Natuknice za takmicare
-
- Registered User
- Posts: 1041
- Joined: Fri Feb 10, 2006 10:15 am
Natuknice za takmicare
Evo neki detalji koji su mali ali pocetnici neznaju,nadopunjujte iskustva ali nemojte OT "ovo je ovako ovo je onako".Ja pišem svoja iskustva pa ako se nekome razlikuju neka napiše.Neke tajne se ne smiju odavat ali sitnice koje puno znace mogu.
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi može i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slušanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to više nece držat,zato kupite matice za drvo,one šta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegneš.
Kod sastavljanja kutije ne žalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz niže.
PORT-ako vec trošite lovu za spl sustav potrošite još koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te više sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu(ako su u gepeku ako su malo naprijed gledaju u krov).
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte žalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme poviše 1kw obavezno kabel 50mm2 i više.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvažnije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.
Sigurno ima još stvari koje sam zaboravija,a ima oni koje se ne govore
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi može i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slušanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to više nece držat,zato kupite matice za drvo,one šta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegneš.
Kod sastavljanja kutije ne žalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz niže.
PORT-ako vec trošite lovu za spl sustav potrošite još koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te više sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu(ako su u gepeku ako su malo naprijed gledaju u krov).
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte žalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme poviše 1kw obavezno kabel 50mm2 i više.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvažnije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.
Sigurno ima još stvari koje sam zaboravija,a ima oni koje se ne govore
Last edited by Spekny on Wed Mar 01, 2006 5:50 pm, edited 1 time in total.
-
- Registered User
- Posts: 3369
- Joined: Mon Feb 13, 2006 12:50 pm
- Location: Ljubljana/SLO
Natuknice za takmicare
[QUOTE=Spekny]Evo neki detalji koji su mali ali pocetnici neznaju,nadopunjujte iskustva ali nemojte OT "ovo je ovako ovo je onako".Ja pisem svoja iskustva pa ako se nekome razlikuju neka napise.Neke tajne se ne smiju odavat ali sitnice koje puno znace mogu.
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi moze i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slusanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to vise nece drzat,zato kupite matice za drvo,one sta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegnes.
Kod sastavljanja kutije ne zalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz nize.
PORT-ako vec trosite lovu za spl sustav potrosite jos koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te vise sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju sajbu.
Zadnja sjedala skroz polozit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte zalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme povise 1kw obavezno kabel 50mm2 i vise.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvaznije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.
Sigurno ima jos stvari koje sam zaboravija,a ima oni koje se ne govore ?[/QUOTE]
nemoj previse kazat
KUTIJA ZA SPL-mora biti sa pravim kutovima,nesmije imat kosu stranicu(bar tako svi prakticiraju)
Debljina medijapana je dosta 18mm,ako su jaki subovi moze i jace.
Kutiju preci iznutra sa fiberom,samo smola netreba vuna osim na rubove koje je dobro malo zaoblit sa fiberom.
Uvecini slucajeva kutija za spl ima manji volumen nego ona za slusanje.
Nemojte koristit vide za drvo kod zavidavanja subova jer nakon par skidanja to vise nece drzat,zato kupite matice za drvo,one sta imaju bodlje koje se zabiju kad prvi put stegnes.
Kod sastavljanja kutije ne zalite na vidama i drvofixu.Port i subovi naravno da moraju biti sa iste strane.
Kod dizajniranja kutije pazite na frekvu auta,frekva kutije mora ici 5-10Hz nize.
PORT-ako vec trosite lovu za spl sustav potrosite jos koju kunu za aero port.Puno znaci,cak ce te vise sobit sa jednim aeroportom nego malo jacim ampom.
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju sajbu.
Zadnja sjedala skroz polozit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
NAPAJANJE-nemojte zalit na kablovima i akomulatoru,za sve sisteme povise 1kw obavezno kabel 50mm2 i vise.
SUBOVI-obavezno ih usvirati barem 20h.
KABELI-sa ampa na subove trebaju ici direkt,bez dodatni terminala.
DUMPIRANJE-mjenja rez. frekvu auta.
Najvaznije je dumpirat krov ali i najzahtjevnije,zbog skidanja tapecirunga.
EQVILAJZERI-svi bassbostevi i sl. sranja treba stavit na 0(flat).Ako na HU imate sub gain,povecat do zamalo max.
FREKVE-nemojte slucajno pustit neku nisku frekvu i zatim navrnut amp jer ce subovi ici u vjetar.
Sigurno ima jos stvari koje sam zaboravija,a ima oni koje se ne govore ?[/QUOTE]
nemoj previse kazat
For Fast Moving Concerts
Team LBaudio
Team Hybrid audio
CUSTOM AEROPORTS and INSTALLS
2x WR SETTER dBDrag S-B -156.7dB - 2005
http://www.lbaudio.org
Team LBaudio
Team Hybrid audio
CUSTOM AEROPORTS and INSTALLS
2x WR SETTER dBDrag S-B -156.7dB - 2005
http://www.lbaudio.org
-
- Registered User
- Posts: 1041
- Joined: Fri Feb 10, 2006 10:15 am
Natuknice za takmicare
ovo su stvari koje se znajubarem 90% ljudi.Ostalo se ne govori.
-
- Moderator
- Posts: 16927
- Joined: Sat Feb 11, 2006 12:32 am
- Location: Hreljin
Natuknice za takmicare
ima još toga,ali nemojmo previše....
- V12 Sound
- Registered User
- Posts: 2611
- Joined: Fri Feb 10, 2006 11:42 am
- Location: Rijeka
- Contact:
Natuknice za takmicare
[QUOTE=Spekny]
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu.
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
[/QUOTE]
Na tvom mjestu bih malo razmislio o ovome... jer nisu svi auti isti...niti imaju isti oblik tako da kako bi rekli izbaci ovaj dio jer ako si gledao slike sa bilo kojeg ozbiljnijeg natjecanja mogao si primjetiti da vecina natjecatelja drzi subove okrenute prema krovu : Hrvoje , frajer koji je zastupnik DD-a u Sloveniji (LB ce me sjetit za ime:laugh: ), uglavnom velika vecina ''ozbiljnijih'' natjecatelja osim mozda Hermana koji ima sasvim drugaciji tip vozila i LB ekipe koja ima sasvim drugaciju kutiju ...
Uglavnom da skratim : POSTAVA - sve je individualno od auta do auta...
POSTAVA-kutija u vecini slucajeva treba biti okrenuta sa subovima gore,gurnuta skroz na kraj auta tako da subovi gledaju u zadnju šajbu.
Zadnja sjedala skroz položit,a prednja povuc skroz napred i dignut ih da naslon zaa glavu udre u krov.
[/QUOTE]
Na tvom mjestu bih malo razmislio o ovome... jer nisu svi auti isti...niti imaju isti oblik tako da kako bi rekli izbaci ovaj dio jer ako si gledao slike sa bilo kojeg ozbiljnijeg natjecanja mogao si primjetiti da vecina natjecatelja drzi subove okrenute prema krovu : Hrvoje , frajer koji je zastupnik DD-a u Sloveniji (LB ce me sjetit za ime:laugh: ), uglavnom velika vecina ''ozbiljnijih'' natjecatelja osim mozda Hermana koji ima sasvim drugaciji tip vozila i LB ekipe koja ima sasvim drugaciju kutiju ...
Uglavnom da skratim : POSTAVA - sve je individualno od auta do auta...
Dva brata uboga j**u jedan drugoga...
-
- Registered User
- Posts: 1041
- Joined: Fri Feb 10, 2006 10:15 am
Natuknice za takmicare
pa i ja sam reka okrenuto prema krovu,šta ti nije jasno,svi koje znam kada su okrenuli subove prema gore su dobili veci rezultat.A i napisa sam da je ovo moje iskustvo,vi pišite svoja.Ovo šta piše da gledaju u šajbu pa to i rade kada su u gepeku put gore okrenuti,da su položeni gledali bi u lim od gepeka ne u staklo.
Krivo si skonta.
Krivo si skonta.
Natuknice za takmicare
Ja sam najbolji razultat postigao sa subowima prema gora, ali sa malo nagnutom kutijom prema staklu zadnjem...
- Schultz
- Registered User
- Posts: 2479
- Joined: Fri Feb 10, 2006 1:20 pm
- Location: Sušak, Rijeka
- Contact:
Natuknice za takmicare
Najbitnija stvar koja treba je termlab....
Bez njega mozhesh samo fantazirati....
Bez njega mozhesh samo fantazirati....
Malvazijski tigar
-
- Registered User
- Posts: 1656
- Joined: Sun Feb 12, 2006 9:55 pm
- Location: vukovar
Natuknice za takmicare
[QUOTE=Spekny]da preporuca se da se malo nagne,to sve ovisi o autu ali u 90% slucajeva subovi prema gore.[/QUOTE]
A šta sa autima koji imaju gepek,ali im se otvara i šajba sa gepekom,tj peta vrata?Ja imam toleda:crybaby: ,kutiju zakucam na kraj auta,skoro mi subovi udaraju u zadnji vezni lim i tek onda imam neki rezultat,sve ostalo je za 2-3 db manje.Sve to zavisi od oblika auta.
A šta sa autima koji imaju gepek,ali im se otvara i šajba sa gepekom,tj peta vrata?Ja imam toleda:crybaby: ,kutiju zakucam na kraj auta,skoro mi subovi udaraju u zadnji vezni lim i tek onda imam neki rezultat,sve ostalo je za 2-3 db manje.Sve to zavisi od oblika auta.
-
- Registered User
- Posts: 1041
- Joined: Fri Feb 10, 2006 10:15 am
Natuknice za takmicare
pa govorim o autima kojima se otvara šajba,kao mom focusu,golfu,puntu...kod njih igra samo nabit skroz pozadi i okrenut put gore.
-
- Registered User
- Posts: 1656
- Joined: Sun Feb 12, 2006 9:55 pm
- Location: vukovar
Natuknice za takmicare
[QUOTE=Spekny]pa govorim o autima kojima se otvara šajba,kao mom focusu,golfu,puntu...kod njih igra samo nabit skroz pozadi i okrenut put gore.[/QUOTE]
U Toledu,Vectri....da ne nabrajam znaš sada na koje ja mislim.To što si ti rekao je ok,ali ima ovakvih automobila di se otvara šajba ali je kraće rečeno gepek za db u k....!Ja bi mog toleda najradije prodao zbog loših rezultata,nije za to i moš ga j....!:crybaby:
U Toledu,Vectri....da ne nabrajam znaš sada na koje ja mislim.To što si ti rekao je ok,ali ima ovakvih automobila di se otvara šajba ali je kraće rečeno gepek za db u k....!Ja bi mog toleda najradije prodao zbog loših rezultata,nije za to i moš ga j....!:crybaby:
- Brucci
- Administrator
- Posts: 2141
- Joined: Wed Feb 08, 2006 1:48 am
Natuknice za takmicare
[QUOTE=Schultz]Najbitnija stvar koja treba je termlab....
Bez njega mozhesh samo fantazirati....[/QUOTE]
Potpisujem Bez TermLaba nema ozbiljnijeg rezultata.
Bez njega mozhesh samo fantazirati....[/QUOTE]
Potpisujem Bez TermLaba nema ozbiljnijeg rezultata.
-
- Registered user
- Posts: 924
- Joined: Mon Feb 20, 2006 10:34 pm
- Location: Rijeka
Natuknice za takmicare
meni u golfini je reza bila veča s subom okrenutim prema zadnjem kraju
- zero_q1
- Registered User
- Posts: 1462
- Joined: Sat Feb 11, 2006 11:57 am
- Location: Nürnberg (D)
- Contact:
Natuknice za takmicare
položaj kutije ovisi od auta do auta... i treba testirati na termlabu...drugo ne pomaže....
SB:149.6dB@53Hz
Street Stock HR record holder
db team:
"AK OMIŠALJ"
[url=http://www.akomisalj.hr]www.akomisalj.hr[
Street Stock HR record holder
db team:
"AK OMIŠALJ"
[url=http://www.akomisalj.hr]www.akomisalj.hr[