MAXI Tuning Više Nepostoji

Komentari na tekstove u dotičnom magazinu
Locked
206turbo 1.6

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by 206turbo 1.6 »

ako ti kazes da je tako onda je tako, !!!!
zelim svima sve najbolje, i cjenim svaciji trud, vec davno sam po forumima dao ideju o bar jednom godisnjem " hrvatskom wortersee-u" , ja i kolega meex-pu odavno radimo na promociji tuninga u istri i ne kazemo da je lako,
ali eto trudimo se ,pripremamo evente i ako nista drugo bar se trudimo!!! nikad na tome nismo zaradili(jer smo budale) ali to nam ni nije primarni cilj!!!
ako bude trebalo vjerujem da vam mozemo pomoci na nekoliko nacina, mislim da se preko vas i novog casopisa na samom pocetku moze puno toga popraviti na sceni, ali na samom pocetku jer kasnije je neke greske ili nedostatke nemoguce popraviti!!!! kad se vec toliko trudite vjerujem da imate podrsku dosta ljudi, i da se moze napraviti kvalitetan casopis , ako i ponestane tema na nekom forumu se uvijek moze naci nesto zanimljivo, pa makar i ne bilo nesto extra , bitno da je TUNIRANO- I DA JE HRVATSKO
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

Super, to je odlicno da se trudite, tako ce jedino nesto pravo desiti. Mislim da se kod nas tuning mora razvijati u slijedecim koracima: 1. mora se pojaviti jedna jaka i ozbiljna tuning firma (kao u Italiji Wiess i sl) koja ce imati monopol i pomesti trziste smeca i uvesti kvalitetnu robu po fer, ustaljenim cijenama, isporukama odmah ili u roku 48h (moguce kad udjemo u EU). 2. onda ce se iskristalizirati kamo ce krenuti 402sr i mozda ce se pojaviti netko novi, jednak ili bolji u organizaciji evenata. 3. uvoznik (nas novi, ovaj put pravi, monopolist, tuning distributer) bi mogao pokrenuti nesto kao svoj bilten koji bi imao karakteristiku tuning magazina. Mozda vam sve ovo zvuci suprotno logici slobodnog trzista i sl, ali mislim da ce se tako nesto desiti kroz dogledno vrijeme jer se desilo i svugdje u EU
206turbo 1.6

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by 206turbo 1.6 »

vjerujem da bi se tako nesto moglo desiti i kod nas, ali dok se ne desi trebamo "sami " nekako usmjeravati tuning na pravi smjer, nelogicno mi je da svake godine na style-u pobijedi ili je medju prva tri isti auto, a ima bar 10 novih i nevidjenih da ne kazem kompletnijih i kvalitetnijih!
dok god je tako sve ide u krivom smjeru,mozda je za to kriv i 402 jer ima premalo velikih dogadjaja da bi se svi privukli, zato mi je stalno na pameti nesto kao "wortersee" , "bodensee" "recaro days" ili slicno, neki event gdje se ljudi ne moraju nuzno natjecati (jer kod nas se jos gleda da "ako ne pobjedim druge godine ne dolazim") da bi sa vozilom (kakvo god ono bilo)usli medju "odabrane", vec samo izloziti svoj rad , ideju, mislim da je bitnije razviti neku izlagacku naviku kod ljudi nego natjecateljsku, pa ako i padne neki pehar za recimo TOP 10 super!
po meni , mislim da bi bilo vise ljudi na eventima , ljudi bi bili zadovoljniji, i atmosfera bi bila puno opustenija nego kod natjecanja!
NoNamed
Registered User
Registered User
Posts: 301
Joined: Mon Jul 23, 2007 8:02 pm
Location: Pula

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by NoNamed »

Pametno zborite,jer neki ljudi nemaju love za tunirat svoj auto,a ipak žele biti u tome svijetu,žele dolazit na natjecanja,a porazi ih samo odbijaju jer tatini sinovi imaju 50k eura za ulupit u auto.
Tuning for life[PHP][/PHP]
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

[QUOTE=206turbo 1.6]vjerujem da bi se tako nesto moglo desiti i kod nas, ali dok se ne desi trebamo "sami " nekako usmjeravati tuning na pravi smjer, nelogicno mi je da svake godine na style-u pobijedi ili je medju prva tri isti auto, a ima bar 10 novih i nevidjenih da ne kazem kompletnijih i kvalitetnijih!
dok god je tako sve ide u krivom smjeru,mozda je za to kriv i 402 jer ima premalo velikih dogadjaja da bi se svi privukli, zato mi je stalno na pameti nesto kao "wortersee" , "bodensee" "recaro days" ili slicno, neki event gdje se ljudi ne moraju nuzno natjecati (jer kod nas se jos gleda da "ako ne pobjedim druge godine ne dolazim") da bi sa vozilom (kakvo god ono bilo)usli medju "odabrane", vec samo izloziti svoj rad , ideju, mislim da je bitnije razviti neku izlagacku naviku kod ljudi nego natjecateljsku, pa ako i padne neki pehar za recimo TOP 10 super!
po meni , mislim da bi bilo vise ljudi na eventima , ljudi bi bili zadovoljniji, i atmosfera bi bila puno opustenija nego kod natjecanja![/QUOTE]

Osobno, sudio sam style na 402 i mogu reci da je cijeli postupak ocjenjivanja prilicno komercijalno formuliran. Ukratko, najvise bodova mozete dobiti ako ste najvise stvari "napravili" na autu. Tek se ocjenom za konacni dojam moze popraviti ukupna ocjena. To znaci da auto koji ima hrpu gluposti napravljenih ima sansu skupiti vise bodova jer mu se bodovi daju zato sto je uopce nesto napravio, a onda se tek na kraju daje ocjena kako to sve zajedno pase.. Auti koji su po mom misljenju najsmislenije napravljeni, vidi se trud u detaljima, al nisu isli u neke ekstreme tesko da mogu pobijediti ili biti u "top nesto". Ok, ipak se ukusi razlikuju, al mislim da najbolji auto nebi trebao nuzno biti "over the top" i imati BAS SVE sto je danas u trendu, od visebojnog laka, ogromnih spoilera, lambo vrata, chrome felgi... Mislim da suptilni detalji mogu puno vise reci o autu i cijeloj filozofiji njegovog tuniranja. Osobno, puno vise bi paznju obratio na nacin na koji je oprema ugradjena jer se moze vidjet svakakvog slamperaja, auto super izgleda s 10 metara, a kad dodjes blizu same vezice, rupe, sve stoji na koso, rupice u fileru, lose lakiranje, uglavnom totalni kokosinjac.
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

[QUOTE=NoNamed]Pametno zborite,jer neki ljudi nemaju love za tunirat svoj auto,a ipak žele biti u tome svijetu,žele dolazit na natjecanja,a porazi ih samo odbijaju jer tatini sinovi imaju 50k eura za ulupit u auto.[/QUOTE]

Dobro si to primjetio, no kako sam dugo u tom poslu, primjetio sam da najvise takvih tunera s manjim budzetom i odustaje od tuninga jer se razocara u cijeloj prici. S nekima od njih sam razgovarao pa kao glavni razlog kazu da je sto su neki pocetni kapital utrosili u "gluposti" pa su se nasli usred posla, nit su nesto napravili niti imaju za dalje. To je mislim upravo nedostatak pravilnog formiranja misljenja od strane magazina odnosno nekog nepristranog, a ne trgovca koji najcesce "uvaljuje" ono sto ima za taj auto na lageru ili sto najbolje ide...
To izgleda ovako:
"Imam P206 1.6 16V, imam 20000kn i zelim tunirati, sto imate?"
- Imam ti prednji branik, zadnji branik, pragove, imam ti i alu spoiler za otraga sa karbonom, mrak je, zadnje led lampe, federe za spustanje, glupo ti je trosit na amortizere, pa auto ti ima tek 80000km, stavis si simota gljivu da dobijes zvuka. Felge si nemoj mjenjat, dobro ce to izgledat. Eto, s lakiranjem i montazom ti je to ta lova! Eto, jos ti ubacim ledice za prednje farove! Taman ti ostane lova za zatamnit sajbe!
A da je pameti to bi trebalo izgledati ovako:
-Uzmi federe za spustanje, a imam ti i amortizere OMP i Koni, to ti treba na 206-ici ako zelis biti siguran kad malo jurnes, a i imas 80K km, vec su zreli za promjenu. Nemoj ici na vece kotace od 15", ionako imas manji budzet. Uzmi bolje gume, F1, Yokohamu, DUnlop ili tako nesto.Diskovi su ti novi, uzmi neke sportske plocice, Ferodo DS Performance, Mintex Sport ili OMP Road&Sport.
Na motoru ionako neces dobiti puno, pa stavi samo zamjenski sportski panel filter i zadnji lonac. Dobit ces bolju reakciju na gasu, a auto ce lijepse izgledat zbog auspuha. Polakiraj si crne dijelove branika u boju auta, ako bas oces, uzmi originalni krovni spoiler od GTI-a i to je to.

Eto, sad mi recite, jel nije tako. U prvom slucaju potrosili ste sav novac, fale vam kotaci jer sa svim tim silnim spoilerima auto izgleda napuhnuto, a ima kotace ko skateboard, jos kad koj put dotaknete rubnjak i napukne fiberglas, auto je zreo za otpad. Dok u drugom slucaju dobivate siguran, lijep, sportski auto. Pa ako se pojavi neka lova uvijek mozete krenuti dalje, mozda se odluciti za kakav spoiler ili nesto trece, a mislim da kada vidite auto tako sredjen, nece vam pasti na pamet.

Da ne ispadne OT, cijelu pricu sam ispricao zato da pokazem koja je uloga magazina u edukaciji ljudi sto i kako napraviti. Inace, ce to raditi trgovci koje sam nerjetko vidio, njihovi kupci gledaju ko Boga dok im on "prosipa mudrosti" s a svog lagera..
206turbo 1.6

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by 206turbo 1.6 »

istina ,istina,istina!!!!
i sam radim kao vulkanizer pa dobro poznajem tematiku prodaje felgi, ne nasjedajte na lager ,narucite ono sto vam se svidja pa makar cekali i 2 mjeseca, inace necete biti sretni ako ne odaberete ono sto vam se najvise svidja!!

sada kako okrenuti tuning u hr. na bolji put???
po meni: izdavanjem casopisa (tu nastupate vi) koji ce odvesti tuning u drugom smjeru, vise izlagackom nego natjecateljskom, samim time privuci ce se vise ljudi koji su mozda pocetnici u tome, pa ih se moze lakse educirati pravim stvarima,te organizacijom (tu nastupam vjerojatno ja i kolega sa foruma)jednog ili vise jednodnevnih ili cak dvodnevnih evenata izvedenih kao izlozba tuninga, cruising, koncerti, show striptiz te ostalo sto ide popratno!!!!
izborom 10 najljepsih auta , mjerenjem do 10 najglasnijih i slicno, mislim da to nedostaje!!!!!


pogledajmo malo kako bikeri to rade ,mislim da nam mogu biti uzor, po tome!!!
uz prave sponzore koji bi osigurali prostor i infrastrukturu mislim da bi se sve drugo lakse sredilo!!!
User avatar
Doktor-X
Newbie
Newbie
Posts: 53
Joined: Sat Feb 24, 2007 11:34 pm

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Doktor-X »

ima li novosti ?
Image
User avatar
Johnny
Registered user
Registered user
Posts: 858
Joined: Mon Feb 26, 2007 10:10 am
Location: Karlovac

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Johnny »

^^wtfwtf Jel ima kakvih novosti, Bruci,Stresswtfwtf
User avatar
Brucci
Administrator
Administrator
Posts: 2141
Joined: Wed Feb 08, 2006 1:48 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Brucci »

12. mjesec, to je zadnje sto sam cuo. U biti, vise se niti ne zamaram... :) Ak' bude, super, ak' ne bude, opet super.
Mouse-RI
Registered User
Registered User
Posts: 327
Joined: Sat Mar 03, 2007 2:56 pm
Location: Rijeka, Hrvatska

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Mouse-RI »

Koji je zadnji broj maxi-ja izasao?
A overdrive-a?
User avatar
Johnny
Registered user
Registered user
Posts: 858
Joined: Mon Feb 26, 2007 10:10 am
Location: Karlovac

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Johnny »

^^Pročitaj cijeli thread iz početka osmi post ;)
Last edited by Johnny on Fri Nov 02, 2007 4:39 pm, edited 1 time in total.
Mouse-RI
Registered User
Registered User
Posts: 327
Joined: Sat Mar 03, 2007 2:56 pm
Location: Rijeka, Hrvatska

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Mouse-RI »

znaci br 13 za lipanj/srpanj je bio zadnji? onda ih sve imam...
A zadnji overdrive mi je br 10 iz lipnja, jel to zadnji? ja mislim da je...
User avatar
Doktor-X
Newbie
Newbie
Posts: 53
Joined: Sat Feb 24, 2007 11:34 pm

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Doktor-X »

12 mjesec se bliži dali se zna nešto
Image
denister
Moderator
Moderator
Posts: 16927
Joined: Sat Feb 11, 2006 12:32 am
Location: Hreljin

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by denister »

[QUOTE=Doktor-X;193417]12 mjesec se bliži dali se zna nešto[/QUOTE]

aha izgleda da ću radit za doček,a ti????:lol::lol::lol:
Image
Locked

Return to “Maxi Tuning Magazin”