Tipo 2.0 16 V Turbo
-
- Registered User
- Posts: 200
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:54 pm
Tipo 2.0 16 V Turbo
Motor je iz lancie delte evo 2, motor je bio unutra, ali jako jako lose slozen.
Sto se tice zamasnjaka malo cu ga olaksati, a radilicu na tom motoru nije pametno dirati jer u 99% slucajeva pukne. Sto se tice hibridne turbine, to ti je turbo koji i na visokim okretajima fila tlak, do sada mi je u 3 brzini na cca 5500 okretaja slabio turbo, osjetno je bilo slabije nego 1 i 2 brzina, a sa ovim turbom auto bi i na 6000 okretaja trebao imati sut turbine.
Sto se tice zamasnjaka malo cu ga olaksati, a radilicu na tom motoru nije pametno dirati jer u 99% slucajeva pukne. Sto se tice hibridne turbine, to ti je turbo koji i na visokim okretajima fila tlak, do sada mi je u 3 brzini na cca 5500 okretaja slabio turbo, osjetno je bilo slabije nego 1 i 2 brzina, a sa ovim turbom auto bi i na 6000 okretaja trebao imati sut turbine.
:cheers::duda::drinks_wine:
-
- Registered user
- Posts: 924
- Joined: Mon Feb 20, 2006 10:34 pm
- Location: Rijeka
Tipo 2.0 16 V Turbo
Što se tiče hibridne turbine ti si opisao jedan od mogučih efekata a ne to što je hibridna turbina
-
- Registered User
- Posts: 535
- Joined: Mon Feb 20, 2006 8:53 am
- Location: Zagreb-Dubrava
Tipo 2.0 16 V Turbo
svaka cast na projektu.... . FIAT
-
- Registered User
- Posts: 200
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:54 pm
Tipo 2.0 16 V Turbo
[QUOTE=vwfan]Što se tiče hibridne turbine ti si opisao jedan od mogučih efekata a ne to što je hibridna turbina[/QUOTE]
Ravnomjerniji je omjer lopatica te je drugaciji nagib samih lopatica, ima bolji usis itd.
Ravnomjerniji je omjer lopatica te je drugaciji nagib samih lopatica, ima bolji usis itd.
:cheers::duda::drinks_wine:
-
- Registered User
- Posts: 474
- Joined: Wed Apr 26, 2006 9:01 pm
- Contact:
Tipo 2.0 16 V Turbo
[QUOTE=raptor_ri]Nisam poludio nego mi je auto postao spor:laugh:, odlucio sam napraviti auto da bude siguran na cesti a ne da on ide kuda on hoce. Motor cu napraviti posto je bilo jako puno fusa i gubitaka snage. Gile kaze da je auto kidao,a da vidis turbinu na sta lici, neznam dali je radila sa pola snage ili manje:laugh: osovina ima lufta totalno, sada ide vjerojatno neki hibrid gore.[/QUOTE]
Rollbar --> jedini nacin da ti budes sigurniji u njemu , a sto se tice ostalog samo pamet u glavu i nemas problema
Veliki za TIPA
Rollbar --> jedini nacin da ti budes sigurniji u njemu , a sto se tice ostalog samo pamet u glavu i nemas problema
Veliki za TIPA
POLICAJAC: Gospodine, Vi ste pijani-crvene su vam oci!
. Ako cemo se vrijedzati i Vi imate klempave usi!!
. Ako cemo se vrijedzati i Vi imate klempave usi!!
-
- Moderator
- Posts: 16927
- Joined: Sat Feb 11, 2006 12:32 am
- Location: Hreljin
Tipo 2.0 16 V Turbo
[QUOTE=L_imach]Rollbar --[/QUOTE]
ne,ne,ne dario ne dolazi u obzir nikako:vamp:
sto se tiče pameti to mu stoji,a i ne razmišlja kao neki mulci,on vozi kako treba....
ne,ne,ne dario ne dolazi u obzir nikako:vamp:
sto se tiče pameti to mu stoji,a i ne razmišlja kao neki mulci,on vozi kako treba....
-
- Registered User
- Posts: 1656
- Joined: Sun Feb 12, 2006 9:55 pm
- Location: vukovar
Tipo 2.0 16 V Turbo
[QUOTE=raptor_ri]Motor je iz lancie delte evo 2, motor je bio unutra, ali jako jako lose slozen.
Sto se tice zamasnjaka malo cu ga olaksati, a radilicu na tom motoru nije pametno dirati jer u 99% slucajeva pukne. Sto se tice hibridne turbine, to ti je turbo koji i na visokim okretajima fila tlak, do sada mi je u 3 brzini na cca 5500 okretaja slabio turbo, osjetno je bilo slabije nego 1 i 2 brzina, a sa ovim turbom auto bi i na 6000 okretaja trebao imati sut turbine.[/QUOTE]
imam sličnih problema...napuca ga i onda kao da stane....ali nema potrebe da za sada to diram...ali za 2-3 nedelje...bit će sporo pa ćemo opet u radionu....jedva čekam da se provozamo....
Sto se tice zamasnjaka malo cu ga olaksati, a radilicu na tom motoru nije pametno dirati jer u 99% slucajeva pukne. Sto se tice hibridne turbine, to ti je turbo koji i na visokim okretajima fila tlak, do sada mi je u 3 brzini na cca 5500 okretaja slabio turbo, osjetno je bilo slabije nego 1 i 2 brzina, a sa ovim turbom auto bi i na 6000 okretaja trebao imati sut turbine.[/QUOTE]
imam sličnih problema...napuca ga i onda kao da stane....ali nema potrebe da za sada to diram...ali za 2-3 nedelje...bit će sporo pa ćemo opet u radionu....jedva čekam da se provozamo....
-
- Registered User
- Posts: 200
- Joined: Mon Apr 03, 2006 7:57 pm
- Location: Lič-Ri
Tipo 2.0 16 V Turbo
Raptor_ri kolko vec dugo imas ovog tipa?
Street B - 138.8db (139.3db) - First time!!!;-)
-
- Registered User
- Posts: 200
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:54 pm
-
- Registered User
- Posts: 200
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:54 pm
Tipo 2.0 16 V Turbo
To Alex: Sta stane, dali okretaji stanu na cca 5000 pa se vise nedizu ili na visim okretajima sporije dize okretaje
:cheers::duda::drinks_wine:
-
- Registered User
- Posts: 128
- Joined: Mon Mar 13, 2006 8:35 pm
- Location: Rijeka
Tipo 2.0 16 V Turbo
svaka cast tipic ti stvarno lijepo izgleda. a mogu mislit kako tek ide:wee:
-
- Registered User
- Posts: 200
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:54 pm
-
- Registered User
- Posts: 1656
- Joined: Sun Feb 12, 2006 9:55 pm
- Location: vukovar
Tipo 2.0 16 V Turbo
[QUOTE=raptor_ri]To Alex: Sta stane, dali okretaji stanu na cca 5000 pa se vise nedizu ili na visim okretajima sporije dize okretaje[/QUOTE]
ma teško idu dalje.....razmišljam kako namestiti da se možda kasnije pali,jer već imam problema sa startom....pa da malkice ode dalje u obrtaje....
ma teško idu dalje.....razmišljam kako namestiti da se možda kasnije pali,jer već imam problema sa startom....pa da malkice ode dalje u obrtaje....
Tipo 2.0 16 V Turbo
[QUOTE=raptor_ri]Motor je iz lancie delte evo 2, motor je bio unutra, ali jako jako lose slozen.
Sto se tice zamasnjaka malo cu ga olaksati, a radilicu na tom motoru nije pametno dirati jer u 99% slucajeva pukne. Sto se tice hibridne turbine, to ti je turbo koji i na visokim okretajima fila tlak, do sada mi je u 3 brzini na cca 5500 okretaja slabio turbo, osjetno je bilo slabije nego 1 i 2 brzina, a sa ovim turbom auto bi i na 6000 okretaja trebao imati sut turbine.[/QUOTE]
Pa jeli to mozda turbina promjenjive geometrije ili je opet nesto drugacije?
Sto se tice zamasnjaka malo cu ga olaksati, a radilicu na tom motoru nije pametno dirati jer u 99% slucajeva pukne. Sto se tice hibridne turbine, to ti je turbo koji i na visokim okretajima fila tlak, do sada mi je u 3 brzini na cca 5500 okretaja slabio turbo, osjetno je bilo slabije nego 1 i 2 brzina, a sa ovim turbom auto bi i na 6000 okretaja trebao imati sut turbine.[/QUOTE]
Pa jeli to mozda turbina promjenjive geometrije ili je opet nesto drugacije?