preko toga jos closed cell foam ili MLV koji smanjivaju buku. U vrata se NIKADA ne stavlja open cell spuzva jer ce se napit vode i evo problema sa smradom i propadanjem spuzve....no good
Preporuceno je da se vise dampira dno auta, koloteci, i pozarna stijena...to donosi najbolje rezultate.
iza drivera se stavlja deflex pad da se jos dodatno attenuira zvucni val sa straznje strane membrane, smanjuje distorziju....
za dampiranje se moze koristit i neki naravni materijali koji su puno jeftiniji od gore spomenutih i rade barem toliko dobro ko komercialne varjante......vise nakon oglasa
dobro je kombinirat razlicite materijale...prvi sloj ili dva se lijepe katranske ploce koje dampiraju vibracije, onda se moze aplicirat Brax ExVibration pasta i preko toga jos closed cell foam ili MLV koji smanjivaju buku. U vrata se NIKADA ne stavlja open cell spuzva jer ce se napit vode i evo problema sa smradom i propadanjem spuzve....no good
Preporuceno je da se vise dampira dno auta, koloteci, i pozarna stijena...to donosi najbolje rezultate.
iza drivera se stavlja deflex pad da se jos dodatno attenuira zvucni val sa straznje strane membrane, smanjuje distorziju....
za dampiranje se moze koristit i neki naravni materijali koji su puno jeftiniji od gore spomenutih i rade barem toliko dobro ko komercialne varjante......vise nakon oglasa
For Fast Moving Concerts
Team LBaudio
Team Hybrid audio
CUSTOM AEROPORTS and INSTALLS
2x WR SETTER dBDrag S-B -156.7dB - 2005
http://www.lbaudio.org
Team LBaudio
Team Hybrid audio
CUSTOM AEROPORTS and INSTALLS
2x WR SETTER dBDrag S-B -156.7dB - 2005
http://www.lbaudio.org
-
- Registered User
- Posts: 2505
- Joined: Thu Aug 02, 2007 8:23 am
- Location: NS/Footog, Cyberia
Odg: dampiranje basic
ne katranske ploce koje su jeftine ali su i bulja, nego butyl (tj Dynamat, Alubutyl, STP itd)