Das "C" - resurrektion

Instalacije članova CICE foruma. Nije vidljivo gostima i članovima s manje od 100 postova.

Moderator: wildD

Post Reply
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Das "C" - resurrektion

Post by stressman »

Datum je bio 6.10. prošle godine... auto se doslovce sam dovezao u garažu.  :)

Image

Auto je bio kompletan, sve je radilo na njemu. Jedina slaba strana mu je bila limarija, kvačilo koje je slabo hvatalo, i još par manje bitnih sitnica - dosjed vozačkog pojasa nije hvatao, branik prednji je lakše udaren, slabiji zadnji amortizeri i prednje kočnice kojima bi trebalo promijeniti pakne. Motor je palio na zub, neovisno o vanjskoj temperaturi i radio je odlično.

Kako je Bega trebao uzeti auto za sebe, a odustao je, učinilo mi se da u tom trenu kađo šapće: "Kupi me, kupi me..."  :O

Naravno da mu nisam mogao reći ne. I u tom trenutku, takav kakav je bio, izgledao je odlično.  :respect:

Image Image Image Image Image

Godina rođenja mu je 1974, a mjesto Rüsselsheim, Njemačka. Pod haubom kuca 1,2N motor, 55 konja. Bubnjevi na sva 4 kotača, a servo kočnica i volana - daleka budućnost. Oslonjen je na originalnim 12-colnim kotačima. Unutrašnjost mu je jednostavna - neophodne stvari, koje i dan danas rade i funkcioniraju. tapecirunzi vrata i sjedala su u crvenoj boji. Tog trena sam već u glavi imao viziju kako će kadett izgledati, boja i sve ostalo... Auto sam odlučio zadržati u čim više originalnom stanju, uz par ustupaka mojim sebičnim željama nauštrb originalnosti. Prva stvar (i najveća, uostalom) je boja. Boja je kupljena nedugo nakon, i za izabir iste mi je trebalo točno pet minuta. Smiješana je i odmah spremljena, da se ne bi dogodilo da u dućanu (Seles, Sesvete) odjednom nestane nitro boje u ponudi. Srećom, dan danas je još ima. Druge neoriginalne sitnice ćete saznati vremenom...  ;)

Image Image Image
Image Image Image

Dakle, zavukli smo se malo ispod, Limar Dado je preliminarno pogledao auto i dao zeleno svjetlo... i krenuli smo!

Image

Bilo je puno toga za izvaditi, no kadett je jednostavan auto i jedino za vađenje motora mi je trebala pomoć. Malo po malo su se vadile stvari i dijelovi, jedna po jedna, uz sortiranje dijelova i šarafa po kutijama i obavezno označavanje što je otkuda izvađeno. Vadilo se doslovce sve - trebalo je posao obaviti temeljito.  :respect:

Image Image Image Image
Image Image Image Image

Lim oko prednjih svjetala je bio hrđav, no ne i trul. Podovi su već bili rađeni, s time da je desni napravljen šufterski, a lijevi sa malo više pameti u majstora... posebne probleme su predstavljale vodilice sjedala. Kada ih budem vraćao, definitivno idu inbus vijci sa V glavom umjesto križnih.

Image Image Image Image Image

Malo po malo, a opet začuđujuće brzo, dijelovi su odlazili sa kađe. Većina dijelova interijera je vani, instalacije izvađene i polako se pripremao motor za vađenje. Vađenje sajli jedna po jedna, označavanje, pa motor brisača, pa posuda za pranje stakla... sve je išlo u kutije na sigurno. Znam da će mi poslije ipak faliti tu i tamo koja sitnica, no ovako barem šanse svodim na minimum. Farovi koje sam dobio u dvije kutije dijelova su se pokazali u izvrsnom stanju.

Image

Image Image Image Image Image

Došao je i taj dan - oko motora je sve očišćeno i spreman je za vađenje. Malo detalja rđe oko ležišta akumulatora, standardnog mjesta gdje su svi kadetti slabi i počinju hrđati. S druge strane, kad sam maknuo box ventilacije... jaooo čega je sve tamo bilo...  ::) :lol:

Image

Vrijeme da se motor izvadi van... tu je uskočio frend (tnx Hulk) i pomogao jer ga je trebalo cukati van sa obje strane, a iako je 1200 kubika, težak je k'o crna zemlja, sav je od gusa. Odmah nakon motora je i getriba rekla šasiji pa-pa, no ona je bila lakši dio posla, pošto je minijaturna.

Image Image Image
Image Image Image

Tu se pojavio i prvi problem... lamela je toliko potrošena da su nitne od lamele napravile udubljenje na zamašnjaku i potisnoj ploči... zamašnjak i novu lamelu sam nabavio, no fali mi još potisna ploča za lamelu od 170 mm. Ako netko ima ili zna gdje se može nabaviti, neka javi!

Image

Radi se naravno i na čišćenju stvari, prva je na red došla i instrument tabla. Crni dio polakiran, prozirni pleksi ispoliran i sve složeno natrag na hrpu...

Image Image Image

Image Image

Oh, da... stiglo je i nešto literature .

Image

Motor je bio ... hmmm.. pa zmazan. Čišćenje, četkanje bušilicom, pa rastavljanje razvodnika, čišćenje i slaganje, skidanje i farbanje kartera... na kraju je ispalo čist pristojno.  8)

Image Image Image Image Image
Image Image Image Image Image

Ohm, da... auto je jučer polakiran, ali par dana ćete se strpiti dok vam ne ispričam čitavu priču  :respect:
Last edited by stressman on Wed Mar 03, 2010 7:03 pm, edited 1 time in total.
Das "C" projekt
User avatar
josip
Registered User
Registered User
Posts: 2713
Joined: Thu Sep 13, 2007 11:18 pm
Location: Zagreb-Dubrava

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by josip »

Svaka cast pila bu izgledala mrak ne sumnjam u tebe  :respect: !!!! Svaka cast na trudu makar to je tek zagrijavanjne kolko mi se vidi  :D
PB 146,9 1x30 Treo SSx-12+SPL Dynamics S4002
PB 149,5 1x38 SS T4-15+GZPA 1.4000D
Db Team Zagreb
Greba-ST
Registered User
Registered User
Posts: 1050
Joined: Tue Dec 02, 2008 11:45 pm
Location: SPLIT

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by Greba-ST »

profesionalno odrađen posao za sada  :respect: na čišćenju i uređenju ciljelog bloka motora, instrumenata,... Sretno u daljnim radovima...ufff šta obožavam ove old school aute i radove na njima...KADETT C 4ever !!!  :respect:
Alfa Romeo Mito 1.3 JTDm
pucko
Registered user
Registered user
Posts: 708
Joined: Sun Jun 07, 2009 4:09 pm

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by pucko »

jako lijep uradak, milo mi u duši kad gledam ove slike  :haaa:

koji će to gušt biti voziti

svaka pohvala  :respect:
Image
Alpine IVA-w202r @ pxa-h701 // audison voce k6, audison voce av 3.0, jlaudio 10w3v3-4 // DLS a7, STEG AQ 220.2
marko_v
Registered User
Registered User
Posts: 2583
Joined: Fri Jan 15, 2010 9:00 pm
Location: BL - BiH

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by marko_v »

:haaa:  :haaa:  :res:
User avatar
Rulez
Registered user
Registered user
Posts: 782
Joined: Wed Jul 22, 2009 2:12 am
Location: Omiš

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by Rulez »

predivno, svaka cast  :respect:
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by stressman »

Idemo dalje... kađo je odšlepan sa Zagrebačke u Dubravu, u Dadinu radionu. Uslijedilo je rastavljanje SVEGA sa auta (ostao je samo donekle kompletni ovjes, diff i cijevi kočnica, te ručna) ;D

Image

Image Image Image Image
Image Image Image Image

Naravno, kad se radi mora se i jesti... limarija koja je uslijedila je trajala 10 dana, a koliko je posla bilo, vidjećete na slijedećih 80-ak slika. Bunker je bio "malo" propao i bio prozračan. Pa smo prvo krenuli sa rješavanjem istoga. :???: :lol:

Image

Image Image Image Image

Slaba točka svakoga kadetta je dio kod kutije za ojačanje kod A nosača. Povareno - riješeno.

Image

Image Image Image Image Image

Čohanje kod nosača akumulatora :O... naime, dok sam čistio lim oko tog dijela, bilo mi je sumnjivo puno kita na tom mjestu. Malo pikanja šrafncigerom otkrilo je da je majstor koji je nekada radio taj dio bio vjerovatno rodom iz švicarske - sve puno rupa i zapunjeno nekakvim trajnoelastičnim kitom te pofarbano. Fleksa je opet proradila i sve trulo je izvađeno, te izrađeno nanovo od zdravog lima. :respect:

Image

Image Image Image Image Image

Dinamični duo - back to the past, kreće dalje. Danas je na meniju popravak kraka šasije kroz koji je procurila kiselina iz akumulatora, postavljanje table lima u gepeku i zatvaranje kremenko-pogona na suvozačkom mjestu. :lol:

Image

Image Image Image Image
Image Image Image Image

Ha! ipak sam našao malu rupicu kod lima farova! Dado ju je zatvorio, a odmah mi napravio i dodatni posao jer sam nakon njegovog popravka morao nanovo izraditi kvadratnu rupu za dosjed nosača plastike fara :lol:... Napravili smo neke bitne bilješke za kasnije, te smo premazali prednji kraj sa reaktivnom temeljnom, nakon što sam ja par sati proveo u motornom prostoru sa četkom-brusilicom i zribao i najmanju naznaku hrđe u istome. 8)

Image

Image Image Image
Image Image Image

OK... Ich sehe das Licht :O... ali pobrinut ćemo se da tome ne bude tako. Sve trulo ide van i na mjesto ide zakrpa zdravog lima. Pragovi su također loši, ali ne toliko da se ne bi dali popraviti.

Image

Image Image Image
Image Image Image

Dado je neumoran i nema kompromisa. Nije mu problem napraviti ništa, pa čak ni gornji kut blatobrana... kompletnog ga je iskonstruirao. Nađeno je novo, plastično ležište za aku, donirano od strane Zoombyastre (tnx Zoomby!), zavarena su pojačanja u gepeku, otvoren je lijevi prag, isto tako propao, no lijevi rubnjak je u puno boljem stanju nego desni, treba mijenjati samo prednji dio.

Image

Image Image Image
Image Image Image

Ahm, da... rezultati prvog shoppinga. Zaštita varova i premazivanje svih muldi i blatobrana zaštitom. Obavljeni zadnji popravci i varenja (vozačka podnica, kut vrata, podnožje sjedala), a ja sam si dao truda i izradio malo kvalitetnije šarke za poklopac rezervara, a vjerujem i trajnije. :D

Image

Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image Image Image Image

Ahhhh... 10. dan, limarija gotova! Obavili zadnje poslove - premazivanje svih podova i gepeka sa reaktivnom temeljnom, položio na podove i u gepek sloj bitumenske zaštite. Sad kađo opet počinje ličiti na auto nakon stavljanja prednje i zadnje haube. Ahm, obavljen još jedan shopping, ovaj puta veći i skuplji. ::)

Image

Image Image Image Image
Image Image Image Image
Image

Što je dalje? Priprema za lakiranje... no o tome čitajte u slijedećem broju... ;)
Das "C" projekt
sonny
Registered User
Registered User
Posts: 3615
Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
Location: Rijeka/Gorsky kotar
Contact:

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by sonny »

Znao sam da spremaš kađu i ogroman RESPECT na tome....
A što se tiče obavljenog posla, sad barem znam koga gnjaviti kad ja počnem sa svojim projektom The City turbo :D

EDIT : Još nešto.... Kad vidim količinu truleži i hrđe na tvojoj vozilici, ista se na mojem ( nadam se ) budućem čini kao mačji kašalj :D
Last edited by sonny on Thu Mar 04, 2010 9:28 am, edited 1 time in total.
Image
stift
Registered user
Registered user
Posts: 809
Joined: Sun Mar 12, 2006 9:45 pm
Location: Varaždin

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by stift »

Odličan, od tebe nismo drugo ni očekivali  :respect: !

Sretno s daljnjim radovima .
Joza
Newbie
Newbie
Posts: 29
Joined: Fri Feb 12, 2010 4:15 pm
Location: Feričanci

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by Joza »

sta rec ... osim svaka cast ....  :haaa:  :respect: 
Alfa romeo 145 ... Snake power ...
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by stressman »

2 sonny: od koga uzimaš, od a112? :)

2 all: tnx ;)

----------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=nPLd4Bt9gGQ
Das "C" projekt
sonny
Registered User
Registered User
Posts: 3615
Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
Location: Rijeka/Gorsky kotar
Contact:

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by sonny »

Ne, ne, daleko mi je on....
Tu, lokalni....
Od prijatelja....

Image Image
Image
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by stressman »

O, pa to već ima puhalicu :)
Das "C" projekt
sonny
Registered User
Registered User
Posts: 3615
Joined: Fri Feb 10, 2006 4:30 pm
Location: Rijeka/Gorsky kotar
Contact:

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by sonny »

Da...
I propuhanu brtvu glave trenutno... :D
Manijačili su dječaci, pa je izgorila....

I vrlo zanimljivo ide auto....
C16SE sa turbinom :D
Da ima zdravih 100 KS, fantastično...

Makar se meni ne sviđa ideja sa turbinom, jer kao i svi ( ako ne svi, onda velika većina ) ovakvi turbo motori iz kućne radinosti ima problema sa dobrim radom... Ovaj ima problem što ne hvata dobro gas kad ga "patosiraš" :D nego moraš po malo dodavati gas.... Ali zabava je zajamčena....
A što je najgora stvar, prijatelj mi ga ne želi prodati ako i dalje ne ostane turbo :D

Inače je gore R25 mjenjač sa Omege, pa je širen tunel i tako to.... I ubijen u pod, tako da bez 15" kotača ne može u garažu... Gore je i big brake kit sa diskovima i kliještima sa fauvea i još svašta nešto....
Image
User avatar
stressman
Registered User
Registered User
Posts: 1319
Joined: Mon Jul 23, 2007 5:58 pm
Location: Zagreb - HR
Contact:

Odg: Das "C" - resurrektion

Post by stressman »

Domaća kuhinja dakle :)

Ali zabava je zagarantirana ;I)
Das "C" projekt
Post Reply

Return to “Instalacije članova”