Das "C" - resurrektion
Moderator: wildD
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Das "C" - resurrektion
Datum je bio 6.10. prošle godine... auto se doslovce sam dovezao u garažu.
Auto je bio kompletan, sve je radilo na njemu. Jedina slaba strana mu je bila limarija, kvačilo koje je slabo hvatalo, i još par manje bitnih sitnica - dosjed vozačkog pojasa nije hvatao, branik prednji je lakše udaren, slabiji zadnji amortizeri i prednje kočnice kojima bi trebalo promijeniti pakne. Motor je palio na zub, neovisno o vanjskoj temperaturi i radio je odlično.
Kako je Bega trebao uzeti auto za sebe, a odustao je, učinilo mi se da u tom trenu kađo šapće: "Kupi me, kupi me..."
Naravno da mu nisam mogao reći ne. I u tom trenutku, takav kakav je bio, izgledao je odlično.
Godina rođenja mu je 1974, a mjesto Rüsselsheim, Njemačka. Pod haubom kuca 1,2N motor, 55 konja. Bubnjevi na sva 4 kotača, a servo kočnica i volana - daleka budućnost. Oslonjen je na originalnim 12-colnim kotačima. Unutrašnjost mu je jednostavna - neophodne stvari, koje i dan danas rade i funkcioniraju. tapecirunzi vrata i sjedala su u crvenoj boji. Tog trena sam već u glavi imao viziju kako će kadett izgledati, boja i sve ostalo... Auto sam odlučio zadržati u čim više originalnom stanju, uz par ustupaka mojim sebičnim željama nauštrb originalnosti. Prva stvar (i najveća, uostalom) je boja. Boja je kupljena nedugo nakon, i za izabir iste mi je trebalo točno pet minuta. Smiješana je i odmah spremljena, da se ne bi dogodilo da u dućanu (Seles, Sesvete) odjednom nestane nitro boje u ponudi. Srećom, dan danas je još ima. Druge neoriginalne sitnice ćete saznati vremenom...
Dakle, zavukli smo se malo ispod, Limar Dado je preliminarno pogledao auto i dao zeleno svjetlo... i krenuli smo!
Bilo je puno toga za izvaditi, no kadett je jednostavan auto i jedino za vađenje motora mi je trebala pomoć. Malo po malo su se vadile stvari i dijelovi, jedna po jedna, uz sortiranje dijelova i šarafa po kutijama i obavezno označavanje što je otkuda izvađeno. Vadilo se doslovce sve - trebalo je posao obaviti temeljito.
Lim oko prednjih svjetala je bio hrđav, no ne i trul. Podovi su već bili rađeni, s time da je desni napravljen šufterski, a lijevi sa malo više pameti u majstora... posebne probleme su predstavljale vodilice sjedala. Kada ih budem vraćao, definitivno idu inbus vijci sa V glavom umjesto križnih.
Malo po malo, a opet začuđujuće brzo, dijelovi su odlazili sa kađe. Većina dijelova interijera je vani, instalacije izvađene i polako se pripremao motor za vađenje. Vađenje sajli jedna po jedna, označavanje, pa motor brisača, pa posuda za pranje stakla... sve je išlo u kutije na sigurno. Znam da će mi poslije ipak faliti tu i tamo koja sitnica, no ovako barem šanse svodim na minimum. Farovi koje sam dobio u dvije kutije dijelova su se pokazali u izvrsnom stanju.
Došao je i taj dan - oko motora je sve očišćeno i spreman je za vađenje. Malo detalja rđe oko ležišta akumulatora, standardnog mjesta gdje su svi kadetti slabi i počinju hrđati. S druge strane, kad sam maknuo box ventilacije... jaooo čega je sve tamo bilo...
Vrijeme da se motor izvadi van... tu je uskočio frend (tnx Hulk) i pomogao jer ga je trebalo cukati van sa obje strane, a iako je 1200 kubika, težak je k'o crna zemlja, sav je od gusa. Odmah nakon motora je i getriba rekla šasiji pa-pa, no ona je bila lakši dio posla, pošto je minijaturna.
Tu se pojavio i prvi problem... lamela je toliko potrošena da su nitne od lamele napravile udubljenje na zamašnjaku i potisnoj ploči... zamašnjak i novu lamelu sam nabavio, no fali mi još potisna ploča za lamelu od 170 mm. Ako netko ima ili zna gdje se može nabaviti, neka javi!
Radi se naravno i na čišćenju stvari, prva je na red došla i instrument tabla. Crni dio polakiran, prozirni pleksi ispoliran i sve složeno natrag na hrpu...
Oh, da... stiglo je i nešto literature .
Motor je bio ... hmmm.. pa zmazan. Čišćenje, četkanje bušilicom, pa rastavljanje razvodnika, čišćenje i slaganje, skidanje i farbanje kartera... na kraju je ispalo čist pristojno.
Ohm, da... auto je jučer polakiran, ali par dana ćete se strpiti dok vam ne ispričam čitavu priču
Auto je bio kompletan, sve je radilo na njemu. Jedina slaba strana mu je bila limarija, kvačilo koje je slabo hvatalo, i još par manje bitnih sitnica - dosjed vozačkog pojasa nije hvatao, branik prednji je lakše udaren, slabiji zadnji amortizeri i prednje kočnice kojima bi trebalo promijeniti pakne. Motor je palio na zub, neovisno o vanjskoj temperaturi i radio je odlično.
Kako je Bega trebao uzeti auto za sebe, a odustao je, učinilo mi se da u tom trenu kađo šapće: "Kupi me, kupi me..."
Naravno da mu nisam mogao reći ne. I u tom trenutku, takav kakav je bio, izgledao je odlično.
Godina rođenja mu je 1974, a mjesto Rüsselsheim, Njemačka. Pod haubom kuca 1,2N motor, 55 konja. Bubnjevi na sva 4 kotača, a servo kočnica i volana - daleka budućnost. Oslonjen je na originalnim 12-colnim kotačima. Unutrašnjost mu je jednostavna - neophodne stvari, koje i dan danas rade i funkcioniraju. tapecirunzi vrata i sjedala su u crvenoj boji. Tog trena sam već u glavi imao viziju kako će kadett izgledati, boja i sve ostalo... Auto sam odlučio zadržati u čim više originalnom stanju, uz par ustupaka mojim sebičnim željama nauštrb originalnosti. Prva stvar (i najveća, uostalom) je boja. Boja je kupljena nedugo nakon, i za izabir iste mi je trebalo točno pet minuta. Smiješana je i odmah spremljena, da se ne bi dogodilo da u dućanu (Seles, Sesvete) odjednom nestane nitro boje u ponudi. Srećom, dan danas je još ima. Druge neoriginalne sitnice ćete saznati vremenom...
Dakle, zavukli smo se malo ispod, Limar Dado je preliminarno pogledao auto i dao zeleno svjetlo... i krenuli smo!
Bilo je puno toga za izvaditi, no kadett je jednostavan auto i jedino za vađenje motora mi je trebala pomoć. Malo po malo su se vadile stvari i dijelovi, jedna po jedna, uz sortiranje dijelova i šarafa po kutijama i obavezno označavanje što je otkuda izvađeno. Vadilo se doslovce sve - trebalo je posao obaviti temeljito.
Lim oko prednjih svjetala je bio hrđav, no ne i trul. Podovi su već bili rađeni, s time da je desni napravljen šufterski, a lijevi sa malo više pameti u majstora... posebne probleme su predstavljale vodilice sjedala. Kada ih budem vraćao, definitivno idu inbus vijci sa V glavom umjesto križnih.
Malo po malo, a opet začuđujuće brzo, dijelovi su odlazili sa kađe. Većina dijelova interijera je vani, instalacije izvađene i polako se pripremao motor za vađenje. Vađenje sajli jedna po jedna, označavanje, pa motor brisača, pa posuda za pranje stakla... sve je išlo u kutije na sigurno. Znam da će mi poslije ipak faliti tu i tamo koja sitnica, no ovako barem šanse svodim na minimum. Farovi koje sam dobio u dvije kutije dijelova su se pokazali u izvrsnom stanju.
Došao je i taj dan - oko motora je sve očišćeno i spreman je za vađenje. Malo detalja rđe oko ležišta akumulatora, standardnog mjesta gdje su svi kadetti slabi i počinju hrđati. S druge strane, kad sam maknuo box ventilacije... jaooo čega je sve tamo bilo...
Vrijeme da se motor izvadi van... tu je uskočio frend (tnx Hulk) i pomogao jer ga je trebalo cukati van sa obje strane, a iako je 1200 kubika, težak je k'o crna zemlja, sav je od gusa. Odmah nakon motora je i getriba rekla šasiji pa-pa, no ona je bila lakši dio posla, pošto je minijaturna.
Tu se pojavio i prvi problem... lamela je toliko potrošena da su nitne od lamele napravile udubljenje na zamašnjaku i potisnoj ploči... zamašnjak i novu lamelu sam nabavio, no fali mi još potisna ploča za lamelu od 170 mm. Ako netko ima ili zna gdje se može nabaviti, neka javi!
Radi se naravno i na čišćenju stvari, prva je na red došla i instrument tabla. Crni dio polakiran, prozirni pleksi ispoliran i sve složeno natrag na hrpu...
Oh, da... stiglo je i nešto literature .
Motor je bio ... hmmm.. pa zmazan. Čišćenje, četkanje bušilicom, pa rastavljanje razvodnika, čišćenje i slaganje, skidanje i farbanje kartera... na kraju je ispalo čist pristojno.
Ohm, da... auto je jučer polakiran, ali par dana ćete se strpiti dok vam ne ispričam čitavu priču
Last edited by stressman on Wed Mar 03, 2010 7:03 pm, edited 1 time in total.
Das "C" projekt
- josip
- Registered User
- Posts: 2713
- Joined: Thu Sep 13, 2007 11:18 pm
- Location: Zagreb-Dubrava
Odg: Das "C" - resurrektion
Svaka cast pila bu izgledala mrak ne sumnjam u tebe !!!! Svaka cast na trudu makar to je tek zagrijavanjne kolko mi se vidi
PB 146,9 1x30 Treo SSx-12+SPL Dynamics S4002
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb
-
- Registered User
- Posts: 1050
- Joined: Tue Dec 02, 2008 11:45 pm
- Location: SPLIT
Odg: Das "C" - resurrektion
profesionalno odrađen posao za sada na čišćenju i uređenju ciljelog bloka motora, instrumenata,... Sretno u daljnim radovima...ufff šta obožavam ove old school aute i radove na njima...KADETT C 4ever !!!
Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm
-
- Registered user
- Posts: 708
- Joined: Sun Jun 07, 2009 4:09 pm
Odg: Das "C" - resurrektion
jako lijep uradak, milo mi u duši kad gledam ove slike
koji će to gušt biti voziti
svaka pohvala
koji će to gušt biti voziti
svaka pohvala
Alpine IVA-w202r @ pxa-h701 // audison voce k6, audison voce av 3.0, jlaudio 10w3v3-4 // DLS a7, STEG AQ 220.2
-
- Registered User
- Posts: 2583
- Joined: Fri Jan 15, 2010 9:00 pm
- Location: BL - BiH
- Rulez
- Registered user
- Posts: 782
- Joined: Wed Jul 22, 2009 2:12 am
- Location: Omiš
Odg: Das "C" - resurrektion
predivno, svaka cast
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Das "C" - resurrektion
Idemo dalje... kađo je odšlepan sa Zagrebačke u Dubravu, u Dadinu radionu. Uslijedilo je rastavljanje SVEGA sa auta (ostao je samo donekle kompletni ovjes, diff i cijevi kočnica, te ručna)
Naravno, kad se radi mora se i jesti... limarija koja je uslijedila je trajala 10 dana, a koliko je posla bilo, vidjećete na slijedećih 80-ak slika. Bunker je bio "malo" propao i bio prozračan. Pa smo prvo krenuli sa rješavanjem istoga.
Slaba točka svakoga kadetta je dio kod kutije za ojačanje kod A nosača. Povareno - riješeno.
Čohanje kod nosača akumulatora ... naime, dok sam čistio lim oko tog dijela, bilo mi je sumnjivo puno kita na tom mjestu. Malo pikanja šrafncigerom otkrilo je da je majstor koji je nekada radio taj dio bio vjerovatno rodom iz švicarske - sve puno rupa i zapunjeno nekakvim trajnoelastičnim kitom te pofarbano. Fleksa je opet proradila i sve trulo je izvađeno, te izrađeno nanovo od zdravog lima.
Dinamični duo - back to the past, kreće dalje. Danas je na meniju popravak kraka šasije kroz koji je procurila kiselina iz akumulatora, postavljanje table lima u gepeku i zatvaranje kremenko-pogona na suvozačkom mjestu.
Ha! ipak sam našao malu rupicu kod lima farova! Dado ju je zatvorio, a odmah mi napravio i dodatni posao jer sam nakon njegovog popravka morao nanovo izraditi kvadratnu rupu za dosjed nosača plastike fara ... Napravili smo neke bitne bilješke za kasnije, te smo premazali prednji kraj sa reaktivnom temeljnom, nakon što sam ja par sati proveo u motornom prostoru sa četkom-brusilicom i zribao i najmanju naznaku hrđe u istome.
OK... Ich sehe das Licht ... ali pobrinut ćemo se da tome ne bude tako. Sve trulo ide van i na mjesto ide zakrpa zdravog lima. Pragovi su također loši, ali ne toliko da se ne bi dali popraviti.
Dado je neumoran i nema kompromisa. Nije mu problem napraviti ništa, pa čak ni gornji kut blatobrana... kompletnog ga je iskonstruirao. Nađeno je novo, plastično ležište za aku, donirano od strane Zoombyastre (tnx Zoomby!), zavarena su pojačanja u gepeku, otvoren je lijevi prag, isto tako propao, no lijevi rubnjak je u puno boljem stanju nego desni, treba mijenjati samo prednji dio.
Ahm, da... rezultati prvog shoppinga. Zaštita varova i premazivanje svih muldi i blatobrana zaštitom. Obavljeni zadnji popravci i varenja (vozačka podnica, kut vrata, podnožje sjedala), a ja sam si dao truda i izradio malo kvalitetnije šarke za poklopac rezervara, a vjerujem i trajnije.
Ahhhh... 10. dan, limarija gotova! Obavili zadnje poslove - premazivanje svih podova i gepeka sa reaktivnom temeljnom, položio na podove i u gepek sloj bitumenske zaštite. Sad kađo opet počinje ličiti na auto nakon stavljanja prednje i zadnje haube. Ahm, obavljen još jedan shopping, ovaj puta veći i skuplji.
Što je dalje? Priprema za lakiranje... no o tome čitajte u slijedećem broju...
Naravno, kad se radi mora se i jesti... limarija koja je uslijedila je trajala 10 dana, a koliko je posla bilo, vidjećete na slijedećih 80-ak slika. Bunker je bio "malo" propao i bio prozračan. Pa smo prvo krenuli sa rješavanjem istoga.
Slaba točka svakoga kadetta je dio kod kutije za ojačanje kod A nosača. Povareno - riješeno.
Čohanje kod nosača akumulatora ... naime, dok sam čistio lim oko tog dijela, bilo mi je sumnjivo puno kita na tom mjestu. Malo pikanja šrafncigerom otkrilo je da je majstor koji je nekada radio taj dio bio vjerovatno rodom iz švicarske - sve puno rupa i zapunjeno nekakvim trajnoelastičnim kitom te pofarbano. Fleksa je opet proradila i sve trulo je izvađeno, te izrađeno nanovo od zdravog lima.
Dinamični duo - back to the past, kreće dalje. Danas je na meniju popravak kraka šasije kroz koji je procurila kiselina iz akumulatora, postavljanje table lima u gepeku i zatvaranje kremenko-pogona na suvozačkom mjestu.
Ha! ipak sam našao malu rupicu kod lima farova! Dado ju je zatvorio, a odmah mi napravio i dodatni posao jer sam nakon njegovog popravka morao nanovo izraditi kvadratnu rupu za dosjed nosača plastike fara ... Napravili smo neke bitne bilješke za kasnije, te smo premazali prednji kraj sa reaktivnom temeljnom, nakon što sam ja par sati proveo u motornom prostoru sa četkom-brusilicom i zribao i najmanju naznaku hrđe u istome.
OK... Ich sehe das Licht ... ali pobrinut ćemo se da tome ne bude tako. Sve trulo ide van i na mjesto ide zakrpa zdravog lima. Pragovi su također loši, ali ne toliko da se ne bi dali popraviti.
Dado je neumoran i nema kompromisa. Nije mu problem napraviti ništa, pa čak ni gornji kut blatobrana... kompletnog ga je iskonstruirao. Nađeno je novo, plastično ležište za aku, donirano od strane Zoombyastre (tnx Zoomby!), zavarena su pojačanja u gepeku, otvoren je lijevi prag, isto tako propao, no lijevi rubnjak je u puno boljem stanju nego desni, treba mijenjati samo prednji dio.
Ahm, da... rezultati prvog shoppinga. Zaštita varova i premazivanje svih muldi i blatobrana zaštitom. Obavljeni zadnji popravci i varenja (vozačka podnica, kut vrata, podnožje sjedala), a ja sam si dao truda i izradio malo kvalitetnije šarke za poklopac rezervara, a vjerujem i trajnije.
Ahhhh... 10. dan, limarija gotova! Obavili zadnje poslove - premazivanje svih podova i gepeka sa reaktivnom temeljnom, položio na podove i u gepek sloj bitumenske zaštite. Sad kađo opet počinje ličiti na auto nakon stavljanja prednje i zadnje haube. Ahm, obavljen još jedan shopping, ovaj puta veći i skuplji.
Što je dalje? Priprema za lakiranje... no o tome čitajte u slijedećem broju...
Das "C" projekt
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Das "C" - resurrektion
Znao sam da spremaš kađu i ogroman RESPECT na tome....
A što se tiče obavljenog posla, sad barem znam koga gnjaviti kad ja počnem sa svojim projektom The City turbo
EDIT : Još nešto.... Kad vidim količinu truleži i hrđe na tvojoj vozilici, ista se na mojem ( nadam se ) budućem čini kao mačji kašalj
A što se tiče obavljenog posla, sad barem znam koga gnjaviti kad ja počnem sa svojim projektom The City turbo
EDIT : Još nešto.... Kad vidim količinu truleži i hrđe na tvojoj vozilici, ista se na mojem ( nadam se ) budućem čini kao mačji kašalj
Last edited by sonny on Thu Mar 04, 2010 9:28 am, edited 1 time in total.
-
- Registered user
- Posts: 809
- Joined: Sun Mar 12, 2006 9:45 pm
- Location: Varaždin
Odg: Das "C" - resurrektion
Odličan, od tebe nismo drugo ni očekivali !
Sretno s daljnjim radovima .
Sretno s daljnjim radovima .
-
- Newbie
- Posts: 29
- Joined: Fri Feb 12, 2010 4:15 pm
- Location: Feričanci
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
Odg: Das "C" - resurrektion
2 sonny: od koga uzimaš, od a112?
2 all: tnx
----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=nPLd4Bt9gGQ
2 all: tnx
----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=nPLd4Bt9gGQ
Das "C" projekt
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact:
-
- Registered User
- Posts: 3615
- Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
- Location: Rijeka/Gorsky kotar
- Contact:
Odg: Das "C" - resurrektion
Da...
I propuhanu brtvu glave trenutno...
Manijačili su dječaci, pa je izgorila....
I vrlo zanimljivo ide auto....
C16SE sa turbinom
Da ima zdravih 100 KS, fantastično...
Makar se meni ne sviđa ideja sa turbinom, jer kao i svi ( ako ne svi, onda velika većina ) ovakvi turbo motori iz kućne radinosti ima problema sa dobrim radom... Ovaj ima problem što ne hvata dobro gas kad ga "patosiraš" nego moraš po malo dodavati gas.... Ali zabava je zajamčena....
A što je najgora stvar, prijatelj mi ga ne želi prodati ako i dalje ne ostane turbo
Inače je gore R25 mjenjač sa Omege, pa je širen tunel i tako to.... I ubijen u pod, tako da bez 15" kotača ne može u garažu... Gore je i big brake kit sa diskovima i kliještima sa fauvea i još svašta nešto....
I propuhanu brtvu glave trenutno...
Manijačili su dječaci, pa je izgorila....
I vrlo zanimljivo ide auto....
C16SE sa turbinom
Da ima zdravih 100 KS, fantastično...
Makar se meni ne sviđa ideja sa turbinom, jer kao i svi ( ako ne svi, onda velika većina ) ovakvi turbo motori iz kućne radinosti ima problema sa dobrim radom... Ovaj ima problem što ne hvata dobro gas kad ga "patosiraš" nego moraš po malo dodavati gas.... Ali zabava je zajamčena....
A što je najgora stvar, prijatelj mi ga ne želi prodati ako i dalje ne ostane turbo
Inače je gore R25 mjenjač sa Omege, pa je širen tunel i tako to.... I ubijen u pod, tako da bez 15" kotača ne može u garažu... Gore je i big brake kit sa diskovima i kliještima sa fauvea i još svašta nešto....
- stressman
- Registered User
- Posts: 1319
- Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
- Location: Zagreb - HR
- Contact: