MAXI Tuning Više Nepostoji

Komentari na tekstove u dotičnom magazinu
Locked
206turbo 1.6

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by 206turbo 1.6 »

potpisujem i ja i mislim da covijek ima potpuno vidjene tuning scene u hrvata,

pare dize jedan covjek a svi ostali se trse,muce i grcaju!!!!!!
User avatar
Brucci
Administrator
Administrator
Posts: 2141
Joined: Wed Feb 08, 2006 1:48 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Brucci »

Slazem se s vecinom napisanog, ali ne i s prodajom casopisa. Maxi se izuzetno dobro prodavao, znam to iz prve ruke. E sad, zasto se ugasio? Zato sto je bio dio velikog kolektiva u kojem je trebalo izdvajati ogromne novce za rezije, placati 2-3 covjeka u racunovodstvu, mislim da su bila 3 covjeka u marketingu, pa direktora, sluzbene telefone.... Uglavnom, bilo je previse rezijskih troskova. Da su se novci trosili samo na place i rezije ljudi koji su stvarno radili Maxi, bili bi u debelom plusu. Zato smo u startu i odlucili pokrenuti vlastiti magazin, samo su se neke druge stvari zakomplicirale, stvari koje nemaju veze s voljom, znanjem i financijama.
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

[QUOTE=Brucci]Slazem se s vecinom napisanog, ali ne i s prodajom casopisa. Maxi se izuzetno dobro prodavao, znam to iz prve ruke. E sad, zasto se ugasio? Zato sto je bio dio velikog kolektiva u kojem je trebalo izdvajati ogromne novce za rezije, placati 2-3 covjeka u racunovodstvu, mislim da su bila 3 covjeka u marketingu, pa direktora, sluzbene telefone.... Uglavnom, bilo je previse rezijskih troskova. Da su se novci trosili samo na place i rezije ljudi koji su stvarno radili Maxi, bili bi u debelom plusu. Zato smo u startu i odlucili pokrenuti vlastiti magazin, samo su se neke druge stvari zakomplicirale, stvari koje nemaju veze s voljom, znanjem i financijama.[/QUOTE]
E mislim da se tu nebi slozio s tobom. Motorpresse HR ima zaposlene te ljude koje si spomenuo, ali oni ne rade odnosno nisu samo radili na Maxi tuningu vec na svim izdanjima pa se samim time troskovi njihovog poslovanja dijele na sva izdanja, a nisu opterecivali budzet samo Maxi tuninga. Prema tvom navodu od dobrom poslovanju, odlicnoj prodaji, a kako je ipak bio i vecinski baziran na prijevodima stranih izdanja te samim time puno jednostavnije proizvodnje, gasenjeMaxi tuninga kao jedinice unutar MPH izdanja cini mi se totalno suprotno poslovnoj logici jer prema svemu sto si rekao i sto se moze zakljuciti, Maxi je vise donosio nego odnosio.
A sto se tice znanja, prema mom misljenju, jedini dostojanstveni clanci tehnicke prirode objavljeni u Maxi tuningu bili su tvoji, dok, nek se netko ne nadje uvrijedjen, vecina ostalih tekstova kolicinski i kvalitativno bila je potpuno neprimjerena za bilo sto drugo osim sturo opisivanje objavljenih fotografija.
User avatar
Brucci
Administrator
Administrator
Posts: 2141
Joined: Wed Feb 08, 2006 1:48 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Brucci »

Ma poanta je u tome sto se od Maxija uzimalo vise nego sto mu se davalo usluga, a lova se uzimala na mjesecnoj bazi iako se radilo o dvomjesecniku. Tako da je opterecenje bilo dvostruko.

BTW, zahvaljujem na pozitivnoj kritici mojih clanaka! :)
Robertino
Registered User
Registered User
Posts: 1795
Joined: Tue Feb 21, 2006 10:59 am
Location: Pazin

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Robertino »

Petar,tek bi se djelomicno slozio s tobom. Ne mozes,ali ne mozes imati buducnost s casopisom koji od prvog broja kasni sa bas SVAKIM brojem,kojemu nakon 2-3 listanja stranice doslovce otpadaju iz casopisa,i koji poziva na pretplatu citatelje koji znaju da je vise-manje ista ekipa prije istog casopisa uredjivala jos jedan slicne tematike koji je propao,a zajedno s njim i novci tadasnih pretplatnika.

Ja i dalje vjerujem da je Hrvatska dovoljno veliko trziste za Tuning casopis...pa Boze,ima dosta casopisa koji se ticu tamatika koje zanimaju puuuno manji broj ljudi,pa svejedno prolaze. Jedino treba od pocetka krenuti ozbiljno,i raditi KVALITETNO. Nikog ne zanima opis auta po principu "parkira se auto na parking,poslika se u 3minute,i nabroji sta je sve ubaceno u njega". Za takve stvari ja sigurno necu davati 30kuna...a vjerujem da nece ni drugi
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

[QUOTE=Robertino]Petar,tek bi se djelomicno slozio s tobom. Ne mozes,ali ne mozes imati buducnost s casopisom koji od prvog broja kasni sa bas SVAKIM brojem,kojemu nakon 2-3 listanja stranice doslovce otpadaju iz casopisa,i koji poziva na pretplatu citatelje koji znaju da je vise-manje ista ekipa prije istog casopisa uredjivala jos jedan slicne tematike koji je propao,a zajedno s njim i novci tadasnih pretplatnika.

Ja i dalje vjerujem da je Hrvatska dovoljno veliko trziste za Tuning casopis...pa Boze,ima dosta casopisa koji se ticu tamatika koje zanimaju puuuno manji broj ljudi,pa svejedno prolaze. Jedino treba od pocetka krenuti ozbiljno,i raditi KVALITETNO. Nikog ne zanima opis auta po principu "parkira se auto na parking,poslika se u 3minute,i nabroji sta je sve ubaceno u njega". Za takve stvari ja sigurno necu davati 30kuna...a vjerujem da nece ni drugi[/QUOTE]

Razloga za kasnjenje ima mnogo, od zelje da se napravi odnosno pokrije neki nadolazeci event, pa sve do realnih problema koje je cesto izazivalo suparnistvo izmedju dvaju sada bivsih magazina (OD i MAXI) a bilo je vezano za "preotimanje" automobila kao tema broja, pa mozda neka tehnicka nemogucnost da se neki auto koji je vazan za broj poslika na vrijeme zbog ovih ili onih razloga. Mozda netko malo bolje upucen od tebe tko se bavio novinarstvom, pogotovo tuning magazinom, eto primjera Brucci, moze ti potvrditi kako je tesko pronaci automobil koji stvarno zavredjuje svoju poziciju na naslovnici. Takvih auta je kod nas vrlo, vrlo malo, a kada imas dva magazina, oba magazina se ne zele ponavljati sa istim automobilima, vjeruj mi vrlo je tesko.
Sto se tice Car audio tuninga i OD, da, radio ga je dio iste ekipe, ali mislim da je tvoja izjava jednako neprikladna jer isto mozes onda reci da su oba magazina nagon CAT-a propala zato jer je u njima bio Brucci novinar. Sorry Brucci, fakat samo sala.CAT je izdavala firma Kodo, koja nema veze sa vlasnickom odnosno upravljackom strukturom tvrtke koja je izdavala OD, a dapace, razlog razilazenja nas koji smo volonterski odradili prvi broj CAT-a je upravo nase neslaganje sa poslovnom politikom tvrtke Kodo. A nakon svega, na svom web site-u OD je ponudio pretplatnicima povrat novca za neispunjeni dio pretplate, a taj je oglas prije gasenja stranice bio online vise od pola godine.
Kvaliteta tiska, odnosno uveza koji navodis kao sporan je nesto neobjasnjivo jer je partnerska tiskara Kratis jedna od najjacih, a kotira i za najkvalitetnije u drzavi tako da iako ne sporim da je moguce, a mi smo na forumima zapazene komentare o losem uvezu prenijeli njima, mislim da se nakon drugog broja vise nije tako nesto desavalo. Naravno, iz tehnicke strane takovog nacina uveza treba znati da on nije postojan na jako razdvajanje listova do kojeg dolazi kod postavljanja istiskanju u scanner (ili kopirni aparat) kojeg je prema tome sto smo vidjeli na forumima (scanove pojedinih dijelova ili cijelog magazina) bilo veoma ucestalo. Osim sto je tako nesto nelegalno (ali pustimo to) ujedno na taj nacin se i smanjuje prodaja magazina te time upravo dovodi u pitanje njegova egzistencija na trzistu.
Da ti odgovorim i na druge komentare vezane uz magazine drugih tematika koji izlaze u jos manjim nakladama. Tocno, oni postoje, najcesce su dvomjesecnici ili kvartalna izdanja koja imaju mnogo vecu cijenu od 25 kn, a i manji broj stranica te se vrlo cesto radi o prijevodima stranih magazina. Takodjer, iznenadio bi se koliko se prodaju neki nama mozda casopisi upitnog sadrzaja i interesnih skupina. Osobno znam da jedan magazin o djeci, rodiljama, horoskopima, sapunicama, vrtnom bilju i sl ima veci broj citatelja od tuning magazina. To su provjerene informacije, ne naklapanja.
Isto tako, slazem se da nitko ne zeli placati za casopis gdje je auto pofotkan u 3 minute i ispod njega je stavljeno 10 recenica teksta. OD nije nikada takav bio ili napravio nesto takvo. A za usporedbu uzmi MAX POWER koji je bio kvalitetan tuning magazin do 2000 godine nakon cega preko 60% njegovog sadrzaja pocinje zauzimati marketinski prostor. Nakon toga je postao slikovnica. A pazi, upravo taj casopis je ZAKON u svijetu casopisa te tematike, a OD je uvijek zelio biti sto dalje od tog "ideala".
Osim toga, OD je zasigurno bio jedna od odskocnih stepenica brojnih novinara od kojih sam osobito ponosan na Miroslava Zrncevica (Mrguda) koji je danas zamjenik glavnog urednika Evo magazina sto dokazuje kvalitetu ljudi koji su donedavno radili za OD.
Last edited by PetarK on Thu Sep 13, 2007 8:58 pm, edited 1 time in total.
206turbo 1.6

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by 206turbo 1.6 »

sve to ili pak vecina toga stoji ali ima i par sitnica sa kojima se ni ja ne slazem!!!!

u hrvatskoj ima jako puno automobila koji zasluzuju biti na naslovnici, to sto nekome ti auti nisu interesantni , problem je novinara koji tako nesto uskracuje kolektivu, ima ljudi koji zive ,rade, i vole tuning a nikad nitko nije pisao o njima !!!!! ima materijala za 3 broja casopisa unaprijed samo se treba potruditi i sve staviti na papir!!!!i zasto su redovito u maxi-u clanci serijskih automobila iz auto kluba ili auto blica, to nam ne treba,!!! na forumima se redovito desavaju neki meet-ovi ali nikad nije bilo nikakve reportaze o tome, nego jedino i samo 402 STREET RACE ( koji je postao takav da ga dosta prekaljenih i vrlo uspijesnih tunera bojkotira) ima dosta regionalnih dogadaja, italija je tu, padova tuning show, udine show, gdje su istriani pobrali prve nagrade i bili medju top deset auta italije, i nitko to nije spomenuo, nitko se nije potrudio saznati nesto vise!!! mislim da su novine ispunile domacu zadacu i da se izgubila volja!!!
vjerujem da u hrvatskoj ima preko 20 auta koji su za naslovnicu, i to ne samo style auta nego i motortech bestija!!! evo pozivam ovom prilikom novi casopis i njegovo urednistvo da dodju 30 ovog mjeseca u istru u zminj, i da ce sigurno imati o cemu pisati, mozda i za dva broja!!!! neka se nitko ne uvrijedi , sve napisano je u svrhu unaprijedjenja tuninga na nasim prostorima!!!
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by stressman »

Toni, daj se predstavi pod novim članovima :D

I kad budeš dolazio u ZG kojom prilikom, javi se da ti usnimim slike iz Pule ;)
Das "C" projekt
User avatar
Brucci
Administrator
Administrator
Posts: 2141
Joined: Wed Feb 08, 2006 1:48 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by Brucci »

[QUOTE=PetarK]Sto se tice Car audio tuninga i OD, da, radio ga je dio iste ekipe, ali mislim da je tvoja izjava jednako neprikladna jer isto mozes onda reci da su oba magazina nagon CAT-a propala zato jer je u njima bio Brucci novinar. Sorry Brucci, fakat samo sala.[/QUOTE]
Hehe, ali ja nisam radio u CAT-u :lol:

EDIT: da jesam, onda bi propao vec nakon prvog broja :) Pa vidis da je i Maxi propao od kada sam ja dosao. :D
Last edited by Brucci on Thu Sep 13, 2007 10:53 pm, edited 1 time in total.
206turbo 1.6

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by 206turbo 1.6 »

[QUOTE=stressman]Toni, daj se predstavi pod novim članovima :D

I kad budeš dolazio u ZG kojom prilikom, javi se da ti usnimim slike iz Pule ;)[/QUOTE]

predstavljen sam na 10-oj stranici u novim clanovima, ako nije bed da mi slike posaljes na email????
pozzzzz
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

[QUOTE=206turbo 1.6]sve to ili pak vecina toga stoji ali ima i par sitnica sa kojima se ni ja ne slazem!!!!

u hrvatskoj ima jako puno automobila koji zasluzuju biti na naslovnici, to sto nekome ti auti nisu interesantni , problem je novinara koji tako nesto uskracuje kolektivu, ima ljudi koji zive ,rade, i vole tuning a nikad nitko nije pisao o njima !!!!! ima materijala za 3 broja casopisa unaprijed samo se treba potruditi i sve staviti na papir!!!!i zasto su redovito u maxi-u clanci serijskih automobila iz auto kluba ili auto blica, to nam ne treba,!!! na forumima se redovito desavaju neki meet-ovi ali nikad nije bilo nikakve reportaze o tome, nego jedino i samo 402 STREET RACE ( koji je postao takav da ga dosta prekaljenih i vrlo uspijesnih tunera bojkotira) ima dosta regionalnih dogadaja, italija je tu, padova tuning show, udine show, gdje su istriani pobrali prve nagrade i bili medju top deset auta italije, i nitko to nije spomenuo, nitko se nije potrudio saznati nesto vise!!! mislim da su novine ispunile domacu zadacu i da se izgubila volja!!!
vjerujem da u hrvatskoj ima preko 20 auta koji su za naslovnicu, i to ne samo style auta nego i motortech bestija!!! evo pozivam ovom prilikom novi casopis i njegovo urednistvo da dodju 30 ovog mjeseca u istru u zminj, i da ce sigurno imati o cemu pisati, mozda i za dva broja!!!! neka se nitko ne uvrijedi , sve napisano je u svrhu unaprijedjenja tuninga na nasim prostorima!!![/QUOTE]


OK, ako ima vise od 20 auta za naslovnicu, taj broj podijeli s brojem mjeseci u godini pa onda jos sa 2 (broj koliko je magazina bilo istovremeno na trzistu) i eto ti problema o kojem sam pricao. Uzmi u obzir takodjer da su automobili, pogotovo oni koji se natjecu bilo u style bilo u race-u najcesce rastavljeni do zadnjeg dana is sl.
C*
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

[QUOTE=Brucci]Hehe, ali ja nisam radio u CAT-u :lol:

EDIT: da jesam, onda bi propao vec nakon prvog broja :) Pa vidis da je i Maxi propao od kada sam ja dosao. :D[/QUOTE]

Pa CAT je propao i prije prvog broja. :lol: I da, nisi radio u CAT-u al da je bilo jos koj tjedan, bio bi u "dream team-u", sjecas se.. :laugh:
206turbo 1.6

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by 206turbo 1.6 »

[QUOTE=PetarK]OK, ako ima vise od 20 auta za naslovnicu, taj broj podijeli s brojem mjeseci u godini pa onda jos sa 2 (broj koliko je magazina bilo istovremeno na trzistu) i eto ti problema o kojem sam pricao. Uzmi u obzir takodjer da su automobili, pogotovo oni koji se natjecu bilo u style bilo u race-u najcesce rastavljeni do zadnjeg dana is sl.
C*[/QUOTE]

mislio sam trenutno 20-tak auta bez onih koji su bili na naslovnicama!!!!! to ti je otprilike skoro dvije godine u naslovnicama, a u roku dvije godine ce biti jos najmanje toliko auta!!!

auta ima samo sto mozda "netko " misli da ti auti i ta ekipa ili taj klub nisu dostojni reportaze!!! takvim nacinom ce svake novine propasti!!!!!!!!
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

[QUOTE=206turbo 1.6]mislio sam trenutno 20-tak auta bez onih koji su bili na naslovnicama!!!!! to ti je otprilike skoro dvije godine u naslovnicama, a u roku dvije godine ce biti jos najmanje toliko auta!!!

auta ima samo sto mozda "netko " misli da ti auti i ta ekipa ili taj klub nisu dostojni reportaze!!! takvim nacinom ce svake novine propasti!!!!!!!![/QUOTE]


Ocito mi cijeli prosli post nije prosao..
PetarK
Registered User
Registered User
Posts: 689
Joined: Tue Jul 03, 2007 10:23 am

MAXI Tuning Više Nepostoji

Post by PetarK »

pa dakle..
Zelio sam objasniti kako nije lako naci automobile koji su za naslovnicu, a da su slobodni, vozni, sastavljeni ili bilo sto drugo. Osim toga vodi se racuna da kolko tolko ti automobili budu razlicitih marki, pa cak i boje samih automobila i slicno pa da se nebi stalno ponavljale price..
Nije bitno ono sto ce biti, bitno je ono sto ima sada odnosno sto je bilo onda kada su se oba magazina izdavala. Cinjenica je da je potencijalnih "jacih" automobila bilo oko 20 (mozda cak i manje) ali je uzmes li u obzir sve faktore koje sam naveo shvatit ces da je lakse reci nego napraviti. A za buducnost, tko zna sto ce donijeti pridruzivanje EU, tehnicka pravila vezana uz tunirane automobile i slicno.. O tome ce ponajprije ovisiti smjer kojim ce dugorocno krenuti tuning kod nas. Mozda ce komentar na ovu moju izjavu glasiti "Ma ja cu uvijek tunirari auto, ko mi sta moze" ali ZNAM da kroz par godina nece biti sve bas tako.
Nitko nikada nije mislio da neki auto ne valja ili nije dostojan necega, bilo naslovnice bilo objavljivanja uopce. U OD smo pokusali prikazati sve "stupnjeve" tuninga, od onih pocetnih do naprednijh i skupljih. Dal ce neki od tih automobila zasluziti naslovnicu ovisi o puno faktora,a ipak, ne zaboravite, tuning magazin je proizvod, njegova naslovnica je "pakiranje" pa ono sto je na naslovnici najbolje privlaci potencijalne kupce ali i podize atraktivnost proizvoda kao takvog..
Sto se tice reportaza iz stranih zemalja, tuning show-ova, natjecanja i sl, zelio bi reci da nedostatak takvih je najveca "zasluga" upravo nasih ljudi koji su ih posjecivali. Uz svo duzno postovanje, ali potegnuti nekoliko stotina km, napraviti velike troskove i onda doci na slijepo jednostavno nije odrzivo ni za puno puno jace i vece izdavacke kuce. Tu je krivnja na komunikaciji izmedju medija i Vas, citatelja, koji kada se vrate ili ti kao sto si sada napisao, ne obavijeste medije da ce oni posjetiti neki event i na njemu izlagati, natjecati se ili bilo sto. Mi smo sa nekim pojedincima, klubovima, udrugama i sl imali odlicne odnose, redovito su nas izvjescivali, neki su cak sami slali fotografjie i tekstove i mi smo ih pratili u tome. Oni koji nisu, nazalost, to je njihova krivnja, jer mi smo se uvijek ponosili time da nismo vezani za nikoga i nista nikakvim obvezama i da cemo objaviti sve sto je vezano za HR tuning, a naravno da ima nekog smisla. Posto se radi o reportaznom magazinu, posao pozivanja redakcijske ekipe na snimanje je posao PR-a organizatora eventa, ako se radi o necmu sto nije u nadleznosti HR magazina, onda se ocekuje suradnja od strane pojedinaca ili klubova jer doslovno nemoguce je pokriti sve evente u BIH, Slo, Italiji, Austriji, Madjarskoj gdje bi se mogli pojaviti nasi natjecatelji.
Kao sto si napisao da si sve rekao u zelji za unaprijedjenjem HR tuninga, to je super, ali mislim da ce buducim magazinima koji ce se baviti ovom tematikom trebati puno vise suradnje od strane citatelja kako bi citatelji na kraju bili jos zadovoljniji konacnim proizvodom. Naravno nikada se nece moci pomiriti sve, uvijek ce se naci oni koji ce pronaci dlaku u jajetu, ali ce taj magazin ipak teziti potpunosti kakva se od njega ocekuje.
A na kraju, magazin ne sacinjavaju samo reportaze automobila i evenata, za HR tuning je puno bitnija edukacija citatelja koju se treba konstantno provoditi kroz tehnicke i ostale strucne clanke, da ljudi konacno uvide da je prvenstvena ideja tuninga povecanje aktivne sigurnosti, povecavanje performansi automobila u svim segmentima (motor, ovjes, kocnice). Edukacijom citatelja formirati ce se i kvalitetna scena, kvalitetno trziste jer dok se to ne desi HR tuningom ce "rulati" lexus lampe, angel eyes farovi, federi za spustanje i ovjesi s regulacijom visine sumnjive kvalitete, ledice, gljive filteri i sl Made in China.
Gasenje oba HR tuning magazina ociti je pokazatelj da HR tuning u globalu jos nije sazrio, kako sada izgleda niti nece jer se sve krece u krivom smjeru, da se sve u svemu radi samo o nekoliko tvrtki koje prodaju prije navedenu robu koju nabavljaju na kile i voze kontejnerima te na njoj nekoliko stotina posto zaradjuju.
Da zakljucim, moj glavni motiv da pocnem pisati o razlozima ne egzistiranja tuning magazina u HR je prvensveno bio objasniti "matematicku" prirodu tog posla, jer mislim da su oba tuning magazina koja su bila na trzistu bila kvalitativno vise nego zadovoljavajuca te u stalnom porastu sadrzaja i uskladjivanja sa zeljama trzista.
Locked

Return to “Maxi Tuning Magazin”